oktober 31, 2007

even pauze

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat een heerlijk bankje :)
uitkijkend over het water
een beetje mijmeren
perfect plekje
mooi gefotografeerd!
ik hoop dat je gezondheid het toelaat ook even buiten te genieten van al het herfstige ;)

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

meis heb je een mooi bankje voor uitgezocht ...héérlijk plekkie !
net wat Seraak zegt als je gezondheid ook maar ........
dus hou je goed hé !!
knuffel Lenie ;))

woensdag, oktober 31, 2007  
Blogger Brimstone said...

Dat is een prachtig plekje om even uit te rusten.
Ik hoop dat je er vandaag ook lekker in het zonnetje kunt zitten.

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Pauzeer maar even Mieke, ga ik intussen even op het bankje zitten

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat een schitterend bankje om even pauze te houden Mieke! Alles wel goed?

Fijne dag,
beuzeblaadje
OT: Ga zo naar bezoekuur, mijn echtgenoot is vanmorgen (eindelijk) aan zijn knie geöpereerd!

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Er is toch niets aan de hand hoop ik???Denk eraan hoor, je hebt nog veel te veel te doen, en ik hoop echt dat er niets is, want dat zou minder leuk zijn, gewoon een dagje pauze mag wel, twee ook nog wel, maar niet te gek maken hoor..
liefs van leny

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

af en toe wat gas terugnemen he.., ik ben ook wat aan het minderen..
Hopelijk gaat het je goed..
groetjes Maryan

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hopelijk vind jij ook zo'n rustig plekje om te pauzeren....;-)

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat een heerlijk plekje om even uit te rusten, Mieke. Je hebt er een prachtig uitzicht.
Neem het er maar even van..
Groetjes, Ria.

woensdag, oktober 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Kom op Mieke!!!
Ik denk aan je, je moet weer vechten meid maar je kunt het! Jij wél!!!

Heeeeel veel sterkte!!!
Liefs,
beuzeblaadje

donderdag, november 01, 2007  
Anonymous Anoniem said...

alle tijd nemen die je nodig hebt,we zien je wel weer verschijnen
xxx saskia

donderdag, november 01, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Had gister een reactie achtergelaten, doch is niet geplaatst, maak me toch nu een beetje ongerust, ik mail wel effe,.
liefs van leny

donderdag, november 01, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb je voorgaande logjes bekeken en Ja hoor ik herken dat van mijn ouders en ik denk mijn kinderen van ons.
Handjes in de zakken en nergens aankomen.
Van je laatste log (deze dus) schrok ik een beetje.
Ik hoop dat er geen minder prettige of ernstige dingen aan de hand zijn.

donderdag, november 01, 2007  

Een reactie posten

<< Home