september 20, 2007

terug in de tijd 2

Kijk, dit is een foto die maar heel weinig mensen zullen hebben.
Op de foto staan mijn moeder (R) en schoonmoeder (L).
Door hun schuld zijn Chris en ik samen gekomen.
Zij waren vroeger vriendinnen
en buren van elkaar in Assen.
Dus Chris en ik hebben al sam
en in de zandbak gespeeld.
Niet dat ik daar nog iets van weet hoor, nee dat niet.
Ik ken alleen de verhalen die de moeders ons verteld hebben.
Eerst verhuisden mijn schoonouders en toen ik een jaar of vijf was, verhuisden wij.
Maar, de ouders zijn altijd in kontakt gebleve
n. Zodoende zagen Chris en ik ons af en toe.
Mijn eerste kus van het andere g
eslacht kreeg ik van Chris.
Onder de werkbank bij een oom van mij, zaten wij Donald Duckjes te lezen.
We waren 1
1-12 jaar jong, precies weet ik dat niet meer.
Hihihihi, ik vind het nog steeds een leuke herinnering.Deze lekkere dikzak is Chris in zijn baby jaren.
Lekker bekkie he?
.

Hier zit ik in de speciale gevangenis voor kleine mensjes, genaamd box.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik blijf het een prachtig verhaal vinden.
Zo lang jullie levens al verstrengeld.

Liefs
Bianca

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk toch die jeugdherinneringen.
Over je eerste en of laatste vriendje.
Ik zal maar niet beginnen over mijn vriendjes, dan heb ik 6 logjes nodig hahaha.

Groetjes Cyber Oma

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

oooo ze hebben gedacht met jullie weten we wat voor vlees we in de kuip hebben hahahahahah.Leuk die oude foto,s vooral die kinderfoto,s zijn erg leuk.
xxx saskia

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

leuk Mieke zoveel beeldmateriaal en herinneringen , die jullie kunnen delen !
Ik zou eerlijk gezegt de eerste kus niet meer weten , maar de rest van alle kussen ..ja die weet ik nog wel , al haal ik de hele boel soms door mekaar , kwam ik weer achter op een reunie van de lagere school ...ach ja ...ik word oud ;))

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

prachtig zeg, en die foto's..heel bijzonder die moeders op een foto, dat heeft bijna niemand..

groet Maryan

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Leuk zeg...die oude foto's.
Ja, die lekkere dikzak, daar zou je toch zo verliefd op worden.....
Fijne dag,
Ria.

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Gaaf, gaaf, gaaf Mieke! Wat leuk een foto van vroeger van je moeder en schoonmoeder. Zo'n foto zullen inderdaad niet veel mensen hebben!
Ik vind het trouwens een schitterend verhaal dat jij en Chris als peutertjes al samen waren en dat eerste kusje......Weet Chris dat ook nog?
Of is dat "meisjes-eigen" om dat zo goed te onthouden? Ik vind Chris, op het snorretje en baardje na, geen spat veranderd! Ik kan me voorstellen dat je voor hem "viel".
En dat is een beste smak geweest, na zoveel jaren lief en leed nog altijd samen!!

Groetjes,
beuzeblaadje

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wat een prachtige oude foto's
heerlijk zo'n kijkje terug in de tijd :))

ps het was een hortensiabloemetje ;)

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk dat je nog zoveel oude foto's en zelfs rekeningen hebt!
Ik kan wel zien dat je niet zo van de box hield..;-))))))

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat ben jij een geluksvogel, iemand die je vanaf je kindertijd kent, je hele leven mee te mogen delen.

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Koester deze herinneringen met en in het hart, ze zijn dierbaar en onuitwisbaar ook voor jullie nageslacht. Het heeft zo moeten zijn, anders waren jullie levens al heel anders gelopen. Het was voorbestemd....Zo zie je maar, liefde overwint alles, zelfs een gevangenistraf in de vorm van een box....
liefs van leny

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ja dat is erg leuk zoals jullie altijd al mekaar kenden.leuk hoor die foto`s

Novelle

donderdag, september 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

De eerste kus?
Eerlijk ik weet het niet meer?
Wat ik nog wel weet is dat ik toen ik ongeveer 18 was er wel pap van luste.

vrijdag, september 21, 2007  

Een reactie posten

<< Home