maart 24, 2008

de ochtend

Nadat ik veel te veel eieren heb gegeten de eerste paasdag.
Laat ik het vandaag maar rustig aangaan.
Anders word ik zelf nog een ei.
.
Dus als eerste neem ik een heerlijk bad
en kom tot de ontdekking dat ik een vreselijke huid heb.
Dus, pak ik mijn creme en neem daar een duik in.
.
Dan neem ik alle ingredienten om het allemaal in mijn broodbak machine te stoppen en een heerlijk kaas brood te bakken.
.
Als ik genoeg gegeten heb, neem ik mijn medikamenten.
Het zijn er iedere morgen 7 stuk, dus dat is mijn tweede ontbijt.
.
Dan neem ik nog eeen appeltje voor de dorst en kan beginnen met mijn blog.

.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooie fotos , had ze al eens gezien, maar je hebt er een heerlijke goeiemorgen van gemaakt
Fijne dag miek!

maandag, maart 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig Mieke! Wat een leuke ideetjes kun je hier opdoen!
Die voet en hand van brood zijn mooi! Maar...ook de vlinder op de appel en het sinasschillenmens, en het ei.....Dus: MOOI LOG!!!

Tot morgen!(MOET lukken!!)
beuzeblaadje

maandag, maart 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit is een voorgerecht!
Maar waar is (het ontbijt)de log dan?

maandag, maart 24, 2008  
Blogger Els said...

Wat leuk .Wat hebben ze dat knap gemaakt.
Weet je trouwens dat het bij jullie 1 graad warmer is dan bij ons, hahahaha. Handig he zo n weerbericht

maandag, maart 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oooo, je hebt die knappe pps ook gekregen. Héérlijke kunst met eten is dit, hé Mieke?

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een creatieve log vooral de vlinder op de appel. Ga toch is proberen of het me ook lukt.
Bep

dinsdag, maart 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahaha, zo grappig. Wat een creativiteit hier, Mieke. Erg leuk. En die appel, heb je die zelf gemaakt? of is het gewoon een internetfoto?

woensdag, maart 26, 2008  

Een reactie posten

<< Home