december 21, 2007

kerst stress


Mama, ik weet niet wat ik doen kan.
Maar jonge, je hebt zoveel speelgoed van de sint gekregen.
Ja mama, maar alleen is het niet leuk om te spelen.
Jonge, ik moet de eend eindelijk in de oven doen.
Mama ik heb jou nodig om mee te spelen.
Maar jonge, we hebben toch altijd lekkere dingen te eten met kerst.
Mama, speel je met mij als je genoeg met de eend gespeeld hebt?
Maar jonge daarna moet ik de taart nog bakken.
Mama, als je de eend en de taart genoeg gestreeld hebt, heb je dan tijd voor mij?
Mijn zoon, ik doe dit alles toch ook voor jou.
Ach mama, als je werkelijk goed voor mij zijn wil, dan stop die eend en taart in de vuilnisemmer en neem twee boterhammen mee en kom dan met me spelen.
En dan ga je net zolang met mij vrijen als met de eend en taart.
.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ja.....!?!

vrijdag, december 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

LOL, arme jonge

vrijdag, december 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

bij de eend ben ik al afgetaaid ;))

vrijdag, december 21, 2007  
Blogger Chris said...

Dat krijg je als een klein jochie he? Niemand heeft tijd om met de kinderen te spelen. Kerst is toch ooo zooo belangrijk. Vooral het eten!

vrijdag, december 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Die kerststess slaat overal toe en
dan moeten de kindjes zich maar vermaken. Mooi verhaaltje weer Mieke.

vrijdag, december 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dat is nou precies waarom wij lekker gaan gourmetten met de kerst ;)
je moet een beetje delegeren en tijd overhouden om te genieten :))

vrijdag, december 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha....leuk verhaaltje Mieke.
Ik kan me zo voorstellen dat dit gebeurt maar tegenwoordig gaan zo veel mensen met de kerst uit eten of gaan "simpel" gourmetten of fonduen of steengrillen of wokken......en daar hoef je gelukkig vooraf niet zo lang druk mee te zijn!

Wat eten jullie trouwen met kerst?
Fijne avond!
Ik moet nog tot 21.00 uur terug naar de winkel.......

ajuuu,
beuzeblaadje

vrijdag, december 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

zozo stressen dus toch nog?
novelle

vrijdag, december 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahhha wat een geinig verhaaltje Mieke. Het is voor velen te hopen dat de stress meevalt.

vrijdag, december 21, 2007  
Blogger Els said...

Ik heb geen tijd om te reageren hoor ,ik moet nog boodschappen doen en ramen zemen en de was en en en

zaterdag, december 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Goed verwoord Mieke!

Wat heeft een kind aan al die uiterlijkheden. Die wil echte aandacht.

zaterdag, december 22, 2007  

Een reactie posten

<< Home