december 15, 2007

Ook dat nog


In een kerk stond een hele mooi stalletje opgesteld.
Op een dag, was Jozef weg.
Hoe kan dat nou, dacht de pastoor.
Wat is dat nou? Hij word zeer zeker weer terug gebracht.
De volgende dag was Maria weg.
De pastoor die op de loer had gelegen, zag hoe een kleine jongen een briefje in het stalletje legde.
Toen de jongen weg was, nam de pastoor het briefje en las de volgende woorden:
Lief kerstkindje,
Als ik met de kerst geen fiets krijg, zie jij je ouders nooit meer terug!!!!!
.
Geschreven van een pastoor.

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oh oh oh, de jeugd van tegenwoordig. Zelfs voor een kerststal wordt geen respect meer getoond. Erg hoor. Waar gaat dat heen?

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

glimlach van Novelle

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Een crimineeltje in de dop, hopenlijk gaat de pastoor nog een hartig woordje met hem praten.

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Zo, die kan gelijk de biechtstoel in :-)

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahaha

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

haha geweldig, de kleine ondeugd ;)

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

HAHAHAHAHA.....ooooo Mieke ik lig DUBBEL!!!! Heb je log net hardop voorgelezen voor de rest! Eigenlijk is het diep triest maar ik zie het zo voor me......
En de jeugd van tegenwoordig kennende......zou het zo kunnen gebeuren (en dat is natuurlijk wel ECHT DIEPTRIEST)

Hoe kom je toch aan al die leuke teksten? Dat verklap je zeker niet he?

Groetjes,
beuzeblaadje

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha, ik vind um leuk en weer een leuke onverwachte wending!

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahahhahaa geweldig om te lezen Mieke.... Echte kinderhumor..

Groetjes ...

zaterdag, december 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Kinderhumor ??????? *verslikt zich in een kniepertje* om de hier en medaar niejjjjj......is een lepe ... die mop van Mieke ...want ik zat net met een kniepertje en klonte wel érg hard van mijn stoeltje hoor HPtje !!!!!!

zondag, december 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Als ik dat zo lees dan denk ik dat we blij mogen zijn dat we hier in Nederland wonen en niet in Duitsland.
Nederlandse kinderen zullen dit nooit doen.
Nederlandse kinderen hebben allemaal al een fiets en komen wat dat aangaat niets te kort.
Nederlandse kinderen zouden gezegd hebben: "Als ik morgen geen mooie auto met een knappe jonge meid voor de deur heb staan dan knikker ik die vader en moeder van je in de gracht."
Wat dat aangaat kunnen die Duitse kinderen nog veel van onze Nederlandse kinderen leren!

maandag, december 17, 2007  
Blogger Els said...

Nou moe,Het spookt,ik had toch echt gereageerd hier.nou dan nog maar een keer.....
hahahahahahahahah hij is goed.

maandag, december 17, 2007  

Een reactie posten

<< Home