maart 25, 2008

Bezoek.


Ga eens aan de kant jij.
Nee, ga jij aan de kant, ik was hier het eerst.
.
De dag is voorbij gevlogen met de twee dames uit Nederland.
Beuzeblaadje en Ria van Variaties waren hier vandaag.
We hebben heerlijk zitten kletsen met elkaar en zijn begonnen met een kop koffie.
Na de koffie heeft Chris ze mee genomen naar het kasteel en ik heb in de tussentijd eten gemaakt.
Naar het kasteel kon ik natuurlijk niet mee, want dat is klimwerk daar en dat is niks voor mij.
Na het eten zijn we naar Gildehaus gereden om naar de molen en de zandsteen afgravingen te gaan.
Je hebt nog nooit zulke bezige bijen gezien als die twee, hoe ze aan het fotograferen waren.
Ik had mijn lol er van.
Het was een reuze gezellige dag, die we zeker nog een keer over doen.

.
Ik heb van vele te horen gekregen dat ze deze dames graag van voren willen zien.
Nou mensen, niks makkelijker als dat.
Draai gewoon de foto om en dan zie je ze van voren.

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat zal wel hardstikke gezellig zijn geweest met de dames dus we krijgen straks foto's van een kasteel te zien. En de log van de gevangenis, het lijkt wel een luxe hotel het is dat er een hek om staat.
Bep

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

leuke gezellige dag dus
groetjes Novelle

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat gezellig meis.. Fijne week

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoor het al dat is een leuke dag geweest, fijn joh!
En prachtige foto erbij, elkaar verdringen voor het mooiste kiekje :)

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

dat ziet er heel erg gezellig uit mieke,
en ik weet inmiddels dat jullie het héél erg leuk hebben gehad,
fijn om nog even over na te genieten

groetjes
klaproos

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het was een SUPERdag!!
Althans....zo heb ik het ervaren!

Aangezien ik de weg al zo goed kende waren Ria en ik er lekker vlot en daarna hebben we heerlijk kunnen kletsen en lachen en heel veel gezien! En.......ZALIG gegeten!!

Mieke en Chris bedankt voor jullie heerlijke gastvrijheid, dit doen we zeker nog eens over!!

Dikke knuffel en heel veel liefs,
beuzeblaadje

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En of wij bezige bijen waren, Mieke.
Ik heb 290 foto's geschoten.
Dat wordt nog een heel karwei om ze uit te zoeken.
Hebben we trouwens geen mooie achterkanten? Hele leuke foto zo;))
Het was een heel gezellige dag en jullie hadden ons nog zoveel meer willen laten zien, dat we het gauw maar weer eens over moeten doen.
Dank jullie wel voor alle gezelligheid vandaag.
Jullie zijn een paar schatten!!
Groetjes, Ria.

dinsdag, maart 25, 2008  
Blogger Els said...

Het was gezellig zo te horen.Ben benieuwd naar al de foto s

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

grappig hè om fotografen in actie te zien
ze kruipen in de gekste bochten voor het mooiste resultaat ;)
ik zal eens kijken wat ze ervan gebakken hebben :)

ps die kat is inderdaad om te stelen, maar is niet van mij
helaas ;)

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Die twee ken ik van naam op het internet. En ik hoopte ze eens in levende lijve te zien (althans op de foto). Maar jij toont hier alleen hun achterwerk? Foei Mieke!
*wink, big smile*
Serieus nu: blij dat je zo'n fijne gezellige dag had!

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit klinkt als een heel gezellig dagje! We zien de resultaten vanzelf op een paar logs verschijnen. ;-)

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

fijn Mieke dat ze het zo leuk hebben gehad , en jullie ook !!
is toch weer leuk elkander zien ..en die kakelende kippen zullen best flink gefliepst hebben hihihihihi heb al even bij ria gekeken ..feest van herkenning ;))

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat is dat dan gezellig meis..
Ook van ver komen ze naar je toe!

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat klinkt als een gezellig dagje met die twee. Leuk om ze zo op de foto te zetten.

Love As Always
Di Mario

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Toen ik de foto zag dacht ik toch even dat Beuze en Ria in jullie huis aan het fotograferen waren. Maar het is in het kasteel :-)

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooie achterkanten hebben de dames,
ik zal maar niet gaan raden van wie welke is. Leuk dat het een gezellige dag was en ik zal zo de foto's eens gaan bekijken.

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk Mieke dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.
N.Kl.

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk om ze eens in actie te zien...:-)))...met het fliepsen van voegen????? :-)))))

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk om de dames eens op foto te zien, ook al is het dan alleen van de achterkant.

Leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad. Klinkt echt gezellig

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het lijkt wel of ze in de hoek staan ! En dan meteen oude stenen fotograferen !!
Erg goed gezien...enige actiefoto !
Dag,marjolein

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dus eindelijk rust in de tent!
Het zal wel een lekker gekakel in het kippenhok zijn geweest.

Vraag: "Welke kont hoort bij welke naam."

Ik heb namelijk een oude computer waarmee je de foto's niet kunt omdraaien

woensdag, maart 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

O wat heerlijk voor jullie!
ik kan me voorstellen dat dat fijn was...
liefs yfke
en bedankt voor je lieve reactie bij mij
het gaat helemaal goed komen hoor!
het is nu vooral vermoeiend, maar niks blijvends

donderdag, maart 27, 2008  

Een reactie posten

<< Home