september 13, 2007

lezen


Nu moet ik jullie iets vertellen waar ik me eigenlijk best wel voor schaam.
Ik geloof, ik ben teveel met de PC bezig en hoofdzakelijk met mijn blog.
Na mijn borst OP twee jaar geleden, na de bestraling en de chemo, kon ik me niet meer consentreren op het lezen van een boek.
Je hoort het wel vaker, dus heb ik de laatste twee jaar geen boek meer gelezen.
Het boek van Toon Hermans, was het eerste boek wat ik helemaal heb uitgelezen.
Nu is dat iets anders dan een roman, want het zijn allemaal korte verhaaltjes en gedichtjes.
En nu komt het..........als ik een verhaaltje gelezen had, betrapte ik mij er op dat ik in gedachten een kommentaar zat te schrijven.
Nou ja zeg, nou vraag ik je.
Is dat erg of is dat erg???

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dasss ergggg!!!!!hihihi xx els

donderdag, september 13, 2007  
Blogger Chris said...

Nee hoor....het is alleen maar erg ;-)

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hihihihi als je nu al die commentaren op had geschreven ..geef je ze ook uit en noemt het ...Antwoord aan Toon ...nou die wordt gehaaid een bestseller ;)))) komen we je in ieder klepprogramma tegen en zie je ons door de mist niet meer staan ...hahahahahahahahahahahahaha!

OT: het is ook bij iedere gelegenheid doorzakken daar geloof ik , broodjes en koffie ...één neut voor we beginnen, dat is wat wij gebruiken ;))))

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nee natuurlijk niet, maar waarom? Het staat er toch al in...
liefs van leny

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Helemaal niet erg, ik ben erg benieuwd naar jouw commentaar op Toon, dus schrijf het maar op!

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

herkenbaar...:))

maryan

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ben je gek? Waarom zou dat erg zijn? Geeft aan dat je er "mee bezig" bent en dat ik toch precies de bedoeling? Ik ben trouwens wel benieuwd naar zo'n kommentaar. Kun je niet eens een voorbeeld op je blog zetten?

Groetjes,
beuzeblaadje

PS: Ik denk dat haast elke logger "teveel" met zijn pc bezig is!! (Ik ben in elk geval GEEN uitzondering)

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat is te veel met je pc bezig zijn het is wat mij betreft een onschuldig tijdverdrijf en wij genieten elke dag weer van jouw logjes, dus...... vooral doooooor gaan :-)

Bianca

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

oooo wat zijn we lekker verknocht aan ons compie he hahahah
huh? waar staat het commetaartje lust ik wel een zoet commetaartje hahaha Novelle

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha, het is officieel: je bent verblogt, Mieke! ;) :D

Ach, lekker toch? Post een stukje van Toon hier en zet jouw commentaar erbij, dan kunnen wij daar weer commentaar bij geven. :D

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wenee dat is niet erg dat is gewoon het logvirus dat je te pakken hebt hahahahaha
Zo loop ik alles door een kader te bekijken om een mooie foto te fliepsen met of zonder camera;))))
Ach meis er zijn ergere dingen!

Liefs van Sary en de bengels

donderdag, september 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Achter de pc zitten is toch ook lezen...:-))))))
En als ik een bloem kiek ben ik ook al met de tekst van een log bezig...hahahahaha
Mooi weekend!

vrijdag, september 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dat "niet lezen " is heel herkenbaar hoor Mieke.
Ik heb ook van die tijden dat ik geen boek aanraak.
Het heeft alles te maken met wat je verder bezighoud.
En ja die p.c......het is een gevaarlijk ding.
Ik probeer het wel in de hand te houden hoor...maar soms.......

zaterdag, september 15, 2007  

Een reactie posten

<< Home