maart 04, 2008

Nu moet ik even klagen.
Ik heb nog nooit gevlogen en zou dat graag eens doen.
Maar ja, als je met een man getrouwd bent die niet wil vliegen, dan zit je er al gauw naast.
Chris stapt voor niets ter wereld in een vliegtuig.
.
Het enige wat hij kan, is mij iedere keer zulke plaatjes sturen.
Natuurlijk in de hoop, dat ik die wens om te vliegen, laat varen.
.
Maar ja, nu zal het niet meer gebeuren,
want met mijn kapotte longen zal ik nu zelf niet meer zou snel in een vliegtuig stappen.
Maar ja, mischien dat ik in mijn volgende leven in een vliegtuig kom.
Maar vreemd vind ik het wel hoor.
.


Als iemand graag auto rijd, dan ga je toch ook niet zulke plaatjes sturen?

.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kan me je wens om te vliegen héél goed indenken, Mieke. Zelf ben ik er ook verzot op en gelukkig heb ik het ook al verschillende keren mogen beleven: in grote vliegtuigen, in sportvliegtuigjes, in een luchtballon... en het is héérlijk!
Maar, waarom zou jij met je kapotte longen niet mogen opstijgen? Zou je het niet kunnen doen met bijkomende zuurstof of zo?
Ik wens je dat héél hard toe, lieve meid!
Wandel met mij mee
naar de rand van de aarde
samen vliegen wij
© Waterdichter

dinsdag, maart 04, 2008  
Blogger Els said...

hahahahaha, die chris is veels te bang dat je hem ompraat.

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

vraag eens een vliegreisje kado voor je verjaardag, er zal altijd wel iemand met je mee willen hoor!

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja op zo'n manier kom je nergens !!
zo bijzonder is vliegen nu ook weer niet , aad doet het iedere 14 dagen en al 25 jaar !!!
natuurlijk verf ik dan gewoon door , de enige die begroet en aad in loopt te palmen is Lotje ..de dag daarna ben ik wel eens aan de beurt om gedag te zeggen whahahahahahahahahahahahahaha
die hondenharen trouwens doe ik al jaren , maar bedankt voor de tip !!

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kijk hij heeft gelijk hoor Mieke, weet je wel hoe dicht je bij de BAAS bent boven als je in dat vliegtuig zit??Ik heb twee keer gevlogen, is niets aan, maar de 14 dagen oorpijn heen en terug heb ik er dus niet meer voor over. En nou met mijn hart mag ik ook niet meer vliegen, ik blij want dan moet Clau echt al mijn slaaptablettten en desnoods wat valium en een sterke wiskey eracheraan gooien wil ik instappen, als het nog lukt. Maar gelukkig hebben wij niet die wens, dankzij de hut moet ik zeggen hoor..
liefs van leny

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, vliegen is heerlijk en in een luchtballon ga je niet zo hoog.
Misschien zou dat voor jou een mogelijkheid zijn en wil Cris ook wel mee.

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

haha nee daar voor blijf ik niet uit een auto, maar chris kan ik alleen maar groot gelijk geven, ik stap ook voor geen geld ter wereld in een vliegtuig brrrr

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Joh, dan ga je toch lekker een weekje met een vriendin op vakantie naar een verre bestemming. Gewoon doen en voor je longen zal toch wel een oplossing zijn te vinden.

dinsdag, maart 04, 2008  
Blogger Chris said...

Mieke in een ballon? Dat ik niet lach hahahaha. Als ze op een dik tapijt staat krijgt ze al hoogtevrees! En dan vliegen? Hahahahahahahahah.
Vertel me nog zo eentje! Ik lach heel graag! Hhhahahahahahahaha!!!

dinsdag, maart 04, 2008  
Blogger Unknown said...

hahahaha goed gezegd hoor meis..

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Helemaal mee eens Mieke!
Wat zijn mannen toch soms "zielig" he????? Moet ik Chris maar eens mooie vliegtuigplaatjes gaan sturen? Met de meest prachtige uitzichten bijvoorbeeld?

Jammer hoor dat je nooit hebt gevlogen dan heb je toch echt iets gemist! Maar goed.........
je kunt niet "alles" hebben he?

Groetjes,
beuzeblaadje

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Volgende week woensdag zit ik in het vliegtuig, voor de tweede keer in mijn leven. Voor mij is het vakantieland leuker dan de vliegreis, maar erg vind ik het niet.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, maart 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wrede foto's hoor. Ik heb ook vliegangst. Ik vlieg af en toe wel. Maar nooit met plezier.

vrijdag, maart 07, 2008  

Een reactie posten

<< Home