maart 13, 2008

mannen

Het is heerlijk een man te zijn.
.
Ik ben een man en dat is geluk
Ik word niet hysterisch al heb ik het druk.
.
Ik verspil niet mijn leven met, wat moet ik aan,
Ik kan zonder depressie van de weegschaal gaan.
.
Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel
En als er iets kapot is, dan maak ik het heel.
.
Parkeren is easy, gewoon in een keer
En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer.
.
Ik ben een man en logisch na
Ik leef niet op light- drank en drie blaadjes sla.
.
Als ik ergens heen loop, weet ik de weg terug
Ik maak van een olifant in no time een mug. .
.
Ik ben een man ja, dat doet me plezier
Ik word niet dronken van twee glazen bier.
Publiekelijk huilen, dat doe ik dus nooit
En ik kan het vangen als iemand iets gooit.
.
En ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn
Is het niet geweldig om man te zijn?
.
----------------------------
Gedicht uit het net.

15 Comments:

Blogger Chris said...

Ja hoor, je hebt gelijk...het is heerlijk een man te zijn.

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

tja mannen!!!
leuk met die plaatjes erbij!
je vogeltjes serie was ook mooi
heerlijk he een rustige dierentuin?
liefs yfke

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

mannen....:):):)
leuk gedaan

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

MANNEN! (let wel, mét kapitalen, hihi).
Je kan niet mét en je kan niet zonder... of toch wel?
*wink, big smile*

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik geloof dat ik de foto's nu maar leuker vind hihihihihihihihihihi
is door iemand geschreven die wel een érg hoge dunk van zichzelf heeft ;))))

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En toch zou ik niet willen ruilen......
Mannen....waarom denken ze altijd alles beter te weten?

Fijne dag,
beuzeblaadje

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou dit is allemaal wel erg rolbevestigend. En van sommige situaties snap ik niet dat ouders daar foto's van maken en op het internet zetten.

donderdag, maart 13, 2008  
Blogger Unknown said...

Geweldig gedichtje.. en het klopt allemaal. AL zijn er uitzonderingen die de regel bevestigen.. Dat maakt ze ook speciaal. Fijne dag Mieke..

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Waarschijnlijk door een man geschreven, dus klopt het niet helemaal. Parkeren doe ik ook in één keer en zo is er nog wel meer.

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit moeten allemaal nog mannen worden!!!
Wel leuke foto's trouwens.

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Die plaatjes zijn eindeloos, heerlijk zo bijpassend,
groet van leny

donderdag, maart 13, 2008  
Blogger Els said...

Ik vind ze wel leuk hoor mannen, maar ben toch blij dat ik een vrouw ben.

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als man lijkt het me verstandig om niet te reageren.
Duidelijker kan ik niet bevestigen hoe vestandig mannen zijn

donderdag, maart 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige plaatjes heb je hierbij gevonden. Ga je het gedicht van de vrouw ook nog plaatsen? ;-)

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

dit logje moet werkelijk gewist worden hoor
het klopt van geen kant ;)
zelden zoveel onzin in een logje gelezen :)
oldtimer buiten beschouwing gelaten :))

vrijdag, maart 14, 2008  

Een reactie posten

<< Home