januari 27, 2009

VROEGER 30



We waren lange jaren vriendinnen, Jannie en ik.
We deden alles samen, zelfs de vriendjes werden onderling geruild.
Ik weet nog dat er een vriendje bij zat die voor bakker leerde.
Hij bracht koeken en gebak van de vorige dag naar mijn moeder.
Die vond het heel jammer dat het na 14 dagen uit was.
Ik was toen een jaar of 13-14.
We hebben heel veel lol met elkaar gehad
Jannie en ik.
Tot we met een jaar of 15 allebei verkering kregen,
mijn verkering na 1,5 jaar uit ging en Jannie moest trouwen.
Het is ergens logisch dat de interessen van ons twee helemaal uit elkaar liep.
Jannie had zorg voor man en kind
en ik leefde in mijn "vrijgezellen" leventje.
Maar ook dit zijn herinneringen die blijven.
En ook deze herinneringen zijn leuk om aan terug te denken.
.
Voor de mensen die denken dat ik vreemd gegaan ben bij Chris,
nee hoor, we hebben elkaar veel gezien vroeger,
en ik was altijd al verliefd op hem,
maar we hebben onze jeugd niet samen gedeeld
en hebben eerst onze ervaring verzameld.
We zijn eerst met 21 jaar echt tesamen gekomen.
Dus , nee hoor, ik heb geen kromme dingen gedaan hahahaha.

.


19 Comments:

Blogger Chris said...

Nee, krom waren de dingen zeker niet he? Eerder recht! LOL

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

En in die tijd heeft Chris in Amsterdom zijn maatmateriaal gehaald ;-)

Love As Always
Di Mario

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk zo'n jeugdvriendin om met plezier aan terug te denken

@Chris is wel een beetje ondeugend met zijn reactie hè ;)

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat is het goed om zo terug te kunnen & mogen kijken...
wens je een fijne dag toe Mieke.
Liefs:Wilma.

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Gek is dat, hè? Soms kun je zo close zijn met iemand en toch scheiden je wegen zich dan.
Maar de leuke herinneringen blijven voor eeuwig.
Groetjessss...Ria.

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mooie herinneringen en fotos Miek!

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Jammer dat zo'n mooie vriendschap dan verwaterd.
Gelukkig heb je er mooie herinneringen aan en de foto's nog.
Dag Bep

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Leuk, door jou komen steeds meer jeugdherinneringen boven !
Bedankt
Gebak...ideaal z`n vriendje, zeg ik als zoetekauw :))

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Jaaaaa, dit zal bij velen een déjà vue gevoel oproepen (van die hartsvriendin). En dat je man altijd al je schatje was, dàt kén ik! *wink, big smile*

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

zie je haar nu niet meer? misschien een ideetje? vriendinnen zijn op die leeftijd....... veel verhalen maak je dan.Om later weer eens te vertellen!
Novelle

dinsdag, januari 27, 2009  
Blogger Els said...

Wat was je vroeger mager daar op die foto 's zeg. Je had die bakker nog een paar jaar moeten houden joh.Niet eeuwig natuurlijk, maar een jaartje of 2 tot je echt wat met Chris kreeg. hihi

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mooi verhaal, jammer dat die vriendschap niet meer voortduurt!
Het kan geen kwaad om eerst wat 'ervaring' op te doen toch?! ;-)
groetjes,
Elmar

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Van mijn eerste vriendinnetje ken ik alleen de naam nog en de rest van de herinneringen zijn vervlogen. Het zal dus wel een losse flodder zijn geweest.
Met één van mijn jeugdvrienden heb ik nog altijd contact.
Ria heb ik leren kennen toen ze 16 was en we hebben nooit...... nou ja bijna nooit (net zo als jij) dingen gedaan die het daglicht niet konden verdragen.
En als dat wel zo was dan sloten we de gordijnen.

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Als je er op terug kijkt, dan vraag je je wel eens af waaróm alles zo gelopen is.

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ervaring opdoen en eerst leren wat er past en niet.. Gelijk heb je..
Leuk die oude foto's.. Ik heb er niet zo veel maar de herinneringen wel.
Fijne week jullie beide..

dinsdag, januari 27, 2009  
Blogger Vedat said...

Een moetje, ja, dat bestond vroeger.

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

wat een leuke foto's, lijk je nog op vroeger in je gezicht?
Heb je Jannie later nog wel eens terug gezien? oma

dinsdag, januari 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Leuk hoor, oude herinneringen ophalen aan een oude jeugdvriendin. Ik zou me afvragen hoe het nu met haar zou zijn. ;-)

woensdag, januari 28, 2009  
Blogger amy said...

hebben jullie het toch beter gedaan dan mijn ouders
die zijn dus wel vanaf klein samen
nooit een ander gekust zelfs...

donderdag, januari 29, 2009  

Een reactie posten

<< Home