maart 14, 2008

Het antwoord op MAN

Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech,
Heb geen last van aggressie als ik rij op de weg.
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop,
En ruim alle rotzooi achter me op.
.
Als ik iets zoek, vind ik het in èèn keer,
Kan tegelijk bellen, koken en nog veel meer.
Van een griepje is bij mij niets te merken,
Ik neem een aspirin en ga gewoon werken.
.
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen,
In plaats van te jammeren om de voetbal uitslagen.
Al is vrouw zijn dan een enorme zegen,
Helaas houd "de man" onze ontwikkeling tegen.
.
Hem aan zijn lot overlaten is mischien een makkie,
Maar wie strijkt dan zijn hemden en kookt er zijn prakkie.
Dat is niet het ergste in dit geval,
Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral.
..
Ze denken zelf de beste te zijn,
Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn.
Uiteraard laten we ze in de waan,
Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan.
.
Mannen zijn eigenlijk nog een kind,
Die spelen met auto's het einde vind.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen,
Zonder een vrouw zijn ze verloren.
----------------------
Gedicht uit het net.

16 Comments:

Blogger Chris said...

Oh jee, het moest zo komenhe? Na een leuke log over mannen krijg je nu dit pokkewerk!
Was dat nou nodig?

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wat een waar verhaal lees ik nu toch weer ..........doe je hem wel inlijsten Mieke ??
whahahahahahahahahahahahahahahaha
meis een fijn weekend .....;))))

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit is een waarheid als een koe, helemaal mee eens hi hi hi...
Mieke een fijn weekend en geniet er van liefs Coby

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

de waarheid is hard :))))))))

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mijn vader zei altijd:
"Vrouwen...lastige onmisbare meubels".
En hij had ervaring, zullen we maar zeggen...met 6 "vrouwen" in huis.
Geniet van jullie weekend.

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat boffen wij toch he van het sterke geslacht te zijn, je zult maar een man zijn ;-)

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig ben ik een vrouw en kan heel veel dingen tegelijk.
Ik zou niet willen ruilen met de man. Jij een fijn weekend gewenst!

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha...wat kom jij toch leuke dingen tegen op het net!
Maar ik vind dit, na het log van gisteren, heerlijk om te lezen!
Jammer dat Oldtimer nog niet is geweest....Ik kan me helemaal "vinden" in deze tekst Mieke!

Fijn weekend,
beuzeblaadje

vrijdag, maart 14, 2008  
Blogger Els said...

hahahahahahahaha,wie heeft dit bedacht hahahahaha

vrijdag, maart 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Vandaag las ik in een reaktie van je, op mijn log van gisteren, dat je twijfels had over wat ik had genoteerd.
Je wou nog net niet zeggen wat een onzin.
Nou als ik ooit onzin heb gelezen dan is het wel wat in deze log van je staat!
Als er geen mannen waren dan hadden jullie vrouwen niet eens bestaan want toevallig zijn jullie uit een rib van ons in elkaar gepriegeld.
Toevallig zijn we door jullie stomme appeltjes jatten het paradijs uit gelazerd.
En als we dan zover zijn dat we jullie van de ketting los laten, zodat jullie niet meer alleen maar achter het fornuis hoeven te staan, krijgen we dingen als in deze log staan.
Nee ik ben een man en dus zo verstandig geen om geen commentaar te geven op dit soort onzin.

zaterdag, maart 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En dààr zat ik nu op te wachten zie, Mieke, op het antwoord van de vrouw! Hihi.
Maak er een heerlijk weekendje van hé?

zaterdag, maart 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb je weer prachtige plaatjes bij dit gedicht gevonden Mieke!
En het gedicht zelf vind ik geweldig. Helemaal waar! ;-)

zaterdag, maart 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tja het wordt tijd als vrouw om tegengas te geven. Mannen mogen ook opgroeien hoor!
Of zullen we net zoals mannen weer gaan spelen, lijkt me ook wel iets

zaterdag, maart 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Een echte vent strijkt z'n eigen overhemd!

zaterdag, maart 15, 2008  
Blogger Unknown said...

Hij is zo kloppend als maar kan he .. :-)
Een heel fijn weekend gewenst Mieke ..

zaterdag, maart 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Voor beide gedichten: hilarisch...erg leuk....en voor dat gedicht van Henny Doest: heel mooi gedicht. Wat een leuke dingen op deze log....veelzijdig en gezellig.

woensdag, maart 19, 2008  

Een reactie posten

<< Home