oktober 22, 2007

bedankt allemaal


Ik wou eerst even iedereen bedanken voor de lieve woorden en E-kaartjes en telefoontjes.
Het doet zo goed te weten dat er mensen zijn die met je mee leven en aan je denken.
Het gaat me weer goed, alleen het plassen is nog een beetje pijnlijk.
En ik moet bijna ieder kwartier naar de wc.
Afgelopen nacht, was ik 11 keer op de wc, dus kunnen jullie je voorstellen dat ik niet veel geslapen heb.
Maar dat haal ik allemaal weer in.
Ik lag met 2 andere vrouwen op de kamer waar ik niet zo veel aan had.
De ene was een Russin die al 17 jaar in Duitsland woont en nog geen duits spreekt-
De andere was een 88 jarige vrouw die heel erg gevallen was en bij het vallen ook nog eens op haar tong gebeten had en vraag niet hoe.
Dus daar kon ik ook niet mee praten.
Het verplegend personeel ken ik allemaal van zuster tot broeder, ook de mensen die het eten rond brengen.
Èèn zuster die kwam de kamer binnen en ik vroeg ha zuster, kent u mij nog?
Ach mevrouw Greiner wie kent u niet, zei ze.
Moet ik daarbij nou wat denken?
Nou in iedergeval ben ik weer thuis en kan weer gezellig iedere dag bloggen.
Dat heb ik gemist hoor.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Welkom thuis!!!!!


Blij dat het weer goed met je gaat.
xxx saskia

maandag, oktober 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ha Mieke ...fijn dat je weer thuis bent , dat plassen gaat weer over joh !!!
we hebben je gemist hoor , en Chris die druiloor hield alles op de hoogte , goed of fout . Maakt niet uit kon nu toch niet meer bellen hahahahahahahahahahahaha
Was inmiddels te laat , maar meis geniet lekker van het thuis zijn en de plee ;))
groetjes Lenie

maandag, oktober 22, 2007  
Blogger Els said...

Hoi hoi ,als ik jou was zou ik een stapel donald ducky's op de wc klaarleggen.Net als vroeger toen we samen af moesten wassen en jij niet op kwam dagen omdat je zogenaamt zo nodig moest net op 't moment dat je af moest drogen hihi.

maandag, oktober 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja zo'n klein kamertje is beslist niet gezellig te noemen het is meer een bajes.
Het gebruik van geurkaarsjes kan deze bajes gezelliger maken.
En Els gaf in haar reaktie duidelijk te kennen dat je die vierkante meter zelfs in je jeugd al vaak bezocht dus moet je niet zo over dat gezeik zitten zeiken.

maandag, oktober 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

korte slaapjes dus.., hopelijk wordt dat snel beter zeg..
Goed dat je er weer bent..!
verslavend is het he..dat bloggen.. :)

groetjes maryan

maandag, oktober 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk dat je weer thuis bent
Akelig hoor dat geklep 's nachts en zeker als het ook nog auwa is. Hopelijk neemt dat snel af.
En gezellige kamergenoten had je dan zeg, had je niet veel aan dus.

Nou ga lekker weer opknappen en niet meer naar dat ziekenhuis hoor, is niet goed als ze je allemaal kennen, kom je er veel te vaak helaas

Liefs
Bianca

maandag, oktober 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Welkom terug meid en nu maar hopen dat dit ECHT de laatste keer is geweest!!

Lieve groet,
beuzeblaadje

maandag, oktober 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik heb je gemist, maar je bent alweer thuis gelukkig.
Ik hoop dat je weeer gauw helemaal de oude ben hoor..
En nu hopelijk niet weer naar het ziekenhuis....

Groetjes Cyber Oma

dinsdag, oktober 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

:))
ik mag hopen dat ze je herkennen door je positiviteit en doorzettingsvermogen
en niet vanwege je mondwerk zoals chris het zo leuk stelt ;)
fijn om weer wat van je te lezen
Chris heeft je blogje goed warm gehouden
(ik zat alleen op nieuws te wachten op de verkeerde blog :? )

ik hoop dat het heen en weer naar het toilet al wat minder is
anders moet je maar een laptoppie overwegen en er gewoon blijven zitten :)
beterschap!

dinsdag, oktober 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hee lieve Mieke: welkom thuis! Heerlijk om weer in je eigen omgeving te zijn hè. Ook al ken je al het personeel daar, toch gaat er niets boven je eigen huisje met je eigen lieverd. :)

Dat het personeel je kent, dat lijkt me logisch: je bent een lief mens en je hebt het zwaar, je moet vaak naar het ziekenhuis en toch wordt je niet verbitterd: zo zie je ze niet vaak. :)

Dikke beterschapsknuffel voor jou!

dinsdag, oktober 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ha die Mieke!!!!!!
verhipt je hebt je er weer niet onder laten krijgen hè.
geweldig meid....wat ben jij een kei!!!!!!!!
blij dat je er weer bent.
11 keer op een nacht naar de w.c......nee dan word je niet uitgerust wakker dat is zeker.

Je hebt het niet al te gezellig gehad gehad...dat is jammer...maar...wat maakt het uit..je bent er weer.

welkom terug !!!!!!

liefs van Muzzzzzzz

dinsdag, oktober 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat je gauw weer opknapt.
heel veel beterschap gewenst.

baai ze weeijjjj.
vorige week was ik met beus op stap en toen hebben we het nog over je had.
heb je geen gefluit in je oren gehad?????
dat moet wel...........

dinsdag, oktober 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hé Mieke je bent weer thuis en in weblogland.... ben wat laat. Maar alsnog welkom thuis hoor.

En nu maar lekker opknappen. Miek ik wens je een voorspoedig herstel.

groetjes HPtje

dinsdag, oktober 23, 2007  

Een reactie posten

<< Home