november 30, 2007

sinterklaas kado

Lieve Mieke en Chris.
.
Sint heeft van jullie roerige tijd gehoord
En daarom voor jullie dit cadeautje gescoord
Sint weet ieder mens krijgt zorgen op zijn pad
Maar Mieke toch, wat hebben we zorgen om je gehad
Voor ons is het mischien heftig geweest
Maar voor jullie, lieve Mieke en Chris, toch wel het allermeest
We hopen dat het nu alleen nog maar voorwaarts zal gaan
Ook al gaat dat soms met een vloek en een zucht, een lach en een traan
Het zal niet liggen aan jullie liefde en kracht
Want weet je de liefde heeft alle macht
Geniet samen van elkaar en van dit present
Waar Sint van harte van hoopt dat je er blij mee bent.
.
Hartelijke groeten Sint en zijn Pieten

Er word gebeld, Chris gaat naaar de deur, er staat niemand.
Hij kijkt naar de brievenbus en daar staat een pakje die niet in de bus past.
Dus heeft de postbode even op de bel gedrukt, wetende dat wij thuis zijn.
Nou, wie stuurt ons een pakje, we hebben niets besteld.
Maar, het was geen gewoon pakje, nee hoor, dit pakje zat zo goed dicht geplakt met plakband, dat je er een schaar bij gebruikt.
Dus ik kijk Chris smekend aan, haal jij even een schaar?
Hij komt terug met de schaar en maakt het pakje open.
En wat komt eruit?
Een brief van Sint en zijn Pieten en een heel leuk boekje met spreuken er in.
Die spreuken zullen zeer zeker wel af en toe op mijn blog komen.
.

SINTERKLAAS EN PIET, HEEL HARTELIJK BEDANKT VOOR DIT BOEKJE.
WE ZIJN ER HEEL BLIJ MEE .

14 Comments:

Blogger Brimstone said...

Wat een lieve Sint is dat geweest!
Lijkt me een fijn boek. De foto op de voorkant is al schitterend.

vrijdag, november 30, 2007  
Blogger Chris said...

Sint! En Pieten!
Ik wil me hartelijk bedanken voor deze wijs kado. Als ik geluk heb mag ik het boekje misschien ook even bekijken tussendoor. Mieke zit er namelijk op en daarom moet ik wachten tot ze naar de WC moet. Hihihi.

vrijdag, november 30, 2007  
Blogger fride said...

Wat ontzettend goed dat er nog zulke sinten en pieten zijn. En ik hoop dat je wat nieuw opgedane wijsheid met ons delen zal.

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk zeg.
Die Sint en Piet jullie zo te verrassen.
Ben benieuwd naar de spreuken.

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

leuk verrassing zeg groetjes Novelle

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Daar zijn jullie vast heel blij mee.
Wat een leuke verrassing zeg.
Fijn weekend.
Groetjes, Ria.

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dit kadootje is zo al een mooi geschenk
maar ik vermoed dat er nog een schat verborgen zit binnen dit kaftje
een schat aan woorden :))

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

mieke ik heb problemen met reageren
er is iets veranderd
ik kan alleen anoniem reageren
laatste reactie was van mij
Seraka

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

dat is nog eens leuk,zo n onverwacht kado van sint en piet.

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dit is nog eens een mooie opsteker Mieke en Chris....
De Sint5 heeft wel een prachtig cadeau laten bezorgen.

fijn weekend
groet H@@Pee

vrijdag, november 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ach wat leuk voor jullie
dat is een echte surprise

zaterdag, december 01, 2007  
Anonymous Anoniem said...

De sint weet precies wie een kadootje verdient. Bovendien hebben jullie het verdient.
fijn weekend gewenst.
groetjes thea

zaterdag, december 01, 2007  
Anonymous Anoniem said...

zoiets is zoo leuk he.., ik heb dat ook een keertje meegemaakt.. en zelf heb ik een keer zoiets gedaan op een verjaardag.., die vrouw weet nog steeds niet dat het van mij kwam.., het is ook erg leuk om te doen.. :)
Mooie dingen..

groetjes Maryan

zaterdag, december 01, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat ik je komende logjes maar over ga slaan want volgens Ria zijn wijze woorden niet aan mij besteed.
Je vraagt je af hoe de Sint je heeft kunnen vinden want ik heb begrepen dat hij de greppel nooit over ging omdat hij dan problemen kreeg met de kerstman.

zaterdag, december 01, 2007  

Een reactie posten

<< Home