november 08, 2007

wachten en herstellen

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

veel geduld en sterkte gewenst beiden..!

liefs van maryan

donderdag, november 08, 2007  
Blogger Brimstone said...

Is dit het uitzicht dat Mieke heeft vanuit het ziekenhuisraam?

De dagen in een ziekenhuis duren lang, het is inderdaad wachten.....

Doe haar de groeten, Cris

donderdag, november 08, 2007  
Blogger Els said...

ziek maar lekker uit.we komen zaterdag naar het ziekenhuis.Maar op 1 voorwaarde.Ik wil ook zo n lekker gebakje als dat jij zat te eten op de foto die chris gestuurd heeft. Oke, goed,....nou dan komen we hoor.

donderdag, november 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ja, het is idd. het uitzicht wat Mieke vanuit het bed heeft.

donderdag, november 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou Mieke zie je me niet zwaaien daar aan de overkant?? Ik nog schieten met lichtkogels, maar nee hoor, geen terugzwaaien, lekker is dat....Nou meis ik lees al dat je aan het gebakkie zit, nog effe en je zit thuis aan je eigen bakkie koffie...
Liefs van leny

donderdag, november 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wachten en herstellen.......
Ik hoop dat het wachten je niet te lang duurt Mieke! En uiteraard dat het herstellen heel voorspoedig mag gaan!!

Groetjes,
beuzeblaadje

donderdag, november 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dus dat is miekes zicht
Hoop dat ze straks lekker thuis weer uit het raam kan kijken
Liefs
Bianca

donderdag, november 08, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik wens je een snel herstel toe, maar geduld zal er ook wel bij komen denk ik.
Meis je ben in het ziekenhuis maar toch een fijn weekend hoor...

vrijdag, november 09, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Zie je me nou nog of niet? Verdikkie ik ben zeiknat doorgewaaid en doorgeregend, en paraplu naar de knoppen wat een storm zeg, en ik maar zwaaien met een nederlands vlaggetje, die had ik maar aangeschaft, ik denk dan ziet ze het misschien beter. Willen ze me hier weghalen met een bussie, náh ja ik maar zingen bussie komt zo bussie komt zo...maar die Duiters begrepen het en verstonden het natuurlijk niet. Volgens mij zit jij vanuit je raam jezelf een middenrifbreuk te lachen als je ziet hoe ik in het bussie geduwd wordt en in een of ander geslossen krankenhousse wuren opgeslossen.....wat zal jij lachen...nee hoor meis, kom maar snel naar je eigen huissie toe.
liefs van leny

vrijdag, november 09, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens jullie heel veel sterkte Mieke.
en let niet op Lenie....dat mens is hartstikke gek.
Ik zag het meteen al toen ik haar voor het eerst zag.
Ze moet maar blij zijn dat Lotje haar nog een beetje "verstandige "uitstraling geeft.
Als ze nou Lotje ook maar niet in het bussie geduwen en in een of ander geslossen krankenhousse opsliessen.


groetjes van Muzzzzzzzzzz

vrijdag, november 09, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou mussie niet om het een of ander maar Lotje die mij leerde lopen heeft het zo goed gedaan dat ik nou met krukken loop te tikken op de houten vloer, en vrouwlief is daar o zo blij mee, want die moet nu elke twee jaar nieuwe doppen onder mijn krukken plakken met vilt. Dus inderdaad heb ik Lot maar thuisgelaten, want die is zelf zo gek als een deur, enne ik prombeer gewoon onze Mieke gezellig even wat afleiding te geven in de vorm van inderdaad niet normaal doen. Maar wees eens eerlijk mus "ooit een normaal mens ontmoet??En:::::beviel het"????
Dat is een mooie hé??
Maar alle gekheid op een bezemsteel ik hoop Mieke dat je snel herstelt en ook weer snel bij ons terug bent, want die foto moet effe verfrist worden Christiaan, de druppels drogen op...
Liefs en rustig en liefdevol weekend van leentje ( die trouwens lotje leerde lopen MUS)

zaterdag, november 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou Chrs kom op joh met je nieuwe hint, wij zijn niewsgierig hoe het met onze Miekje gaat? Zit er al progressie in? Worden wij nu te ongeduldig? Zal best wel, maar ik mis mijn dinnetje...
liefs van leny

zondag, november 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

veel goede moed en herstel gewenst Novelle

zondag, november 11, 2007  

Een reactie posten

<< Home