oktober 26, 2007

spiegel

Spiegels herkennen nooit iemand.
.
Maar jij herken jezelf wel in de spiegel
Tenminste, als je goed kijkt.
.
Het is soms heel moeilijk om in een spiegel te kijken.
En dan bedoel ik niet alleen de gewone spiegels, nee ook de levens spiegel.
Als je daar heel goed inkijkt en ontdekt hoe je werkelijk in elkaar zit, kan dat heel pijnlijk zijn,
.
Je word als het ware met je neus op de feiten gedrukt.
Het doet ieder mens wel eens goed om in de levens spiegel te kijken.
Maar de meeste mensen durven het niet aan.
.

11 Comments:

Blogger Chris said...

In zo'n spiegel zouden wij allemaal eens moeten kijken! Maar ja....wie doet zich zelf al graag pijn?

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het kan idd heel confronterend zijn eens echt in de spiegel te kijken....
Daar is heel veel moed voor nodig.

Mooie foto's erbij Miek!

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wauw de foto's zijn mooi !!
Chris zeker ??? De spiegel is soms wel eens goed om de balans op te maken , maar gewoon een goed mens zijn is wel zo mooi , kan ook een streven zijn , hoef je niet zoveel voor die spiegel ;)))
fijn weekend jullie , begint nu toch écht herfst te worden ;))

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Als je jezelf erg goed kent, heb je ook het lef om in je eigen spielge te kijken en te zien hoe je werkelijk in elkaar steekt, En wat blijkt? Mensen schrikken nogal eens van zichzelf.
liefs van leny

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ne je hebt gelijk want de waarheid kan soms erg hard overkomen.
Fijn weekend
xxx saskia

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

de foto's zijn schitterend
heerlijk dat uitkijken over het water
een beetje mijmeren ;)
genieten van het licht
een momentje van overdenkingen
ik heb pas nog diep in mijn spiegeltje gekeken en het bevalt me nog steeds niet wat ik zie
maar niemand is kritischer over jouw persoontje als jijzelf ;)

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke het is waar wat je schrijft,
maar het is oh zo moeilijk om met jezelf geconfronteerd te worden.

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat laat je ons weer schitterende foto's zien vandaag! Heerlijk....ik probeer ook vaak de zon te "vangen".
De levensspiegel....dat is niet "zomaar" een spiegel om in te kijken Mieke! Maar zo nu en dan doe ik het wel en de éne keer schrik ik en de andere keer ben ik "redelijk" tevreden.

Fijne dag,
beuzeblaadje

OT: Ben vanmorgen op en neer naar Zeist geweest: mijn fototoestel is helaas stuk!!! Een ramp voor me die wel 4 á 5 weken kan duren!

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Soms is het goed om heel ernstig in de spiegel te kijken, naar jezelf...... kan wel eens helpen in twijfelachtige tijden.
Prachtfoto's trouwens. Fijn weekend, Nel

vrijdag, oktober 26, 2007  
Blogger Brimstone said...

Wat een mooie foto's. Water en weerspiegling blijft altijd boeien.

En niet te diep in die zogenaamde "levensspiegel" kijken hoor, je helpt je zelf zo de put in. Kom je van de regen in de drup, om het bij water te houden :-)

vrijdag, oktober 26, 2007  
Anonymous Anoniem said...

en sommigen kijken er ook teveel in misschien.., ik durf het wel hoor :)
fijn weekend, ik hoop dat het je weer goed gaat..
groet maryan

zaterdag, oktober 27, 2007  

Een reactie posten

<< Home