oktober 10, 2007

faith


Wij kregen vandaag post uit Nederland.
Wie oh wie stuurt ons een kaartje?
Het was een kaartje van Edith en Edith is de beste vriendin van Alex en Erna (zoon en schoondochter)
In dat kaartje zat een klein pakje.
Ik heb dat pakje uitgepakt en wat zat erin?
Juist een zakje uit fluweel met daarop in zilvere lettertjes FAITH.
Ik heb het zakje geopend en er kwam een klein zilverkleurig engeltje uit.
Ik denk dat iedereen zich wel kan voorstellen dat wij heel ontroerd zijn door dit gebaar.
Lieve Edith, ik vind het zo enorm mooi wat je gedaan hebt, het engeltje gaat zeer zeker mee naar het ziekenhuis.
Ik weet dat je mijn blog altijd leest, dus hier een extra logje speciaal voor jou.
Heel erg bedankt meid.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Och wat ontzettend lief zeg!
Heel lief en bijzonder gebaar.
En idd Miek keep de Faith!
(Houd hoop en vertrouwen)

Dikke knuf
Bianca

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wat een mooi gebaar Mieke.

ik stuur je ook vertrouwen...gewoon via de lucht brug.
vertrouwen en heel veel goede wensen..........

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dit is niet zomaar een aardigheidje. Over dit cadeautje is zeker nagedacht.
Is het niet heerlijk te weten, dat er mensen zijn, die de moeite nemen om over een cadeautje voor jou na te denken..???
Voor mij is het duidelijk...Edith is zelf een engeltje...
Groetjes, Ria.

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat een lief gebaar ......

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het een ontzettend mooi gebaar.ik hoop dat het engeltje je ook hoop brengt.
xxx saskia

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

da's een héél kostbaar kleinood mieke,
ben der zuinig op op je engeltje

groetjes
klaproos

woensdag, oktober 10, 2007  
Blogger Els said...

Das heel lief van je Edith.

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend lief is dat, ja ze zijn er nog echte vrienden..

Groetjes Cyber Oma

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dít zijn de dingen die het leven zo mooi en speciaal maken he?
Het zijn de kleine dingen die het doen.......Maar dit is wel een heel "groot" klein ding! Schitterend Mieke ik kan me voorstellen dat je hier heel blij mee bent.

Dikke knuffel voor Edith en jou!
beuzeblaadje

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

prachtig zeg...
heel bijzonder..
groet maryan

donderdag, oktober 11, 2007  
Blogger Brimstone said...

Zo'n lief gebaar zal je vast kracht geven, Mieke.

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

tjonge.....ben er stil van Mieke wat een mooi schoon kado ......iets om nooit weer te vergeten.....een wondertje Mieke
Novelle

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het zijn de kleine dingen die een mens zo groot van binnen maakt, en zo sterk van buiten. Laat deze engel jou beschermen in deze komende spannende dagen, en weet dat wij met je meeleven, en zij heeft het zo verwoord. Mooier dan zoiets kan niemand het vertellen. Er wordt over je gewaakt...
Lief van haar en de moeite van een blogje altijd waard voor iemand die zo de genegenheid en gemeende wensen schenkt aan een mutsie ( tandjes waren eruit door de klap::)))e gelukkig nog de lach heeft om aan te sterken. Wees gezeged met dit lieve en mooie cadeau. \
Liefs van leny

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja dan wordt je even stil en is het tijd om je te realiseren dat er mensen zijn die werkelijk van je houden.

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat is dit lief, als dit geen kracht geeft, dan weet ik het ook niet meer.

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

misschien dat deze dagen voor de operatie voor jou weer spannender zijn als de operatie zelf?
des te liever dat je dit engeltje nu al ontvangen hebt
een heel warm gebaar!

vrijdag, oktober 12, 2007  

Een reactie posten

<< Home