februari 04, 2009

IK BEN ER


04.10.2005 ben ik begonnen met een blog over vroeger.
Het was heel veel werk om eerst de foto's uit te zoeken,
te printen en de verhalen erbij te zetten.
Ik had toendertijd nog bijna geen bezoekers.
Wist niet dat je er zelf zelf veel voor moest doen om bezoekers te krijgen
en te houden.
In het begin heb ik op de logs gereageerd die ik dacht dat ze leuk waren.
En zo zijn er blogs bij waar ik al jaren reageer
en ik heb sommige weer weggedaan.
Overgebleven zijn de blogs die ik heel erg leuk vind.
Heb er vrienden van over gehouden, er zijn nieuwe blogs bij gekomen,
ik heb in iedergeval heel veel plezier in dit bloggerwereldje.
Maar nu over dat blog van vroeger .
Het heet, IK BEN ER
Ik heb al vaker in mijn logjes geschreven dat er nog een logje is over vroeger,
Maar er kwam bijna geen of heeeeeel weinig bezoek.
Wat nu dacht ik bij mezelf.
Het is zo jammer dat niemand dit leest.
Nou dan doe ik het gewoon nog een keer.
En zo ben ik weer begonnen aan het blog VROEGER.
Het is een beetje uitgebreider geschreven,
maar het heeft mij heel veel vreugde gemaakt om dit te doen.
Vooral ook omdat ik genoten heb van jullie kommentaren.
.
Wat ik nu ga doen weet ik nog niet hoor.
We zullen wel zien.

.

19 Comments:

Blogger Chris said...

Ik ben ook nog weer even wezen kijken Mieke! En weet je wat het leuke daar aan is? Er staan foto's die hier niet staan! Dus dubbel leuk!!!

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben Chris even achterna gerend. Een site is voor jezelf toch ook veel overzichtelijker.

Love As always
Di Mario

woensdag, februari 04, 2009  
Blogger amy said...

daar staan ook leuke dingen op!
ik had al eens eerder gekeken volgens mij...
ik wens je een fijne dag
liefs

ps. er zijn veel bloggers die dat kaarsje hebben branden ik geloof dat klaproos er mee is begonnen

woensdag, februari 04, 2009  
Blogger Els said...

Je moet nu wel even snel gaan nadenken wat je nu gaat doen hoor, want moergen willen we weer wat nieuws.
Je andere blog is ook leuk om te kijken.

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het was genieten van al je verhalen en foto's van vroeger. Sommige verhalen en foto's kende ik al van je andere blog idd, maar je krijgt er nooit genoeg van hoor, daarvoor is het veel te leuk.

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ja Mieke, je moet nu wel met een blog komen, dat minstens zo leuk is, want anders worden de commentaren zo saai ;0))
Wel leuk zo'n apart blog over vroeger...kun je zelf zo af en toe eens in neuzen...
OT Je kleine foto, waar je op staat als peuter, die boven aan je blog stond (Over mij) is al een tijdje verdwenen (kruisje).
Had je die nodig voor de logs?????????
Groetjesss..Ria.

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik repte er me naartoe en reageerde ook, lief Mieke!
Prachtinitiatief en ik hoop dat je er veel succes mee zal hebben!

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Je vorige blogje met je grote liefde heb ik met plezier gelezen en vroeger was daarmee afgesloten.
Ik hoop dat je inspiratie genoeg hebt om morgen weer een nieuw logje te maken over het nu.

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zal toch ook eens bij je gaan spitten, maar nu hebben we kleinzoon Thijs te logeren :))
Dag
@ Je jeugd houdt niet op bij je trouwen, begint ie pas...dus ga rustig verder met `vroeger `

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Toen ik je via je logs heb leren kennen heb ik je eerdere genoteerde logs over je jeugd al eens gelezen.
Net als toen was het een genoegen om ze te lezen.
Een terugblik op vroeger is altijd leuk maar ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik veel herinneringen van vroeger, misschien wel heel bewust, kwijt ben geraakt.
Maar we moeten er wel op gaan letten dat we niet teveel in het vroeger terug duiken want dan zeggen de jongere personen dat we oud aan het worden zijn en de huidige tijd niet meer kunnen volgen.
Ik heb genoten van je logs over vroeger en weet nu overduidelijk dat je vroeger (misschien nu nog wel) een bijzonder exemplaar bent geweest.

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Maakt niet uit Mieke, je bent elke keer weer een beetje verrassend. Wij kunnen hooguit (onge)duldig afwachten.

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat je nu gaat doen zullen we wel zien, maar ik blijf toch komen om je logjes te lezen, want ze zijn veel te leuk om te missen.

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb genoten van je vroeger serie!
Je bedenkt vast wel wwer iets leuks, ik ben benieuwd!
groetjes,
Elmar

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

oeps er is geloof ik een foutje in mijn url geslopen!

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik ben benieuwd meid er zal je vast wel iets invallen!jouw vorige site heb ik wel eens doorgeneusd een tijdje geleden.
Novelle

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Ik heb erg genoten van je verhalen en foto's van vroeger.
Je hebt bij mij veel herinneringen naar boven gehaald.
Hopelijk maak je hier na nog een mooie serie met verhalen, wat ik wel zou willen weten hoe het was om als jonge meid in Duitsland te gaan wonen en hoe je je hebt aangepast of hoe je dat beleefd hebt.
Je blog ik ben er staat ook bij de favorieten. oma

woensdag, februari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb even bij je andere Blog gekeken. Leuk om daar ook nog even rond te struinen. :-)

donderdag, februari 05, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat was voor mij een extra verrassing nog een logje van vroeger waar toch weer heel andere foto's opstaan dan hier.
De oude papieren zijn ook zo leuk om te zien, maar het mooiste vind ik je geboorte kaartje.
Bedankt voor deze extra blik van je jeugd.
Dag Bep

donderdag, februari 05, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat was voor mij een extra verrassing nog een logje van vroeger waar toch weer heel andere foto's opstaan dan hier.
De oude papieren zijn ook zo leuk om te zien, maar het mooiste vind ik je geboorte kaartje.
Bedankt voor deze extra blik van je jeugd.
Dag Bep

donderdag, februari 05, 2009  

Een reactie posten

<< Home