november 02, 2007

zonder woorden

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik weet niet of ik het goed zie maar die foto lijkt te vertellen dat jullie nog een lange weg te gaan hebben.Mocht dit de betekenis zijn dan wens ik jullie veel sterkte
xxx saskia

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Zonder woorden maar des te meer in gedachten!! Ik laat een kaarsje voor haar branden.
Chris, moed houden jij ook!!!!! Maar ik kan me voorstellen dat dat makkelijker is gezegd dan gedaan.

Heel veel liefs en een dikke
knuffel,
beuzeblaadje

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Maar met veel gevoelens

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het is een lange weg te gaan,
Maar besef dat je nooit allee loopt
Er loopt altijd iemand met je mee
Of achter je aan
Of naast je en pakt je hand
Zo loop je samen verder naar het
einde van de weg, het einde van de ellende, maar besef,
Je loopt en bent nooit alleen.
Hij die van jou houd, wij die jou niet willen en kunnen missen , mogen wij een stukje meelopen?
Liefs van leny

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

De log van Chris gisteren klonk al weer bemoedigend, maar vandaag lukt het toch weer niet, hè Mieke?
Wat kunnen we doen, om je weer een duwtje in de goede richting te geven....Moeten we André van Duin bij je langs sturen..???
Moed inspreken, dat is denk ik het enige...maar jij bent al zo moedig.
Weet, dat we met z'n allen aan je denken...
Hou vol meid...
Liefs, Ria.

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Ik denk aan je en wens je veel kracht toe tijdens de dagen dat het minder gaat.
Liefs Betty

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Miek- wat een narigheid...! lees bij Els dat je vast gaat roepen: onkruid vergaat niet...en dat is ook zo!!!!
Dus: ik wens je het allerbeste :-)
Marl1

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Zonder woorden...

Kruip wat dichter bij elkaar
Geef elkaar een pakkerd
Als opeens van binnenuit de liefde volop flakkert
En heb je even niet de woorden elkaar alles uit te leggen
Geen nood, het lichaam kan af en toe de mooiste zinnen zeggen.

vrijdag, november 02, 2007  
Anonymous Anoniem said...

veel sterkte Mieke en Chris..

lieve groet Maryan

zaterdag, november 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieverds ik kom jullie nog even vervelen, gewoon even gedag zeggen en jullie een rustige en samengenietende zaterdag en zondag en een lang leven toewensen, want die weg zie ik nog niet korter worden,. chris help even wil je??Maak de weg iets korter voor Mieke door haar even onder de voeten te kietelen, hoe kinderachtig kun je zijn in je verdriet> Heel kinderachtig, maar wie heeft ooit gezegd dat ik een grote meid was? Blijf hopen en geloven en vecht voor wat je waard bent meissie, we denken allemaal aan je.
liefs van leny

zaterdag, november 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

GROETJE ....
NOVELLE

zaterdag, november 03, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik kom je toch even heel veel sterkte wensen hoor.
En ik hoop dat je weer gauw zal opknappen.
Ik denk aan je hoor...liefs Cyber Oma

zondag, november 04, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Kwam eens even langs om te 'horen '...en een groet te brengen ....we denken aan jullie en sturen de nodige zonnestraaltjes die kant op ....
Beterschap .....;)
lieve groet Lenie

zondag, november 04, 2007  

Een reactie posten

<< Home