februari 06, 2009

DOEI

24 Comments:

Blogger Els said...

doei tot volgende week

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, hou je taai meid en tot over anderhalve week.
Daar hou ik je aan!

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte gewenst Mieke, dat alles voorspoedig mag lopen en je snel weer lekker kunt loggen. Je bent in mijn gedachten.

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte, lieve meid! Ik duim voor je dat alles goed verlopen mag en je zo goed als nieuw hier weer verschijnen zal!

Met het verglijden van de dagen
Toon je wat je niet verwoord
Hebben je vleugels veel te dragen
De kunst te vliegen is verstoord
Vlinder lief, je zult bewijzen
Deze storm zal jij doorstaan
Niet langer kleuren die vergrijzen
Nu je weet dat je zult gaan
Vlinder spreidt opnieuw je vleugels
In een machtig kleurenpracht
De teerheid van jouw lichaam
Verbergt de sterkte van jouw kracht
© catharina

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Je weet het we denken aan jullie
Veel succes en tot gauw.

Knuffies van ons.

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik zal je missen, die anderhalve week :(
Ik wens je héél veel sterkte Mieke en hoop, dat je snel weer op zult knappen.
Een dikke knuf van Ria.

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke,

Sterkte in het ziekenhuis.
Denk aan je .
tot gauw.
Liefs:Wilma.

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Weet dat je in mijn gedachten bent.
Een hele dikke knuffel.
Jan.

vrijdag, februari 06, 2009  
Blogger ArtMus said...

alweer..................
ik vind het wat hoor Mieke...en jij ondergaat het allemaal maar gelaten.
Sterkte en tot heel gauw.

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Mieke,

Ik wens je maandag heel veel sterkte toe. De bedoeling is nog steeds om even naar Bad Bentheim te gaan even Jantje bezoeken, we komen dan wel even gedag zeggen.
Doe je Chris ook de groetjes?

Liefs Henk en Marijke

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte Mieke met de operatie. Geen streken uithalen daar hoor.
Tot ziens en een fijn weekend voor nu.
Groetjes Bep

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

We zullen je missen, maar je gezondheid gaat voor alles dus sterkte, ik zal aan de denken volgende week!
groetjes,
Elmar

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte gewenst Mieke en tot
de volgende week.

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik wens je heel veel sterkte mieke,

zet hem op hé,

ik steek een kaarsje voor je aan,

groetjes
klaproos

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Sterkte meid,
hou je taai en laat je maar lekker verwennen in het ziekenhuis.

Love As Always
Di Mario

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Dat is toch wel even schrikken, vervelend, maar noodzakelijk.
We wensen je erg veel sterkte toe en we hopen dat alle goed mag gaan met je.
We hebben je deze week net weblog van de week gemaakt bij de great granny onionshow. oma

vrijdag, februari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

mieke
ik wens je moed en sterkte.moge alles goed gaan en ik zie uit naar je volgende logje.
novelle

zaterdag, februari 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Onderhand moet jij wel weten dat je in mijn gedachten zult zijn!
Dat geldt voor morgen, maandag en de rest van de week! Ik neem aan dat je weer naar het ziekenhuis gaat waar ik je toen heb opgezocht?
Dan kan ik je in mijn gedachten daar zo voor me zien......

Dikke knuffel en liefs,
beuzeblaadje

zaterdag, februari 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Oh...wat doe je daar luchtig over, ik zou stikken van de zenuwen :((
Wat een spirit heb jij ... fantastisch, maar toch wens ik je heel veel sterkte en beterschap En zoals afgesproken tot over 1 1/2 week.
Bye en een dikke knuffel xxx
Marjolein

zaterdag, februari 07, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Door Oldtimer en Muzzzzz werd ik op deze blog gewezen. Men vond dat je wat extra steun en aandacht wel gebruiken kunt. En kijk, hier ben ik dus. Doe (niet) altijd braaf wat mij verteld wordt......
Ik wens je van harte sterkte de komende week, maar vooral maandag. En ook je man veel sterkte gewenst, want die moet het allemaal maar "op afstand" beleven.
Ik ga je bij mijn favorieten zetten, die loop ik zo'n 2x in de week langs dus dan bezoek ik je ook weer. Hoewel...binnenkort onderga ik zelf een operatie, ben dan ongetwijfeld een poosje niet on-line. We zien wel hoe het loopt.
Het ga je (jullie) goed!

zondag, februari 08, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Miekelein je "zweeft" de hele morgen al door mijn hoofd....
Heel veel sterkte vandaag ik denk aan je!

Liefs,
beuzeblaadje

maandag, februari 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Oei Mieke, het is al maandag...
Ik kom je dan nog even snel sterkte wensen voor de operatie van vandaag. Dat alles goed mag gaan en dat je een voorspoedig herstel mag hebben.
Sterkte en tot ziens.
Groetjes van Truus.

maandag, februari 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben natuurlijk te laat maar in gedachten bij je, veel sterkte en spoedig herstel!

dinsdag, februari 10, 2009  
Blogger amy said...

poeh ik heb weer heel wat bij gelezen
en ben weer gerust
ik heb veel gemist zie ik
zo geweldig van jou dat jij na je ziekenhuis opname en zo ook nog op mij kunt letten
ik ben er ontroerd van
zo fijn om dat mailtje van jou te zien bij thuiskomst
nou lieverd
een dikke knuffel voor jou

zaterdag, februari 21, 2009  

Een reactie posten

<< Home