december 22, 2008

MIJN ANTWOORDEN

-----------------------------------------------------
Hier mijn persoonlijke antwoorden
op de vragen van gisteren.
---------------------------------------------

Uitvinding:
.
Ik zou iets uit willen vinden,
dat er geen honger en dorst meer op de wereld zou zijn.
.

Muziek:
.
Gospel en dan speciaal 2 liedjes.
1) Amazing Graze
2) Nobody Knows
.

Vraag aan God:
.

Lieve God,
Vertel me alstublieft eens
waarom er zoveel haat, nijd, jalousie op de wereld is?
Heeft U toch een fout gemaakt bij de mens?
.

Belangrijkste waarde:
.
Naastenliefde
.


Engel fluistert:
.
Ga verder zo je doet het heeeeel goed.

.

God danken;
.

Voor alle mensen om me heen en die ik ken.
Voor alle mensen waar ik veel van hou
en alle die ik heeeel ardig vind.
.

Vijand:
.
Je bent goed in je beroep.
.

Blij maken met 1 regel.
.
Je bent een waardevol mens.
.
1 Wens vrij
.
Natuurlijk is dat bij mij gezondheid.
.
Slechte eigenschap.
.
Mijn enorme dikke stoerkop.
" Ik weet het altijd beter"
.

.

13 Comments:

Blogger Els said...

Uitvinding:??????

Muziek: De "muziek"die ganzen maken als ze overvliegen.

Vraag aan god:
Wat vind u nu van de bijbel en de paus, de oorlogen om het geloof en al die dingen en wat vind u er nu van als er iets met de mensen gebeurt en ze geven u de schuld ervan.

Waarde: Alles en iedereen die in de grote kring om me heen hoort

Engel: Vanaf morgen kom ik alleen wat in je oor fluisteren als jij er zelf om vraagt.

Dankbaar: Mijn ogen en oren.

Vijand:
Wat goed dat je uit mijn buurt blijft.

Blij maken.
We komen eraan.

Wensen:
Mag ik ze bewaren voor als ik ze nodig heb.

Slechte eigenschap.
Ik weet het ook altijd beter , maar wil ook nog eens het laatste woord hebben.

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

... maar je wéét het altijd beter, lief Mieke!
*wink, big smile*

niet het raadsel is
het eigenlijke raadsel,
maar de oplossing.
© Dirk Couprie (naar Gezelle)

OT: ja hé meid, lekker vroeg opstaan om van de stilte en het krieken van de dag te genieten... daar kan toch niks tegenop?

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi en eerlijk Miek
Het maakt jou tot wat je bent een bijzonder mens!

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Is dat een slechte eigenschap? Of vind je omgeving dat?

Love As Always
Di Mario

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een eerlijke antwoorden heb je gegeven.
Prachtig.
mooi logje zo.
Liefs:Wilma.

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi logje zo rond de kersttijd en
stoerkop zijn vind ik geen slechte eigenschap.
Over mijn vragen zal ik eens na gaan denken.

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi duidelijk logje en zo kijk je vermoedelijk toch anders tegen je eigen ikke dan je naasten :))
Dag, marjolein
@ Af en toe kom ik nog langs...druk op mijn manier !

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

sterke antwoorden, Mieke. Zonder meer.

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als je iets mocht uitvinden wat er nog niet is.
Wat zou dat zijn?

een tratroskopide anoplema
( wat dit is moet ik nog uitvinden )

Als je de muziek moet noemen die je heel diep in je ziel raakt.
Welke is dat?

ik had er nog niet ver na gedacht... maar de aantwoord van els bevalt me wel, het geluid van gansen ben altijd blij als ik ze hoor en zie!

Als je God èèn vraag mocht stellen.
Welke zou dat zijn?

Men zegt dat u een hoger plan hebt. waarom legt u uw plan niet uit?

Als je moest vertellen welke waarde in je leven de belangrijkste waarde is.
Welke zou dat zijn?

eigenwarde ( moest er hard voor vechten)

As er een engel zou zijn die iedere dag iets in je oor fluisterd.
Wat zou dat zijn?

niks, ze zo samen met mij aan het genieten

Als jij God voor een bepaald iets zou moeten bedanken.

als ik zou moeten, niks. maar ik WIL hem ervoor bedanken dat ik alles wat ik heb mee gemaakt, mee mocht maken.

Als jij aan je vijand iets goeds moest noemen.
Wat zou dat zijn?

ik ben blij dat jij mijn vijand bent, want daardoor wardeer ik mijn vrienden.

Als jij een mens met een regel blij zou kunen maken.
Welke zou dat zijn?


het hangt er helemaal vanaf wie voor mij staat maar om het algemeen te houden : " om blij te zijn, heb jij een zin van mij of een ander niet nodig."

Als je èèn wens vrij had, zonder te wensen "ik wens me nog drie wensen".
Welke zou dat zijn?

ik wens, dat alle menesn met zich zelf en hun omgeving liefdevol omgaan

Als je een slechte eigenschap zou kunnen afstellen.
Welke zou dat zijn?

dat is denk ik een gen , maar tis ook bij mij mijn dikkop ben enorm eigenweis.

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, je hebt hele lieve antwoorden gegeven, echt antwoorden die bij jou passen.

maandag, december 22, 2008  
Blogger ArtMus said...

jij hebt gelukkig wel de moed.....
en ik vind je antwoorden mooi Mieke.
heel mooi.

maandag, december 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Je bent een prachtmens Mieke....zelfs met je dikke stoerkop, waar ik overigens nooit wat van gemerkt heb.
Liefs, Ria.

maandag, december 22, 2008  
Blogger mieke said...

De laatste anonieme was Zoon Alex.
Hij had vergeten zijn naam er neer te zetten.
Mieke

donderdag, december 25, 2008  

Een reactie posten

<< Home