februari 25, 2008

Drachten

Zaterdag zijn we naar Drachten geweest.
Alex en Erna (zoon en schoondochter) hebben een huisje gekocht en we hadden er nog niets van gezien.
Aangezien het tamelijk goed gaat met mij, hebben we het er eindelijk op gewaagt om er heen te rijden.
Het is een fiks eind rijden hoor.
Ik heb geprobeert in een rijdende auto wat plaatjes te schieten, wat niet meevalt.
.
Hier had ik een mooi beeld en op het moment dat ik knips, trapt Chris op de rem.
Wat hebben we onderweg allemaal gezien?
3 Buizaards, 2 valken, een reiger, een fasant en natuurlijk het nodige vee op de weide.
Ja maar Mieke, waarom heb je die vogels dan niet op de foto gezet?
Nou, probeer dat maar eens in een rijdende auto.
Je ziet hem en zwoeps is het ook alweer voorbij.
Zooooo jammer.
.
Daarom heb ik Chris maar opgenomen tijdens het rijden.
Is ook mooi toch?
.

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hihihihi, en een fijne dag gehad ?? zal gelijk vertellen dat je ook een fazant hebt gezien , was vast de mijne vandaar dat hij de boom in vloog ;))))
zo te horen heb je het geweldig gehad meis , fijn dat het zo goed gaat !!!!

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooie plaats Drachten, ik winkel er graag..
Schijnt bij jullie ook zo,n lekker zonnetje??
Hier wel dus aan het werk ...hahaha..
Liefs Coby

maandag, februari 25, 2008  
Blogger Els said...

Moeilijk he uit de rijdende auto, maar wat maakt het uit. Jullie hebben een fijne dag gehad. Het is wel een eind rijden he,vooral als je omrijd langs al de mooie plekjes.

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

whahahahaha mieke,
vraag een shéél lief aan chris of íe wat zachter wil rijden misschien??

maar ja een lange rit lijkt het mij ook wel , heb je er geen last van dan .. nu bedoel ik??

groetjes
klaproos

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat was een mooi ritje.
Fijn voor je, dat het beter/goed met je gaat:))
De laatste foto is toch het dierbaarst :))
Dag, Marjolein

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Die vogels ga je toch niet fliepsen uit een rijdende auto,
dat worden echte zoef vogels.
Chris heeft een mooie kop om te fotograferen, dus dat heb je goed gedaan.

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Eindelijk eens een log waarin duidelijk wordt vermeld hoe mooi wij manlijke wezens zijn.
Daar zou best eens wat meer aandacht door de dames in hun logs aan mogen worden besteed

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Volgende keer dan maar even pauzeren op een mooi plekje, kan je gelijk even rondkieken.
Maar aan Chris had je ook een mooi fotomodel! Zit ie nou te zingen?

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat lukt mij ook nooit hoor, als ik roep "stop"vraagt clau een kwartier later "riep je wat?"
Nou dan is de vogel al gevlogen, ik weet precies wat je bedoelt. maar chris is ook fotogeniek, alleen dat vliegen zal niet echt lukken denk ik.
liefs van leny

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahaha....zit hier dubbel!
Ja Mieke, Chris is ook heel mooi!

Ik zie het gewoon voor me....
jullie op de weg, jij met de camera en Chris die boven op de rem moet! Maar uh......je hebt toch wel een paar aardige plaatjes geschoten hoor! De volgende keer als je Chris "schiet" moet je even heel lief "lach eens" tegen hem zeggen! Oei, oei, wat kijkt hij zereneus!

Groetjes,
beuzeblaadje

maandag, februari 25, 2008  
Blogger Els said...

OT:,
Nou zeg!!!!!!!!!!!!!! Liggen wij helemaal in de stress en loop jij te lachen.Nou leuk hoor, dat noemen ze nou een lieve begrijpende meid. Pffffff, ze moesten eens weten.

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

chris je zit toch niet te zingen in de auto he hahahaha
lastig he al rijdend wat fliepsen

maandag, februari 25, 2008  
Blogger Unknown said...

Hoop dat je dag geweldig was, maar gezien de plaatjes denk ik dat wel.. Knuffel

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tja ik had persoonlijk toch liever die vogels gehad ;-)

Love As Always
Di Mario

maandag, februari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuke chauffeur heb jij! Mag ik 'm eens lenen?
*wink, big smile*
Het lijkt me een heerlijk tripje te zijn geweest, en blij dat je het kon doen!

dinsdag, februari 26, 2008  

Een reactie posten

<< Home