maart 01, 2008

weekend

Alle dierenvrienden wens ik,
.
een gezellig
.
en gezond
.
weekend.
.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb een voorraad knuffeltjes
een jaar bijeen gespaard,
en die heb ik al die tijd,
voor vandaag bewaard.

Want vandaag is knuffeldag,
die heb ik zelf verzonnen,
en vanmorgen bij het ontwaken,
is troeteldag begonnen.

Mijn eerste knuffel van vandaag,
werd met een zoen gegeven.
Dat was een knuffelzoen voor hem,
zo rond een uur of zeven.

Om half acht een voor mijn kind,
voor mijn baas om negen,
en ik heb er ondertussen,
al heel wat terug gekregen.

Een knuffel voor hem, een knuffel voor haar,
een knuffel voor mijn buur,
een knuffel hier, een knuffel daar,
een knuffel ieder uur.

Maar mijn mooiste exemplaar,
geef ik speciaal aan jou,
een hele lieve, warme knuffel,
omdat ik van je hou.

© Sim Van Brecht

Prettig knuffelweekend, Mieke! Met de door jou geposte exemplaren zal het wel lukken zeker?

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou deze jongen mag eerst nog werken vandaag.. Maar ja, als het met dieren te maken heeft is dat nooit erg.

Love As Always
Di Mario

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens jullie ook een heel gezellig weekend en dat zal met deze huisdieren wel lukken, hè?
De gezelligheid stráált van je log.
Groetjes, Ria.

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zit mijn postzegel er niet eens bij???Ik heb nog wel zo een bolle toet met een tandje aan de voorkant eruit, maar de lach is hetzelfde hoor.
Liefs he, mijn zaterdag kan niet meer stuk ( hoewel....de post is nog niet geweest,)
liefs van leny

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een vrolijke beessies :)
Jullie ook heel fijn weekend gewenst, maar dat gaat geloof ik wel lukken met het bezoek en etentje :)

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens jou en allen die je lief zijn (ook Janus)ook een heel goed week-end. Eet smakelijk vanavond, heb plezier! Laat Jacob weer naar Emmen gaan, waar hij hoort! ;-))

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

hetzelfde voor jou mieke,
hou je vast aan de takken van de bomen :-)

groetjes
klaproos

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jullie ook een fijn weekend Mieke.
Hoewel.......sinds je verdacht bent van kabouter ontvoering kun je natuurlijk ieder moment een arrestatie verwachten...das dan weer niet zo leuk...whahahahahah

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wooow nog zo'n superlog!
Wat een ontzettend leuke foto's, hiervan MOET iedereen wel in de lach schieten!

Nog bedankt voor je felicitaties en een heel fijn weekend verder!!
beuzeblaadje

zaterdag, maart 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lekkere snuitjes :-)))

Nog een fijn restweekend :-)

zaterdag, maart 01, 2008  
Blogger Unknown said...

Fijn weekend Mieke.. en geniet ervan.. x

zondag, maart 02, 2008  
Blogger Els said...

Nou dat is gelukt he. Het was een heerlijk weekend toch, maar of hij zo gezond was vraag ik me af. Mijn weegschaal begon te kreunen toen ik erop ging staan, hahahahahaha en de jouwe?

zondag, maart 02, 2008  
Blogger mieke said...

Hahahaaha
je geloof toch niet dat ik nu op de weegschaal ga staan Els?????

zondag, maart 02, 2008  

Een reactie posten

<< Home