februari 20, 2008

kuurpark vervolg

In dit prieeltje worden in de zomer, meestal zondags, kleine concerten gegeven.
Of van een zangkoor of van een klein orkest.
.
Dit is èèn van de nieuwe beddenhuizen die er staan.
Er word alweer iets niews gebouwd, dus de zaakjes lopen goed.
.
Links het oude beddenhuis, met de eetzaal en vele therapie gelegenheden.
.
Het oude kuurhotel word zoveel ik weet niet meer gebruikt.
Wel is daar nog een restaurant waar je kunt eten.
Maar daar waren wij nog niet in, want zoals in ieder kuurhotel kennen ze de prijzen.
.
klik hier

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zou wel iets voor mijn rummetiek wezen ;))) heb maar niet naar de prijzen gekeken ..je moet tenslotte nog wát te dromen hebben ........;))
wel jammer dat het oude gebouw niet meer wordt gebruikt is het zo slecht ???? ziet er net zo mooi uit ...

woensdag, februari 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het kuren zijn ze in Duitsland goed in en volgens mij wordt het ook door het ziekenfonds betaald.
Het lijkt me wel heerlijk, om je een weekje helemaal te laten verwennen. Het oude gebouw is een heel mooi gebouw en het park er om heen lijkt me mooi om te wandelen.

woensdag, februari 20, 2008  
Blogger Els said...

Ik denk dat ik er ook maar eens een weekje heen ga,maar dan kom ik wel bij jullie eten is dat goed?
.....Ik was niet af hoor want ik ben dan in kuur.

woensdag, februari 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Da's een echt Duits fenomeen dat kuren. Lijkt mij helemaal niks met allemaal mensen met kwaaltjes en kwalen op een kluitje zitten en allerlei therapietjes en zogenaamde gezondsheidsbaden ondergaan. Maar ieder zijn meug :-)

woensdag, februari 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

soms moet je jezelf in de watjes laten leggen ;)
ach....en anders heb je wat
om van te dromen :)
dat prieel is echt een mooi plekje

woensdag, februari 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig heeft Ria nog geen kuur ideeën.
Wat niet wil zeggen dat ze nooit geen kuren heeft.
Wat de prijzen aangaat hebben we ons nog nooit druk gemaakt wat die leggen we altijd gewoon naast ons neer voordat we vertrekken.

woensdag, februari 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ziet er mooi uit, maar ben je niet uit de stoel gevroren? is niks om stil te zitten dan. heb het zelf 6 maanden geprobeert hoop dat nooit weer mee te maken... maar aande andere kant ben je dan wel mobiel he?
je hoeft deze reactie niet op log te doen hoor!
liefs yfke

woensdag, februari 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het prieeltje en oude kuurhotel zijn prachtig, die nieuwe blokkendozen vind ik maar niks.
Zonde zeg dat het oude kuurhotel verder niet meer gebruik word.

woensdag, februari 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een grappig woord: "beddenhuis". Wel een mooie omgeving daar Mieke!

Groetjes,
beuzeblaadje

woensdag, februari 20, 2008  

Een reactie posten

<< Home