februari 17, 2008

kuurpark

Ik zittend in de rolstoel,
Chris aan het duwen,
Fototoestel in mijn handen,
Tussen het genieten en bibberen van de kou foto's maken.
Soms gewoon tijdens het rijden.
Ik had niet verwacht dat de foto's scherp werden.
.
Hier een paar weggetjes die we gelopen zijn.
Maar mensen wat was het koud.
.

De weg was recht
.
En de weg was krom.
.
Het was een heerlijke wandeling.
Niet druk, dit waren èèn van de weinige mensen die er ook waren.
Maar ooooooh wat was het koud.
Dat zien jullie morgen.
.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het was écht koud ja mieke.

oef... en uit de zon helemaal, toch heb jij er het beste van weten te maken en een heerlijk frisse neus weten te halen..

dat kan niemand je meer afnemen
groetjes
klaproos

geniet ervan hé.

zondag, februari 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat is een kuurpark? De tuin van een kuuroord of zo genoemd omdat het voor rolstoelen makkelijk toegankelijk is?

Ik kan me voorstellen dat je het heel koud had in je stoel, maar volgens mij heb je toch genoten.

zondag, februari 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Koud ja, zeker jij stil zittend in je stoel. Doe je dan een deken om?
Maar prachtig helder
Mooie lichte foto's!

zondag, februari 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou chris heeft er geen formulerace van gemaakt, de foto's zijn gelukt zonder te bibberen ondanks de koude, en als je uit de zon bent is het hier net zo koud hoor, ik heb ze hier vanmorgen al horen krabbelen aan de autoruiten..
liefs van leny

zondag, februari 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het was inderdaad vreselijk koud. Het gat zou je dichtvriezen als je niet oplet.
Gelukkig had jij niet de rechte en de kromme weg van Berend Botje genomen, anders was je nóóóit weerom gekomen....
groetjes
Ria van oldtimer

zondag, februari 17, 2008  
Blogger Els said...

koud he,ik vind het wel lekker hoor.

zondag, februari 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk die wandeling, ik heb ff mee gelopen hoor..
En koud ik had een dikke das om, jij niet dan lol...
Meis mooie foto,s en ze bibberen helemaal niet..

zondag, februari 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik had dezelfde gedachte als Ria van Oldtimer. Gelukkig heb je het versje niet afgemaakt met "de weg was recht, de weg was krom, en nooit kwam onze Mieke weerom".

Maar als ik het goed begrijp heb JIJ deze foto's gemaakt? Nou dame, dan mag je dat beslist vaker doen want ze zijn allemaal super scherp en mooi!

Als Chris jou de volgende keer eens trekt in de rolstoel in plaats van duwt.....zit je uit de wind en kun je achterstevoren fliepsen!!!

Fijne avond,
beuzeblaadje
OT: Heb een heleboel te vertellen als ik tijd vind mail ik je!

zondag, februari 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja Mieke, ik leef met je mee, het was inderdaad koud! Maar bedenk:

Ik heb het bar koud
en toch smelten sneeuwvlokjes
in mijn handpalmen
© 'Haiku van Lepus'

Het wordt weldra lente!

maandag, februari 18, 2008  
Anonymous Anoniem said...

een zonnig
maar toch winters ommetje :)
ik hoop dat je er van genoten hebt ;)
je foto's zijn schitterend gelukt :)

maandag, februari 18, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het was ook koud! Maar toch heerlijk dat jullie de frisse lucht hebben opgesnoven. En aan de volgende logjes met foto's te zien, was het de moeite waard om buiten te zijn! Mooie plek daar. Beetje energie opgedaan om er weer tegenaan te kunnen?

donderdag, februari 21, 2008  

Een reactie posten

<< Home