december 10, 2007

wat ik jou wens


Wat ik jou wens.
.
Ik wens je geluk.
Nee, niet alle geluk op de wereld, dat bestaat niet.
Maar, genoeg situaties en tijden, die jouw leven in geluk laat slagen.
.
Ik wens je plezier aan je werk.
Dat je werk niet je hele leven in beslag neemt, maar dat je er met plezier iedere dag naar toe gaat.
.
Ik wens je gezondheid.
Ik hoop dat jou psychische en lichamelijke wonden snel weer beter worden.
.
Ik wens jou, dat je bij alles wat je doet je best doet.
En ik hoop, dat je bij de dingen die je niet goed kent een goed gevoel hebt.
.
Ik wens dat jij een thuis hebt.
En daarbij bedoel ik niet die vier muren waar je in woont, maar een thuis waar je vrede vind en waar jij je geborgen voelt.
.
Ik wens jou, dat je van het leven houd.
Opdat niet alleen de zorgen en problemen jou dag beslissen, maar dat je plezier hebt, aan de kleine geluksmomenten van iedere dag.
.
Ik wens jou, dat je leert om van het geloof te houden.
En dat je mag herkennen, dat alleen het geloof, jouw leven een onverwoestbare zin geven kan.
.
Ik wens je dankbaarheid.
Opdat je dankbaar bent voor al die mensen, met die je een vriendschap verbind.
En ik wens je dankbaarheid voor alles, wat je in je leven als geschenk gekregen hebt.
.
En ik wens je de kracht naar voren te kijken.
Er zijn zo veel mogelijkheden voor jou.
Opdat jij met vreugde in de toekomst mag gaan.
.


13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik neem het zo hoe het geschreven staat! Dank je wel.

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dat is heel mooi van je om te wensen Mieke , ik wens het jouw ook !!
groetjes en een droge dag gewenst ;)
OT: en ja hoor Lotje deed niet anders , zwemmen !!!!!

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

En ik voel de tranen achter mijn ogen branden als ik zo zit te lezen, het spreekt mij héél erg aan.
Liefs van leny

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat lief, je wenst het voor iedereen, ik wens het voor jou!

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dat is geen klein wensje Mieke
mag ik wensen dat eenieder die dit lees jou van harte hetzelfde toewenst
fijne dag!

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik spreek de wens uit, dat je eigen wens voor anderen, zeer zeker voor je zelf en Chris zal gelden.

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat een lieve wensen Miek
Prachtig
Alles wat jij nu voor anderen wenst, wens ik 3 dubbel en dwars voor jullie terug.

Liefs
Bianca

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dat is lief dat je dat voor een ander wenst,ik wens het jullie ook.
xxx saskia

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dat zijn wensen die in vervulling zouden moeten gaan, voor iedereen en zeker ook voor jou.

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Erg Mooi, ik wens het jou/jullie ook toe.... liefs betty

maandag, december 10, 2007  
Blogger Els said...

dank je wel.

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik val even stil.......

Wat een tekst......wat een wens!!
Dit is ALLES wat je iemand maar wensen kunt en ik wens het uit de grond van mijn hart ook voor jou!!

Groetjes,
beuzeblaadje
OT: dank voor je geweldig lieve
reaktie op mijn log vandaag

maandag, december 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dank je wel voor je lieve wensen Mieke

Novelle

maandag, december 10, 2007  

Een reactie posten

<< Home