oktober 07, 2007

liefde


Ik vind het even tijd worden om Chris in het zonnetje te zetten.
Als ik hem de laatste jaren niet gehad had, ik weet niet hoe ik alles alleen had moeten doen.
Ik hoef maar te piepen of het word voor me gedaan.
In goede en in slechte tijden heet het bij het trouwen.
Maar hoevaak hoor je niet dat de partner de ziekte niet kan accepteren en weg gaat.
Chris heeft me de laatste jaren heel goed laten voelen dat hij van me houd.
En Lieve, lieve Chris, ik hou ook heel veel van jou en heel erg bedankt wat je zo stilzwijgend allemaal voor mij doet.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat heb je verdient hoor chris.Een compliment en een klop op de schouder.

zondag, oktober 07, 2007  
Blogger Chris said...

Jij bent knettergek.
Ik heb je voor 35 jaar iets gezegd en ik zeg het nog steeds...

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

het bericht was van mij ,xxxxxels

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat lief om je lief zo in het zonnetje te zetten en hij heeft het zeker verdiend. Je boft met zo'n lieve zorgzame man.
Chris ook van mij een dikke pluim voor jou.
Jullie zijn zo'n lief stel samen.

Liefs
Bianca

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

je hebt er eentje uit duizenden getroffen!
en wedden dat hij van jou hetzelfde zegt :))))))))

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

NOU JA HEB JE MIJN PLAATJE WEER, DIE IK VOR CLAU WILDE GENRUIKEN VOOR HAAR HULP MET MIJN MANUSCRIPTEN VOOR MIJN GEDICHTENBUNDELS ( WORDT ER HELEMAAL MESJOGGE VAN, HEB ER ZO'N STUK OF 1750 EN MOETEN GESORTEERT, NAGECHEQUT EN IN DE GOEDE TEKSTUUR GEZET WORDEN VOORDAT ZE NAAR DE UITGEVER GAAN.Dus ik dacht,mijn lieffie helpt mij hierbij ik zal een aubade brenge met dit plaatje...Is dit toeval? Nee, geloof ik niet in....Maar het gebeurt vaker dat we inderdaad steeds dezelfde gedachtes hebben.
En ja, Charis heeft het inerdaad voor 1000 en meer procent verdiend wat deze man voor en met je doet is echte liefde, meer hoef je het niet te noemen. En daar mogen andere stellen wel jaloers op zijn, op een positieve manier dan. Want er is nets negatiefs aan zoveel houden van als een stel dat doet alsof..Door de puurheid die jullie uitslaan naar de buitenwereld, en de kracht die jij hier uithaalt is deze man voor jou goud nee platina waard, oftewel onbetaalbaar. En dat mag best eens gezegd worden, en dat zonnetje heb je verdiend chris, ook door je mooie foto's en het geduld dat je hebt om zo een vreselijke vervelende vrouw die aldoor maar de computer naar de knoppen helpt,. altijd maar weer klaar staan voor mien de sloper, Ik heb alle bewondering voor je goser, en voor mij ben je een kanjer..
Net als Mien de Sloper hoor, maar die leert het wel, jij hebt er geduld genoeg voor.....
Nou Mien, was dat geen mooie lofzang op je man? En we gaan niet eens vreemd!Kan toch geen kwaad hoor in deze, ik stel mij altijd netjes voor...
Liefs van leentje en een fijne en zonnige zondag, geniet van elkaar geniet van het leven, en geniet van elk moment dat God jullie samen mag geven..Want krijgen doe je niets in het leven, het wordt je door Hem aangegeven...
Zo die is helemaal gratis van mij
knuffie

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

je boft met zo iemand Mieke...!

fijne zondag saam Maryan

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wanneer het om echte onvoorwaardelijke liefde gaat, is dit allemaal vanzelfsprekend.
Dat het in jullie geval om echte liefde gaat is wel duidelijk.
Het is lief van je om Chris zo in het zonnetje te zetten, al weet hij al lang, dat je het zo waardeert.
Geniet elke dag van elkaar en maak er vandaag maar eens een feestdag van, het is zulk zalig weer.
Groetjes, Ria.

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik begrijp dat je hem vandaag eens in het zonnetje zet WANT ZO ZIJN VROUWEN en dan morgen gaat vertellen "Zeg Chris ik ben eigenlijk wel aan een paar nieuwe schoenen toe. Ja en nu wil het toeval dat ik toevallig een paar mooie schoenen bij ......... heb zien staan. Maar die waren nogal prijzig. Zullen we morgen eens gaan kijken lieve Chris?"

MAAR JE HEBT GELIJK MIEKE HIJ MAG BEST EENS IN HET ZONNETJE WORDEN GEZET!

Maar denk er aan wel goed met zonnebrandolie insmeren anders begint hij rood te kleuren

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig Mieke, hoe je Chris in het zonnetje zet. Klasse!!!! Zo te lezebn is hij je steun en toeverlaat.

Maar pas op hoor... straks gaat ie naast zijn schoenen lopen (grapje)

groetjes HPtje

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk om dit te lezen en wat geweldig van jou om dit op je log te zetten.

Dit is ook wel iets dat heel de wereld mag weten!!

Ik hoop dat jullie nog heel lang heel gelukkig blijven saampjes.

Liefs van SAry en de bengels

zondag, oktober 07, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Fijn voor je dat je Chris hebt en dat je waardering voor hem uitspreekt vind ik helemaal geweldig.

maandag, oktober 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja het is in voor en tegenspoed, maar een knuffel op z,n tijd als waardering...
Fijn hoor dat hij je zo steunt, en verder wens ik je een fijne dag.

Groetjes Cyber Oma

maandag, oktober 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben blij voor je dat hij dat allemaal doet,er zijn niet zoveel mannen die dat zo maar ff doen.
je boft maar met hem
xxx saskia

maandag, oktober 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Woooow wat heb ik hier een geweldig log voor Chris gemist!
Hier spat de ECHTE liefde af en waarschijnlijk vond Chris dit log niet nodig en wist hij het zo wel maar ik kan het me goed voorstellen Mieke dat je dit soms van de daken zou willen schreeuwen!
Natuurlijk hebben jullie elkaar (35 jaar geleden?) wat beloofd maar........mensen kunnen veranderen en door omstandigheden kan het moeilijk worden om je aan je belofte te houden. Maar aan jullie liefde voor elkaar heeft niets afgedaan en daar mag je heel erg gelukkig mee en dankbaar om zijn. Heerlijk dat je zo openlijk de liefde voor elkaar kunt uitspreken! Ik wens jullie nog heeeeeeeeeeeeeeel veel jaren met elkaar!!!

Liefs,
beuzeblaadje

maandag, oktober 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Belangeloze liefde is altijd van goud.

woensdag, oktober 10, 2007  

Een reactie posten

<< Home