september 24, 2007

terug in de tijd 6

Dit schilderijtje heeft mijn vader ooit eens van mij gemaakt.
.
Huishoudschool.
Allemachtig, wat had ik een hekel aan die school.
In het tweede leerjaar, heb ik zoveel gespijbelt, dat ik de helft van de tijd niet op school was.
Dus...........bleef ik zitten.
Ik dacht hoeraaaaaaa, nu mag ik gaan werken.
Maar nee hoor, ik moest de klas nog een keer overdoen.
Wat een ellende, wat een strop.
Strijken, koperpoetsen, wassen, ramen zemen, stoffen, stofzuigen.
Ik doe het nog niet graag, het is dat het moet maar anders...............!!!!!!!
.
De buitenkant van mijn rapport mag iedereen zien.
Maar geloof maar niet dat ik hem opensla zodat jullie de binnenkant kunnen bekijken.
Kijk wel uit zeg.
Iedereen zou er jaloers op worden op zoveel mooie cijfers.
Hahahahaha, nee die laten we mooi dicht.
.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Echt onvoorstelbaar hoeveel jij nog hebt van "vroeger"! Wees er maar zuinig op! Wat gaaf dat schilderij wat je vader heeft gemaakt. Volgens mij zie ik hier en in de foto van jou op de huishoudschool toch iets van de Mieke van nu terug.....

Fijne dag,
beuzeblaadje

maandag, september 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

haha geweldig miek, je rapport
en toe maar sla maar open ik ben niet zo gauw jaloers op cijfers van een ander ;)

xx
Bianca

maandag, september 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

whahahahahahahahaha wat flauw nu weer , was alleen maar benieuwd naar alle vakken die je had ;))
leuk schilderiijtje heeft je pa gemaakt , jammer dat je het zelf niet eens probeert ;))

maandag, september 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

oeeeeeeeee ik heb ook zon hekel aan de huishoudelijke klusjes en heb vroeger altijd tegen mijn ma gezegt"ik neem een poetsvrouw"maar tja nu ben ik zelf de poetsvrouw hahahahahahaha
xxx saskia

maandag, september 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

jaja ....hm die Mieke was dus een spijbeltrijntje hmmm hahahah
groetjes Novelle
ps leuk om te lezen hoor

maandag, september 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Meid wat kan jou het schelen, gooi open dat rapport hahaha.
En het lijkt heel goed dat schilderij, knap van je Vader.
En ik moest van school af om te werken, maar dat was ook niet alles hoor..

Groetjes Cyber Oma

maandag, september 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

In feite was jij de tijd dus al veel voor!
Ik weet niet beter dan dat spijbelen iets van de moderne jeugd is en wij dat vroeger nooit deden.
Pretige dag morgen in dat mooie Twente!

maandag, september 24, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie dat je ondertussen verhuisd bent ;) ;).
Maar spijbelen... hadden ze dat in jou middelbareschooltijd ook al uitgevonden Mieke (foei toch). Wat een pracht portretje heeft j vader gemaakt.

groet HPtje

maandag, september 24, 2007  
Blogger Chris said...

Ik heb even in Mieke's rapport gespiekt. Geloof me of ook niet....cijfers om jaloers op te worden.

dinsdag, september 25, 2007  
Blogger Els said...

hahahahaha,ik zeg niks.

dinsdag, september 25, 2007  

Een reactie posten

<< Home