december 23, 2008

GEBOORTE


Ik ben er !!
Ik heb het gered.......... eindelijk.
Het was heel, heel moeilijk
en ik was zo erg bang.
Van de heerlijke warmte,
kwam ik in de kou.
Uit de zekere donkerheid
kwam ik in een onzeker hel licht.
Ik kon niets anders doen als huilen.
Ik huil en huil en ......
eindelijk adem ik.
Ik beweeg mijn armen en benen.
Opeens heb ik plek, veel plek.
Er is niets waaraan ik me kan vasthouden,
er is niets om mij heen.
Ik ben helemaal alleen.
.

Ik kan niets anders als huilen.
Maar........daar voel ik wat,
warm en licht.
het streelt me weer
en ik hoor een stem
die ik al heel lang ken.
Dan ben ik stil en huil niet meer.
omdat ik weet:
Nu wordt alles goed.
.
Ik wens mijn familie,
Mijn vrienden en kennisen,
Mijn web vrienden,
Gewoon iedereen die ik ken,
Een heel mooi, liefdevol
en vredig kerstfeest.

.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Eén van de mooist verpakte kerstboodschappen die ik ooit zag, Miekelief! Wawwwww....
Mag ik je uit het diepst van mijn hart hetzelfde wensen?
Geniet van deze heerlijk tijd, meid!

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ho ho ho,
leuk dat je je zo voorstelt, maar je behoort je wel voor te stellen met naam en toenaam ;-)

Anders kan ik je toch niet echt welkom heten.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, december 23, 2008  
Blogger mieke said...

Voordat er nog meer mensen denken dat dit echte baby`s zijn, het zijn poppen hoor.
Dus Di Mario, ik hoef ze niet voor te stelllen :-)))

dinsdag, december 23, 2008  
Blogger Els said...

Haha. jullie ook een fijne feestdagen

dinsdag, december 23, 2008  
Blogger Chris said...

Hallo Mieke!
Ik heb het hele jaar over met plezier naar foto's gekeken en je bijdragen gelezen. Daarvoor wil ik me graag bedanken en weet zeker dat ik het komende jaar ook weer terug zal komen. Misschien niet regelmatig.
Ik wens jou, en je hele familie, een prettige kerst en een voorspoedig 2009.
Een grote fan van jou blog!!! Paul

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Frohe weihnachten und wir freuen uns auf morgen!!!

lieben gruss euer Sohn Schwiegertochter

xxx der Alex und die Erna

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een levensechte babypoppen Mieke...PRACHTIG!!!
Wij wensen jullie ook hele gezellige, sfeervolle dagen toe en als ik de reactie van Alex zo lees, zijn jullie op Kerstavond samen met de kinderen.
Heel veel plezier samen.
Liefs, Ria.

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Je geeft een hele mooie draai aan je kerstwens Mieke.
Je wens verwijst naar een nieuw begin naar een nieuw begin.
Natuurlijk kun je elke dag opnieuw beginnen, maar de kerst en nieuwjaarstijd maakt ons allemaal even wakker.

Ik wens jou ook een hele fijne Kerst.
Voor mij betekend het 3 dagen niet naar het ziekenhuis.....en bezoek van familie.
De koelkast is al gevuld.

O.T.

Het uit elkaar houden van Saar en Kees is niet altijd gemakkelijk.
Als ik ze bij elkaar zie is het geen probleem, Saar is heel iets donkerder en heeft wat meer bontkraag, zoals het een dame betaamd.
Maar los van elkaar vergis ik me nog weleens.
In dit geval is het zeker Saar want Kees doet niet aan bloemschikken.( knipoog)

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijne kerstdagen Mieke,
Mooi omschreven op deze manier.
Liefs:Wilma.

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jij ook een hele fijne kerst, Mieke. En Chris ook natuurlijk. Maak er fijne dagen van en geniet!!

Groetjes

Willem

dinsdag, december 23, 2008  
Blogger Vedat said...

Even dacht ik, dat je weer oma was geworden. Leuk en natuurlijk wens ik jou ook prettige kerstdagen.

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke en Chris, hele mooie dagen en een goed 2009 gewenst..

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, Ik wens jou en Chris de fijnste Kerstdagen die je je maar wensen kunt.

dinsdag, december 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

hele fijne warme kerstdagen toegewenst
en speciaal voor jou met
een toefje witte sneeuw ;)
merry WHITE christmas :)

woensdag, december 24, 2008  
Blogger amy said...

vol ontroering lees ik je log!
ik wens jullie een hele fijne kerst mieke!
geniet er samen van
liefs

woensdag, december 24, 2008  
Blogger Ruud Blauwveld-De Vos said...

Dag Mieke. Moet ik "auf deutsch" sprechen?Gelukkig 2009 vanuit Gent en vanwege Ruud Blauwveld-De Vos( tekstschrijver-dichter).Via Gerda en Guido kwam ik toevallig jouw blogje tegen!"Zowat halverwege"zou Louis Neefs hebben gezongen.U straalt warmte, nostalgie, kinderverdriet, vreugde, zovele emoties tezelfdertijd uit!Ben jij nog altijd die rebelse jonge fraulein?Ik wed van wel.Veel gevoelens komen bij mij wederzijds op.Prachtige foto's.Mooie jeugdherinneringen en de Mont Ventoux wil ik als veertiger-bijna vijftiger zeker ook nog op!Daar raakte de motor-toen ik officieel journalist was-van onze roover opgebrand!Smeul.Smeul.Ja alles "gutes" aan jou en uw dierbare geliefden!ruud!!!auf wiedersehen!

woensdag, januari 14, 2009  

Een reactie posten

<< Home