oktober 10, 2007

tweeling,drieling, vierling


Kijk, zo lang ik denken kan, en dat is al heel lang, vind ik twee- of drie- of vierlingen hartstikke leuk.
Ik had zelf altijd op een tweeling gehoopt, maar het is er nooit van gekomen.
Nu komt het in onze familie ook niet voor, dus dan is de kans klein dat er een meer geboort komt he.
Niet in mijn en niet in Chris zijn familie.
Ik hoor sommige mensen al zeggen, dan had je hormonen moeten gaan slikken, mischien was het dan gelukt.
Ja zeg hahaha, zo groot was de wens ook weer niet hoor.
Maar wat ik vragen wou, hebben jullie twee- of drielingen in de familie?

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nee helemaal geen een, geen 2 geen 3 en geen 4....
Ik heb van alle soorten een, en dat vind ik prima zo...

Groetjes Cyber Oma

woensdag, oktober 10, 2007  
Blogger Chris said...

Hee Mieke, ik ben toch een tweeling!

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Echt in de familie komt het niet voor mijn een nichtje van mijn moeder heeft zelf 2 tweelingen!
Eerst 2 meiden en later 2 jongens.

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hahaha Mieke meen je dat nu echt???
Ik vind meerlingen heel leuk maar dan wel bij een ander! Ik was met alle 4 stuk voor stuk steeds druk genoeg, en dan een of twee tegelijk......nee hoor! In mijn "direkte" familie hebben we geen meerlingen wel "iets verder" dwz een nichtje van mij heeft een tweeling. Mijn jongste zoon heeft een drieling als vrienden. Ze zaten op de lagere school al bij elkaar in de klas, inderdaad geboren door gebruik van hormonen en jarig op oudjaarsdag! Ik heb de "drukte" daar vaak genoeg gezien laat mij het maar lekker bij "eenlingen"....

Fijne dag,
beuzeblaadje

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Meerlingen komen bij ons in de familie niet voor.
Als sterrenbeeld ben ik wel een tweeling.

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ja wij hebben een tweeling in de familie,maar helaas is een bijde geboorte overleden.misschien dat de volgende generatie er wel weer voor zorgt dat er nog een tweeling komt.
Zelf ben ik blij dat ik geen tweeling heb want dat lijkt me super druk.
xxx saskia

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nee, niet in de families...
Het ziet er wel leuk uit en natuurlijk gezellig voor de kinderen zelf(altijd iemand om mee te spelen!)maar het lijkt mij zooo druk en hectisch, dat ik blij ben dat ik 2 'apartelingen' heb....;-)

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Toen mijn vader stierf op 41 jarige leeftijd kwam zijn zuster binnen met mijn oom die ochtend, en die sprak de nu nog beroemde familiewoorden uit "Hij heeft je wel wat nagelaten 7 imbecielen en 12.50". Dat kwam omdat wij zo druk van de zenuwen waren, tot de dokter kwam en ach mijn vader lag nog in zijn bed. Maar wat wil je met 7 van die kruimels, alhoewel mijn oudste broer het zooitje ongeregeld nog in de toom probeerde te houden. Dus gelukkig voor mijn verdrietige moeder toen gelukkig geen tweelingen, maar wel 7 mesjoggene die net hun vader waren verloren...Zit ook niet bij ons in de familie..
\liefs van leentje

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Bij ons in de familie komt het niet voor, zelfs als ik dieper ga graven niet.
Het ziet er altijd wel leuk uit, maar het lijkt me ook beredruk.

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

zucht, ik vind het zooo jammer dat het inderdaad bij ons in de familie niet voorkomt. Had van Tom en Maaike zo graag een tweede exemplaar erbij gewild. Al lijkt het me wel heel zwaar om een tweeling/drieling te hebben.
kus, Tineke

woensdag, oktober 10, 2007  
Blogger Els said...

Nou zussie,zal ik je vertellen dat bij john zijn fam. tweelingen voorkomen en eefke en ik alle twee
stiekum hoopten dat ze nu ook zwanger zou zijn van een tweeling.
Nee dus hihihi. De verloskundige vertelde dat 1 eiige tweelingen doorgegeven worden door de moeder en tweeeiige tweelingen toevalstreffers zijn.(of was het nu andersom)

woensdag, oktober 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja wij hebben een tweeeitjes tweeling. (dus jonge en meisje)
Ondertusen zijn ze 40 jaar en hebben we het probleem dat ze beiden op de zelfde dag jarig zijn en zo'n 90 km van af elkaar wonen.
Daarnaast wonen ze ook zo'n afstand van ons vandaan.
Kijk dat zijn de problemen als je iets te royaal met de eitjes omspringt

donderdag, oktober 11, 2007  
Anonymous melly said...

ik ben zelf een drieling
ik ben het meisje en nog twee broers. x

dinsdag, september 29, 2009  

Een reactie posten

<< Home