februari 14, 2008

Momo en Pucky


En daar liggen ze dan weer.
Dat ze er allebij op liggen gebeurt niet zo vaak.
Ook nu was het weer van korte duur.
Het meest ligt Momo (de rode) er bovenop.
Als zij weg is, of als ze even bij mij komt liggen, springt Pucky op de monitor.
Het is natuurlijk lekker warm daar.
Maar.............als Momo ziet dat Pucky daar ligt, dan springt ze er ook bovenop, wiebelt een beetje met haar dikke kont en floeps, Pucky ligt ernaast.
Dat gebeurt zo'n 3-4 keer per dag.
.

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als ik ooit een flatscreen krijg.
Wat zal Momo dan op haar neus kijken.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

whahahahahahahahahahahahaha
dan moet je wel klaar staan met de camera Miek want dat geeft een geweldige sprong in het niets ....
ik denk dat ze dan maar voor het scherm gaan liggen , want ze willen in beeld natuurlijk ;)))
fijne dag vandaag !!

donderdag, februari 14, 2008  
Blogger Els said...

Hahaha ,ja ik zie het voor me. Hou jij het maar bij je ouwe kassie hoor , veel gezelliger.

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als je een flatscreen neemt, zal je er een klein electrisch radiatortje bij moeten aanschaffen! Want zomaar de lekkere plekkies van de poezels verwijderen gaat natuurlijk niet :-)

Maar kijken jullie wel een beetje uit met darten, Pucky en Momo liggen daar dan wel gevaarlijk :-))

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

het ziet er superknus uit :)
als je een flatscreen koopt
kan je misschien van die lekkere radiator hangmatjes voor je snoezen nemen ;)

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou heb je nog mazzel die knakkr van een charley gaat gewoon over beppie mijn leppie lopen als meneer geen genoeg aandacht krijgt, of naar buiten wil. Ik tik soms vier keer hetzelfde stuk over. Hij houd het vaak langer vol dan ik...
Rotjong..
liefs van leny

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve meissies!
Zo gezellig daar saampjes, dicht bij vrouwtje in de buurt en met hun bevallige gatjes in de warmte.

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Je gaat toch geen flatscreen kopen
dan moeten de poezen een ander plekje gaan zoeken en dat wil je ze toch niet aandoen.

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

jaha.....dat valt dan zeker tegen.
Ik vergeet nooit meer die teleurgestelde blikken van mijn katjes.
whahahahahahahaha....dan moeten ze op zoek naar een ander warm plekje.

leuke , zeer vertrouwde , foto`s Mieke.

gr. van Muzzzzzzzzzz

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Die van mij gaan er nu voor liggen. Of op het toetsenbord, zodat je niets meer kunt zien en/of typen.
Grrr...monsters zijn het!!! ;-)

donderdag, februari 14, 2008  
Blogger Els said...

OT<: Ja haha, nu hebben we weer het zelfde onderwerp.Volgens mij gebruikt 1 van ons spionnetjes.Maar ik trek me er niks meer van aan hoor, ik zet het er gewoon op, jij ook he.

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

gezellig daar bij jou.leuke foto`s Mieke

groetjes Novelle

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

HET ZIT SCHIJNBAAR IN DE FAMILIE!
Ik ben vandaag even bij je zus wezen kijken en die had ook al zo'n onopgevoede kat in haar huis rond lopen.

donderdag, februari 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha wat een geweldig gezicht Mieke! Jij mag ECHT geen flatscreen
kopen want dat kun je deze dotjes niet aandoen!!

Groetjes,
beuzeblaadje

donderdag, februari 14, 2008  

Een reactie posten

<< Home