december 03, 2007

Dierentuin Nordhorn

Afgelopen zaterdag was het hier zulk prachtig mooi weer, zodoende zijn we er even een paar uurtjes uit gegaan.
En wat is er leuker dan de dierentuin.
Het alpaka jong, was alweer goed gegroeid en stond, toen wij aankwamen, heel gezellig bij zijn/haar moeder.
Maar ja, ze/hij zag de kamera en liep weg.
Zal wel gedacht hebben, alweer van die stomme mensen die mij komen fotograveren zonder te vragen.
.
Deze kalkoenen had ik er nog nooit gezien.
En voor het mannetje heb ik best wel respekt hoor.
.

Het mannetje paste heel goed op zijn harem .
Ik denk ook niet dat je erbij hoeft te gaan, dan word je wel aangevlogen.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zaterdag mooi weer ?? brrrrr we moesten naar een familiereunie in Tilburg ...we zijn ernaar toe gezwommen ....;)
had ik dus beter naar een dierentuin kunnen gaan ??? de andere kant op ...pffffffff , maar de héle familie weer zien met pakjesavond dat is een hilariteit die ik voor geen goud had willen missen ...dus kijk ik je foto's wel ...en die mogen er zijn !!!
fijne dag Mieke ..geloof dat de zon nu hier ook blijft !!
groetjes Lenie

maandag, december 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Leuk altijd, een dierentuin bezoeken, zo kun je idd de jonge dieren zien groeien. Het haantjes gedrag kom je toch overal tegen.

maandag, december 03, 2007  
Blogger Brimstone said...

Dat zal je best goed gedaan hebben, zo'n leuk uitstapje. En naar dieren kijken is altijd feest!

maandag, december 03, 2007  
Blogger Els said...

jeetje wat is dat kleintje alweer groot geworden zeg

maandag, december 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ik kan heel moeilijk een reactie bij je achterlaten,hij accepteert het niet van mij.

maar goed ik wist niet dat nordhorn nog steeds geopend was.mag er ook graag heen gaan
xxx saskia

maandag, december 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Moet het zo dan???Ik ben dus niet de enigste die een domoor is??
liefs van leny

maandag, december 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk dat jullie er zo heen kunnen gaan wanneer je er zin aan hebt. Is dus in de winter ook geopend? Wat een dotje die alpaca.

Liefs
Bianca

maandag, december 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Gezellige dierentuinfoto's
die alpaca is schattig om te zien met dat kuifje
kalkoentjes vind ik minder knuffelig ;)

maandag, december 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

En ik maar denken dat we hier in Nederland alleen maar een Dierentuin hadden.
Dat hebben jullie dus, haaa..., weer eens van ons afgekeken.
Wacht maar eens tot de nieuwe Dierentuin in Emmen klaar is dan komen alle Duitsers naar hier op vakantie.

maandag, december 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het was het afgelopen weer hier geen weer om naar huis te schrijve.

Gelukkig bij jullie wel.. zodoende konden jullie er even lekker op uit.

maandag, december 03, 2007  

Een reactie posten

<< Home