september 27, 2007

Twee lieffies

Heerlijk in de frisse lucht, daar moet op gestoeid worden.
Momo kom joh, we gaan een potje ravotten.
.
En ja hoor daar begon het.
Meestal, ik kan wel zeggen altijd, is het Momo die wint.
Maar ja, die is ook twee jaar ouder dan Pucky.
.
Na het spelen heerlijk in het zonnetje boven op de plank.
Uitzicht heb ik genoeg zegt Pucky.
.
Oh jè, ik geloof dat Momo eraan komt.
En ik heb al genoeg op mijn donder gehad daarnet, dus ik ga maar op de grond zitten.
.
Ben ik nou niet zielig?
.
Mot je wat van me?
Heb ik iets van je aan? Ga weg met dat rare fliepsding.
.
Zo Momo, dat heb je ook weer gewonnen, zegt Momo tegen zichzelf en springt boven op de plank.
.
Eventjes ruiken of alles nog zo is als toen ik hier wegging.
.
Mijn haren even verzorgen, Pucky heeft alles doorelkaar gebracht.
.
En nu genieten van de zon.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijk verhaaltje van 2 prachtige meiden.
Ze zijn zoooo lief!

Kus
Bianca

donderdag, september 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

en nu weet ik wat voor uitzicht hij heeft ;)) de foto van de sprong is mooi !!! En die 5de foto van Pucky is zo mooi ....... we treffen het voorlopig nog Mieke , want ik zie nu weer de zon door de bomen ;)) groetjessssss

donderdag, september 27, 2007  
Blogger Els said...

Hehe ik heb nog 10 minuten over om effe te kijken.Nou de foto s van momo en pucky heb ik twee keer gekeken hoor,ze zijn heel mooi.

donderdag, september 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ze zijn mooi om te zien maar eeeehhhh ik ben geen kattenliefhebster maar goed daarom zijn ze natuurlijk wel lief
xxx saskia

donderdag, september 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Met poezenbeesten is er altijd wel wat te beleven. Mooi verhaaltje en dito foto's heb je ervan gemaakt.

donderdag, september 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het zijn dotjes Mieke!
De foto met de sprong van Momo op de plank is SUPER! Het lijkt alsof hij hangt in het luchtledige...
Maar voorlopig kunnen ze nog lekker blijven genieten van het zonnetje, tenminste........
Ik weet niet hoe het over de greppel is maar hier schijnt de hele dag de zon al weer!

Groetjes,
beuzeblaadje

donderdag, september 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

leuk die foto's van je poezen, mijn kat nobby die 10 is wordt momenteel vreselijk belaagd door een nieuwe buurkater, zielig hoor maar hij moet van zich af gaan bijten en dat doet ie niet, het is me toch een strijd !
xxx Betty

donderdag, september 27, 2007  
Anonymous Anoniem said...

een prachtige katten dag zoals ik het zie.
Novelle

donderdag, september 27, 2007  

Een reactie posten

<< Home