februari 26, 2008

Drachten 1

Vanuit het huisje waar ze nu wonen,
Kun je het huisje zien die ze gekocht hebben.
Die met de blauwe gevel is het.
.
En............daar issie dan.
.
We gaan de huisdeur naar binnen en komen in een klein halletje.
.
Daarna kom je in de woon- eetkamer en keuken.
Ze hebben alle muren eruit gegooid.
Dus alles is open.
.
De trap naar boven.
.
Vanuit het raam boven kijken ze op het huisje waar ze nu wonen.
Rechts het hoek huisje is het.
Het is natuurlijk heerlijk om zo te verhuizen.
Schuin tegenover, ze kunnen zo even overlopen om te werken in het huis.
Als ze verhuisd zijn, maken we nieuwe foto's.
.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

eigenlijk vind ik dat hoekhuisje leuker ;)))) maar ja de nieuwe zal groter zijn ???? wat een werk hebben ze nog Mieke pfffffffff wat ben ik blij dat we die tijd gehad hebben zeg .....ziet er mooi uit en ben benieuwd naar het eindresultaat ;))))

dinsdag, februari 26, 2008  
Blogger Els said...

#$$$$%&$#$#%^%$#, ja ja . ik heb het door.
Kind gaat verhuizen en mama heeft geld nodig voor een mooi kado.
Ik hoop dat al je bezoekers even op mijn blog kijken dan kunnen ze zien wat hier aan de hand is #$#$$$%$#$@$^%$#%*^&%^(^%^$%$#$$.!!!!!!!
Je ex zus.

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een fijn huis hebben ze gekocht en het verhuizen is een makkie zo. Dat kunnen ze lopend doen.

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat zij kunnen verhuizen in de zelfde buurt.. Dat hebben wij ook gedaan en het is heerlijk. Ook de mensen die je kent verhuizen dan mee!

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wooow wat lijkt dat zo onwijs groot! Zo te zien zit er nog wel wat werk "in" maar dat gaat vast goedkomen! Grappig dat je zo een log kunt maken van hun "oude" en nieuwe huis.

Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Maar wat gaaf dat jij er ook naar toe kon daar waren ze vast heel erg blij mee?

Fijne dag,
beuzeblaadje

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat wordt meteen goed aangepakt, daar in Drachten, maar er is ook nog veel werk te doen.
Fijn, dat het zo goed met je gat, dat je er een bezoekje hebt kunnen brengen en alles hebt kunnen zien.

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

oooo dan is het verhuizen wel makkelijk,je kunt zo met de meubels het hoekje om.
xxx saskia

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ziet er in ieder geval lekker licht en vrij uit en dat is belangrijk..
groet van leny

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk mooi groot ruim huis mieke,
ik wens het koppel héél veel geluk aldaar

groetjes
klaproos

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lekker hoor zo dicht bij verhuizen, handig met klussen en handig met verhuizen en ze kennen de buurt al :)
Heerlijk dat jullie hebben kunnen gaan kijken.
Het word vast prachtig.

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

't Is een mooi optrekje. Zit er ook een tuin bij? En zijn jullie misschien met een omweggetje naar Drachten gereden om iets voor in de tuin bij het nieuwe huis te halen? Kom op Mieke, vertel! ;-)

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

leuk de vreugde en de plannen van je kids te zien en ervaren tijdens de verhuizing en verbouwing en fijn dat het goed gaat Miek
groetjes Novelle

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

he hoi... leuk blokje over ons huis.... hihi....
was erg leuk dat jullie er waren... heelaas hadden we niet erg veel tijd... maar daar ging het ook niet om... ik hoop dat jullie met mijn verjaardag er zijn... en hopelijk is het huis dan af...

ps... de laatste foto klopt niet... daar kijk je uit de spongebob kamer naar onze achterburen... das niet ons huis hoor...

xxx alex en erna

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb net even bij je zus gekeken en ik denk dat het verstandig is dat je kinderen een schutting om de tuin bouwen.
Verhuizen...... ik moet er niet meer aan denken.
Je word er zo moe van!

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben zelf ook ooit 50 meter verhuisd, dat is mij goed bevallen. Ik ben wel blij voor ze dat ze de trap er niet uitgesloopt hebben.

Love As Always
Di mario

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik ken Drachten wel, ik ben vaak op It Sud geweest. Mooe gemeente, lekkere boswandelingen, aardig binnenstadje. Het is daar goed wonen. Maar je moet wel een auto hebben.

dinsdag, februari 26, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Een huis achterlaten, niet weten
of je het nog terug zou zien
er wacht immers een nieuwe plek

Hoe 'n huis met 'n mens meegroeien kan zich een plaats verovert in het hart
een eigen geschiedenis opbouwt

Dat het missen vandaag hier begon
of de nieuwe bewoners zorgzaam
en liefdevol voor het huis zouden zijn
© Stanislaus Jaworski

Zo te zien hebben ze een goéde deal gedaan, Mieke!

woensdag, februari 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik lees net dat het hoekhuisje niet het oude huis is. Ik wilde net schrijven dat dat toch ook een heel leuk ding is.
Maar makkelijk zo'n verhuizing. Ook met klussen als je klaar bent, rol je zo je bedje weer in.

woensdag, februari 27, 2008  

Een reactie posten

<< Home