maart 03, 2008

Jacob- losgeld

Zaterdag waren ze hier, allemaal.
Joop en Nel en Els en Egbert.
Omdat we besloten hadden èèn keer per jaar met zijn zessen uit eten te gaan.
Nou, het was me toch gezellig zeg.
We hebben heel veel lol gehad en dat hoofdzakeleijk om Jacob.
Wie is Jacob?
Dat kunnen jullie nalezen bij Chris en Els.
De Joppie saus was een deel van het losgeld dat Els heeft betaald.
.
En dan die heerlijk reuzen grote plak chokolade.
Vole melk met noten.
Maar, die wou ik dus ook hebben, anders kreeg Els Jacob niet terug.
.
Hij werd kleiner en kleiner.
.


En toen...........was ie op.
Helemaal op.
Ik heb wel netjes gedeeld met Chris hoor, zo ben ik ook wel!!!!!!
Chris heeft nog een flesje bier gekregen, dat had Els beloofd als ze Jacob terug zou krijgen.
We hebben heel veel lol gehad om het verhaal van Jacob.
En voor het geval dat er mensen zijn die denken dat wij door de ontvoering ruzie gekregen hebben, wel nee mensen, tenminste.........dat denk ik niet, hahahahahaha.
.

19 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ruzie om zoiets kleins, je kunt er beter lol om maken. Of chocolade om eten.

Love As Always
Di Mario

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

dat is gezellig , zo'n ontmoeting één keer per jaar ;)))
dat het allemaal gein was hadden we wel door hoor , maar was wel erg leuk ;)) maak er een gezellige uitbuikdag van meis !!!

maandag, maart 03, 2008  
Blogger Chris said...

Heel mooi hoor, maar sorry...ik ben vandaag niet in de goede stemming om een zinnige reactie achter te laten. Snik. Chris

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als die reep lekker smaakt, dan moet je hem gewoon nemen!!

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En als het maar gezellig was, en met Jacob alles goed nu.
Geen stress van de ontvoering over gehouden hahaha..

maandag, maart 03, 2008  
Blogger Els said...

Is hij nu al op??????????

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk is dat, Mieke.
Lekker uit eten met elkaar en dan schik hebben om de meest onnozele dingen.
Dat is genieten......
Geniet nog maar lekker na.
Ik ga eens per jaar met mijn 4zussen op stap en dit jaar wordt dat zelfs een heel lang weekend.
Met Hemelvaart...we gaan dan naar mijn broer en schoonzus in Duitsland. Dat wordt ook gegarandeerd een FEEST!!!
Groetjes, Ria.

maandag, maart 03, 2008  
Blogger mieke said...

Wat dacht jij dan Els, daar draaien we onze hand niet voor om hoor.

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kom net bij Els vandaan en Jacob is terug en heeft heerlijk gegeten.
Jij dus ook aan de chocola te zien.
Lijkt me gezellig, zo één keer per jaar uit eten.

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou volgens mij is alles toch nog niet afgedronken en gegeten! Er zit er nog één met een kater, maar berouw komt na de zonde :-)

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb genoten van de hele jacob story, wat een fantasie hebben jullie, heerlijk lachen was het
En super idee zo elk jaar saampjes uit eten,jullie zullen heel wat plezier hebben gehad.

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

oooo die chocola ziet er wel heel lekker uit hoor,jammer dat ik niet door het beeld een happie kon nemen hahaha
xxx saskia

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
OOOOO lekker he chocolade:)))) Ik heb me juist voorgenomen om even niet te SNOEPEN!!! Fijne week en bedankt voor je compliment, dat je mijn blog graag leest, dat doe ik ook met de jouwe!
Liefs!

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hoe het ook zij Mieke, ik heb van de avonturen van Jacob genóóóten!
Geniet maar van al dat lekkers!

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ach wat flikt die gek mij nou, met zijn snik snik op mijn blog, kreeg zowat een hartverzakking...Maar het is wel een goeie, dat wel.
liefs van leny

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Woooow die heeeeele plak al op?
Toch niet in één avond?????
Leuk Mieke dat etentje met z'n zessen wat zal dat gezellig zijn geweest! Leuk om van zo iets een jaarlijks terugkerend uitje te maken, elke keer vast iets om naar uit te zien!

Heb je nu onderhand alle "uitjes" zo ongeveer gehad of staat er de komende weken nog meer op stapel?

Fijne avond,
beuzeblaadje

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan me voorstellen, na alle verhalen van Jacob te hebben gelezen, dat eens per jaar voldoende is.
Als je dan ook nog eens voor het op Jacob oppassen word afgescheept met een reepie chocola en een flesje, waarschijnlijk goedkope, bier dan loop je wel te balen.
Ik kan me de reaktie van Chris dan ook goed voorstellen.

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

whahahaha
da's de mooizte strijd om te voeren om een reep chocolade natuurlijk

groetjes
klaproos

maandag, maart 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou geen ruzie? Met Els. Die is toch echt wel heeeeel beschermend t.o.v. Jacob. Ik heb haar wel heel anders horen praten over de ontvoerders.

Groetjes uit Emmen

dinsdag, maart 11, 2008  

Een reactie posten

<< Home