februari 23, 2008

andermans veren

Ik pronk vandaag met andermans veren.
Bovenstaande foto kreeg ik eergisteren toegestuurd van mijn schoonzus.
Mijn broer Joop, heeft de foto gemaakt.
Het is geen luchtkasteel, maar een luchtschip.
Allemachies wat een gevaarte.
.
Ik zal het even duidelijk maken.
Joop en Nel stonden aan de rand van Vlaardingen (richting Hoek van Holland) aan de nieuwe Maas. (Bovenste puntje)
De boot lag aan de overkant in de Botlek.(Onderste puntje)
Joop en Nel, hartstikke bedankt voor deze foto.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi plekje daar, zie je veel. Ik ga daar over een tijdje ook even kijken.

Love As always
Di Mario

zaterdag, februari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit lijkt inderdaad wel een luchtschip, wat een gevaarte! En een knappe foto bovendien! Had ik graag eens met eigen ogen gezien... gelukkig post je 'm hier voor ons. Mieke, dank je wel.
PS: blij met je uitleg, en merciekes daarvoor. Ik was er eventjes het hart van in, maar nu ben ik opgelucht te weten hoe jij er over denkt!
Prettig weekend, meid!

zaterdag, februari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gaaf ding!
Ik had hem laatst al op een andere weblog gezien http://annettebcit.web-log.nl/annettebcit/2008/02/op_hoge_poten.html
Het is een booreiland, de Rowan Gorilla VII.

zaterdag, februari 23, 2008  
Blogger Els said...

hahahaha,we hadden weer hetzelfde idee, hahahahahaha . mooie foto he.

zaterdag, februari 23, 2008  
Blogger Unknown said...

Ik kom je even een fijn weekend wensen meis.. Mooie foto inderdaad trouwens.. Knuffel

zaterdag, februari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ehhhhhhhhhhhhhhhh
ik geloof dat ik hoogtevrees aan het ontwikkelen ben :-)

maar tjonge jonge wat een machtig gezicht zeg
fijn weekend gewenst
klaproos

zaterdag, februari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En ik kon dit gevaarte dus zien vanuit de tuin.

Liefs Astrid

zaterdag, februari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Is altijd mooi om te zien, als je in Hoek van Holland op de boulevardje loopt zie je dit soort dingen dagelijks voorbijvaren als ze of binnengeloodst moeten worden of naar het dok voor onderhoud. Blijft prachtig en machtig om te zien. Toen ik nog in Den Haag woonde reed ik regelmatig naar Hoek van Holland om even te kijken of er wat te doen viel...Heerlijk..
Mooie foto's hoor
liefs van leny

zaterdag, februari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Das een gave foto zeg
Wat een joekel he

zaterdag, februari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb toch heel wat schepen gezien deze dagen Mieke maar een luchtschip zat er niet bij!
Joh wat een indrukwekkend gezicht!

Nog een paar uurtjes kust...
dan reis ik weer naar Twente!
Dus tot later!!!!

beuzeblaadje

zondag, februari 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik zou me daar absoluut niet op mijn gemak voelen. Wat een groot ding op dunne pootjes, zou ik bijna zeggen

zondag, februari 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oh ik zie dat de verwijzing naar een andere log er al op staat...annette.
Dag.
@kijken of de blog nu doorkomt ?

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Pff......
Ik heb hoogtevrees!
Svp niet meer van dit soort foto's

maandag, februari 25, 2008  

Een reactie posten

<< Home