oktober 15, 2007

luiaard

Wat zijn het toch vreselijk rare dieren.
Iedere keer als wij in de dierentuin komen hang hij daar deze luiaard, ook wel Ai genoemd.
.
In de hoek hangt een warmte lamp, waar hij niet voor weg te slagen is.
.
Het was de eerste keer dat we gezien hebben dat hij zich een beetje bewoog.
Nou ja bewoog.
Eerst de tweede hand aan de tak brengen en dan de andere hand loslaten.
Het hoofd omdraaien van links naar rechts en toen was het gebeurt.
.
Maar, ondanks dat het zo rare beesten zijn, ze hebben best wel een lief bekkie.
Chris wou eerst dit plaatje omdraaien, maar hij hangt nu eenmaal zo op zijn kop.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Noch zo'n beest wat ik nauwelijks ken! Het lijkt wel een kruising tussen een hond en een aap!
Volgens mij moet ik ook eens naar die dierentuin daar over de greppel, toch weer heel anders dan hier!
Ik vind die laatste foto wel helemaal super, echt een lief bekkie ja!!

Groetjes, moet werken vandaag en vanavond zo met mijn dochters door naar de bios maar ik mail je nog vóór woensdag!!!

beuzeblaadje

maandag, oktober 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ben ook een luiaard hoor, maar ik hang niet zo op mijn kop hahahaa
Mens wat een gek beest, maarwel grappig hoor ..

maandag, oktober 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Daarom heet hij luiaard, hij hangt alleen maar en is lui. grappige foto zo op z'n kop.

maandag, oktober 15, 2007  
Blogger Brimstone said...

Jullie hebben dus veel actie van het luiaardje gezien :-)
Leuk beest en geef hem eens ongelijk, lekker hangen bij een kacheltje!

maandag, oktober 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat je eindelijk de foto's van mij hebt geplaatst, hoop niet dat de mensen nu schrikken van mijn hangjongerengedrag, maar chris mooi gedaan goser, ik sta er weer mooi op, en ik moest wel even de handjes verwisselen , want ik kreeg kramp in mijn vingertjes.
liefs van leentje

maandag, oktober 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Je bericht gelezen dus maar weer eens proberen
Ik heb je dierentuin verhalen met gevolgd.
Een Oldtimer

maandag, oktober 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Soms, heel soms, wilde ik ook wel eens een luiaard zijn. Lekker makkelijk en warm gaan hangen en je verder nergens zorgen over maken.
Groetjes
Ria van Oldtimer

maandag, oktober 15, 2007  
Blogger mieke said...

Ik heb nu al een paar keer een berichtje van anoniem gekregen zonder naam erbij.
Ben toch wel heel nieuwschierig wie dat is.

maandag, oktober 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hé een dierentuinrondje >>>???
gaaf die luiaard ...ben aan het rennen en vliegen , werk is weer begonnen , ja dan wil ik ook wel even hangen na thuiskomst ...dus voel me nu even één met de luiaard ;)))
groetjes Lenie

maandag, oktober 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

vreemachtig dierte om te zien
maar die ogen zeg :-))
daar zou je meteen voor vallen :-))

groetjes
klaproos

maandag, oktober 15, 2007  
Blogger Els said...

Nou ze zullen je maar een luiaard noemen.Moet je eens proberen zo de hele dag te hangen,dat is een super klus

maandag, oktober 15, 2007  

Een reactie posten

<< Home