oktober 16, 2007

doei


Zo, lieve medebloggers.
Morgen naar het ziekenhuis en donderdag OP.
Ik denk dat ik volgende week dins- of woensdag wel weer thuis ben.
Deze OP duurt meestal maar drie kwartier en 5 dagen moet ik in het ziekenhuis blijven, dan is alles weer voorbij.
Bij deze OP neem ik altijd de rugprik.
Die bevalt mij hartstikke goed, want als je weer op je kamer komt, krijg je een lekker bakkie koffie en een broodje.
En ik vreetzak verheug me daar altijd op.
Ik krijg dit keer gelijk na de OP mijn eerste chemo in de blaas.
En dan de komende zes weken iedere week èèn keer.
Deze chemo is niet erg, want hij komt niet verder in het lichaam, hij word gelijk in de blaas gespoten.
Je word er niet misselijk van en zo.
Dan mag ik èèn uur niet naar de wc.
Zo, jullie merken het al, ik weet precies wat er gaat gebeuren.
Nou ja, dat mag ook wel, deze OP had ik al elf keer dit word de twaalfde.
.
Dus groetjes en een knuf van Mieke.

22 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte Mieke & let the angels watch over you! Chris houd je taai!!

Hoop weer snel je blog te lezen...

Heel veel liefs van Edith

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek, je stelt het zo eenvoudig voor, maar ik vind het toch nog al wat hoor.
Wens je heel veel sterkte toch en hopelijk verloopt alles voorspoedig.
Hoor vast van Chris wel hoe het gaat.

Liefs
bianca

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

lieve Mieke
ik wens je reigertjes in overvloed en goede moed, sterkte en humor om deze tijd goed door te komen Mieke
een omhelsing zo groot als een oceaan en een klopje op je rug daaaag Novelle

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Je bent een schat, een lieverd, moedig en hebt nog ruimte voor anderen terwijl je zelf het absoluut niet makkelijk hebt.
Ik wens je veel sterkte en zal aan je denken, heelveel
Pas op jezelf he!
dikke knuffel en kus

dinsdag, oktober 16, 2007  
Blogger Brimstone said...

Mieke wat ga je dat krachtige tegemoet! Je bent een fantastisch mens!
Heel veel sterkte en geniet van je broodje na de operatie :-)

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik vind het knap zoals je er mee om gaat hoor.
Ik wens je heel veel sterkte en tot volgende week.

Knuf Cyber Oma

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Zoals jij tegen deze OP aankijkt- toch iets rottigs!- vind ik heel knap! Toch sterkte gewenst en zet 'm op!

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ppfffff Mieke,
één uur niet naar de WC?
dan zou ik maar niet dat
héle potje koffie leegdrinken ;)
zet m op dame!
een positieve instelling bevorderd de genezing :)
ik hoop dat je ook bij deze operatie er goed doorheen rolt
je bent een bikkeltje en waarschijnlijk ook al een echte VIP in dat ziekenhuis
dikke knuffel en laat Chris er even een logje tegenaan gooien hoe het met jullie gaat
ennuh....
waar alle kaartjes naar toe gestuurd mogen worden natuurlijk :))))))
Sterkte!

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Moet ik nog schrijven wat ik van je vind? Lijkt me niet nodig he Mieke, ga je straks alleen maar naast je schonenen lopen.....

Nee hoor ik maak maar een grapje!!
Je weet dat ik diep respekt heb voor mensen als jij die zó om kunnen gaan met de moeilijkheden van het leven. Heel veel sterkte en liefs en een dikke knuf van

beuzeblaadje

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke, met al jouw humor en cynisme ken ik gelukkig (?) de angst en het verdriet wat er voor beiden inzit. Ik heb ook die lange weg gelopen. maar we blijven lachen meis. Ik zal aan je denken, en laten we hopen dat het nou eens de laatste keer is, en vraag anders aan die artsen een nieuwe blaas, ben je gelijk die etterbult kwijt....Is te proberen toch???
Chris goser veel sterkte en hou jij je vrouwtje goed in de gaten, ze is veel te vrolijk, en ik ken die buien uit eigen ervaring. Een masker is goed voor de buitenwereld, maar laat ons ook weten wanneer je hartje huilt...
Veel liefs van Leny en Claudy en een dikke hug van Charley, wij blijven aan je denken en volgen alles wat chris ons mededeelt. Hij moet wel.....
liefs van mij

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

meis dat het broodje smaken mag en alles goed zal verlopen .....
héél veel liefs van ons en een pootje van Lotje ;)))
we kijken zo af en toe wel of Chris ons op de hoogte houdt van de stand van zaken ....ja voor het zelfde geld is het brood op ;)))

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik heb je log gelezen en weet precies hoe je je voelt!
Je hebt een geweldig positieve instelling en maakt het daardoor ook voor Chris beter te aanvaarden.
Ria en ik zullen morgen veel aan je denken.
Ik maak het kort want ik ben niet zo sterk in gevoelens omschrijven en wil voorkomen dat ik nu ga stuntelen.
Veel liefs,
Jan en Ria

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte Mieke..echt geweldig hoe je hiermee omgaat..

liefs Maryan

dinsdag, oktober 16, 2007  
Blogger Els said...

Doehoei zussie tot volgende week. kuskussmokdoeiroosdaaaaaagweg

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, wat heb jij een kracht en positiviteit. Je redt het ook deze keer wel weer, net als alle vorige keren en laat het broodje je goed smaken.

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Tsjonge Mieke, zoals jij het in je log beschrijft, lijkt het een fluitje van een cent. Maar dat kan ik me niet voorstellen. Diep van binnen zul je heel andere gevoelens hebben, denk ik. Vertrouwen op de goede afloop, maar ook twijfels of dit nu eindelijk de laatste operatie zal zijn.
Voor mij ben je een kei en Chris erbij, want ook voor hem zal het weer een zware week worden.
Mieke, blijf vooral zo positief denken, dat helpt ongetwijfeld.
Ik zal morgen wat positieve energie naar jullie toestralen en ik hoop, dat je intens zult genieten van je bakkie leut en je broodje. Sterkte.
Groetjes, Ria.

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

heel veel sterkte mieke,

ik zal aan je denken.

groetjes
klaproos

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk vooral een voorspoedig herstel.

Ik hoop je binnenkort weer in weblogland te zien.

groet Harry

dinsdag, oktober 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Toi, toi, toi!!!

woensdag, oktober 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Er wordt aan jullie gedacht, hoor.

donderdag, oktober 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge Mieke wat vertel je dit allemaal opgewekt.
Ik zou er het heen en weer van krijgen maar jij bent kennelijk zo doorgewinterd dat je je kunt verheugen op het broodje en de koffie.
Gellukkig dat je zo`n instelling hebt...ik neem 3 petten voor je af.

heel veel sterkte...ik denk aan je.
lieve froetjes Eveline Muzzzz

donderdag, oktober 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve, lieve, lieve Mieke. Jij bent nu daar en ik zit hier. Meer dan meeleven, duimen en fijne gedachten die kant op sturen kan ik niet. Toch hoop ik dat je er snel bovenop zult zijn. 12 keer zorgt wel ervoor dat je weet wat er gaat gebeuren, maar tegelijkertijd is het nog even zwaar als de eerste keer. Ook succes met je chemo, misselijk of niet, ik vind het heftig. Hoe kunnen we je lichaam duidelijk maken dat ze gewoon rustig en gezond moet blijven, dat er zo'n prachtige geest huist daarbinnen?

Succes, er wordt aan je gedacht.

donderdag, oktober 18, 2007  

Een reactie posten

<< Home