november 21, 2007

motor

Dit zijn ook weer foto's uit de oude doos.
Het is ongeveer 15 jaar geleden dat wij met de motor op vakantie gingen naar Oostenrijk- Zwitserland.
.
Chris heeft natuurlijk gereden en ik achterop.
We hadden alles mee, een kleine iglo tent, slaapzakken, kookstelletje en nog heel veel meer.
Overdag was het heerlijk warm, maar 's nachts was het zo koud, dat we in onze leren kleren in de slaapzak sliepen.
We hadden geen thermo matten mee.
.
Ik vond het altijd prachtig achterop de motor, alleen de bochten vond ik niet zo geweldig.
Was er een beetje bang voor.
Ook in de bergen vond ik het maar niks.
Ik heb heel vaak met mijn ogen dicht achterop gezeten als we weer vlak langs een afgrond reden.
Niks voor mij.
.

Zo is het uitzicht prachtig, vooral dat mannetje voor op de foto.

21 Comments:

Blogger Chris said...

Ach ja....weet je nog oudje?
Mijn schouder doet nog steeds zeer van al die tikken die ik kreeg als ik weer door een bocht ging. En er waren heel wat bochten. Hihihi

woensdag, november 21, 2007  
Blogger Brimstone said...

Wat stoer zo op de motor erop uittrekken. Leuk om het in gedachten nog een keer mee te maken.

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ruig stel hoor :))))))
heerlijk om foto's bij je herinneringen te hebben
ik hou enorm van motoren
stom dat ik nooit les heb genomen,
want achterop zitten is inderdaad niet geweldig in die bochten ;)

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig, wat een 'broekkies' nog hihihi. Mooie herinneringen!

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ziet er goed uit Mieke !!!
en mooi die omgeving , kan me de angst voor bochten wel voorstellen hihihiihihi ;)
jullie zien er goed uit in leer , goed figuurtje hoor ;))

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou ik vind het ook doodeng achter op een motor hoor.
Laat mij maar in de auto of op me fietsje...
Maar het zal vast een mooie vakantie geweest zijn...

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ook ik heb heel veel achterop gezeten en vond het geweldig.
Lekker meehangen in de bochten.
Wat waren jullie nog jong daar op de foto. Leuke herinnering.

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat gaaf Mieke!
Echt leuk om even mee te kijken in je foto-album! En wat een SUPER foto's! Mag ik zeggen dat ik jullie een bijzonder knap stel vind? Woooow dat slanke figuurtje in het leer en dat mannetje daar voor op die foto mag er ook ECHT wel zijn! Zeker ook op de foto!
Maar............................
in het eggie vind ik jullie ook een SUPERSTEL hoor!!

Fijne dag,
beuzeblaadje

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wauw wat een stoere meid ben je daar zeg!!.Heerlijk lijkt me dat motorrijden.
xxx saskia

woensdag, november 21, 2007  
Blogger Els said...

Jeeeeeeeh,wat waren jullie toen slank !!!!! Zo kan ik me je niet eens meer herinneren ,weet je dat.hahahaha echt uit de oude doos.
Maar de herinneringen zijn mooi he,die kan niemand je meer afpakken.

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wow stoer hoor, zo kunnen jullie terugkijken op fantastische vakanties!!!! Fijne avond, liefs Betty

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dat zou ik dus nooit doen op een motor, maar dat komt misschien omdat ik een vriendin ben verloren die uit de bocht vloog zo tegen een stadsbus aan, met 30 kilometer. Maar het zijn wel prachtige apparaten eerlijk is eerlijk, en leuke en mooie foto's a road to memory lane
liefs van leentje

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

lijkt me geweldig om door de bergen te rijden,
ik heb een paar jaar moter gereden en voled me zo vrij als een vogeltje:-)
groetjes
klaproos

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig is het in Zwitserland, ben er een keertje geweest op vakantie, ik vind het mooier dan in Oostenrijk.. maar op een moto, nee dat lijkt me helemaal niks hoor.. brrr.. leuke foto's..
Hoop dat he weer wat beter met je gaat..
groetjes maryan

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Toen ik die foto van die dame bij de vangrails zag, niet tegen Chris zeggen, dacht ik: "Pffffff..... dat is een lekker ding!"
Toen ik de tekst las begreep ik dat jij dat was.
Volgens mij heb je aan iedere vinger een kerel kunnen krijgen dus heeft Chris wel het lotje uit de loterij gekregen.

Mijn eerste motor was een 2e hands "Hulsman"

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het blijf om naar je kiekjes uit het verleden te kijken... En ze zijn stoer hoor!!!
Heb nooit op een motor gezeten. Maar ik mag er wel graag naar kijken hoor.
Vooral wanneer de TT-gangers naar huis gaan... sta ik aan de kant van de weg te kijken dit is een machtig mooi gezicht...

groet H@@Peetje

woensdag, november 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Knap stel hoor en zo stoer ook in het leer.
Chris ging natuurlijk expres zo hard door die bochten, zodat jij je stevig aan hem vast moest klampen...hahaha.
Leuk, dat jullie toen zoveel foto's gemaakt hebben.
Zo kun je nog lekker mijmeren over die goeie ouwe tijd, hè?
Groetjes, Ria.

donderdag, november 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat je een goede donderdag zult hebben Miek! groetjes Betty

donderdag, november 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

haha woehoew! The wild side van Mieke en Chris! Ruig hoor. Geweldig! :D

En dan toch stiekem je ogen dichtdoen achterop, hihi, dat maakt je zo heerlijk menselijk. En dat maakt me ook blij dat Chris reed, en niet jij. ;) Hahahahaa. :D

donderdag, november 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat een stoere foto's Mieke! Enne- ik doe zelfs mijn ogen dicht in een auto, als wij langs een afgrond rijden (ik stuur dan NIET ;)
OT: Bedankt voor je leuke reactie op mijn laatste log en ik blijf zeker bij jou op 'visite' komen..;-))
Groetjes!

donderdag, november 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

leuke herinneringen zeg
groetjes novelle

donderdag, november 22, 2007  

Een reactie posten

<< Home