maart 19, 2008

Parkietenkooi 3-4

Jaaaa, daar heb je haar weer met de racecar!!!!
.
De parkieten zijn hartstikke gek op de wielen van mijn rolstoel.
In het chrome van de wielen kunnen ze zich zelf zien (nog wel).
En tussen het profiel van de banden zal wel rommel zitten,
die ze eruit pikken.
.
Wie wil er mijn parkietje zien.
.
Het is zo'n aardig beestje.
.
Hij kan dansen, hij kan springen.
.
Hij kan mooie liedjes zingen.
.
Ik weet het
Ik weet het.
Dit heet normale wijze wie wil er mijn "marmotje" zien.
Maar........ik vond het wel toepasselijk.

.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oooooo Mieke, doen ze dit werkelijk? Wat een plezier moet jij aan je vogeltjes wel hebben! Dit vind ik zéker wonderlijk...

Ik heb nu twee parkietjes
dat lijkt een heel leuk stel
ik heb ze in een kooitje
daar voelen ze zich wel.

Ze zitten zwaar te snavelen
zij samen met elkaar
het is een heerlijk stelletje
het is een prachtig paar.

Ik weet alleen niet zeker
wat voor geslacht ze zijn
want bij zo'n parkietje
is alles daar zo klein.
© Henk van Zijp
*wink, big smile*

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

hahaha wat leuk dat ze allemaal op je racekar gaan zitten,ik kan er ook uren na kijken.

xxx saskia

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gaaf Mieke
Leuk dat juist deze vogels jou komen opzoeken.. Het zijn van die heerlijke clowntjes!

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig al die schattige vogeltjes bij je racekar. Maarre die ene zit toch niet het ventieltje uit je wiel te peuteren he....hahahaha

woensdag, maart 19, 2008  
Blogger Els said...

ze blijven leuk he de parkietjes. ze zijn zo brutaal als ik weet niet wat. doeidoei els

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik hoef je marmotje ook niet te zien hoor , whahahahahahahahahaha !
geef mij die pietjes maar ....
wat zijn die handtam zeg , je durft toch niet meer te bewegen ??
straks rij je er één plat ..
blijf het zeggen ...iets voor mij dit ...schitterend !!!

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ze maken het tot een feest voor je :)
geweldig leuk gezicht al die nieuwsgierige vogeltjes
wat zijn ze tam hè :)

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jeetje blijven die buiten de kooi, en vliegen niet weg???
Wat een leuk gezicht, maar kijk uit rol ze niet onder je wielen hahaha..

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een komisch gezicht, die parkietjes op de wielen. Ze zitten aardig te pikken, pas maar op dat ze de banden niet lek pikken.
De snavels lijken me aardig scherp.

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuk om te zien, maar zo kom jij niet ver! ;-)

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk feestje Mieke.
Dit is helemaal te gek...kijk ze zitten in hun feestkleding.
Wat een brutaal stelletje.

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Je bent de parkietenvanger van Bentheim, Mieke!
Heel erg leuke foto's, wat zal jij genieten als ze zo op je racemonster zitten.

woensdag, maart 19, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk gezicht Mieke!
Die zijn wel heeeel erg tam!

Groetjes,
beuzeblaadje

woensdag, maart 19, 2008  

Een reactie posten

<< Home