september 10, 2008

Vogels


Vrij zijn als een vogel, dat wil toch iedereen
De zon, de wind en de sterren
Vrij als een vogel en niemand om je heen
.


Wij zijn toch zo druk in ons leven
Slapen en werken elke dag
Mensen je moet nemen en geven
Bloemen bloeien, ja de zon schijnt met een lach
.

Vrij zijn als een vogel
Dat wil toch iedereen
De zon de wind en de sterren
Vrij als een vogel met niemand om je heen
.

Maanden en jaren die gaan voorbij
Zorgen zijn voor morgen, ja denk daaraan
Gelukkig zijn in't leven voor jou en mij
Ook in de wereld blijft de vreugde steeds bestaan
.

Vrij zijn als een vogel
Dat wil toch iedereen
De zon de wind en de sterren
Vrij als een vogel met niemand om je heen
.

Vrij zijn als een vogel
Met niemand om je heen
Vrij zijn als een vogel, dat wil toch iedereen
De zon de wind en de sterren
Vrij als een vogel met niemand om je heen

.

text en foto's uit het net.
.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Vrij zijn als een vogel lijkt me wel wat, maar met niemand om je heen toch maar niet.

woensdag, september 10, 2008  
Anonymous Anoniem said...

vij zijn... helemaal mee eens... helaas denkt Stivoro daar anders over... zie mijn laatste loggies maar...

woensdag, september 10, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Och lieve Mieke net nu jij weer
bent waar je liever niet wilt zijn heb je een log over "vrij zijn als een vogel". Prachtige tekst maar op dit moment maak ik me alleen maar zorgen om jou......

Hoop dat het heel snel beter zal gaan!

Dikke knuffel,
beuzeblaadje

woensdag, september 10, 2008  
Anonymous Anoniem said...

nou een vogel wil ik best zijn ..
maar ook een vogel is niet graag alleen ...zitten wel héle fraaie bij hihihihihihi....
zie ze alleen nog niet állemaal vliegen ..mis soms nog wat veertjes ;))

woensdag, september 10, 2008  
Anonymous Anoniem said...

pppsttttt Mieke...weet je wat ik denk.
"dat ut met de vrijheid van de meeste vogels ook wel mee valt.
geloof me...die moeten ook eten...dus met andere woorden...die moeten ook van alles.......
kzie daar ook nog familie van me.....ook druk in de weer.......

woensdag, september 10, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie tekst en prachtige foto's heb je er bij opgezocht.
Vrij als een vogeltje, wat zou dat heerlijk zijn :)

woensdag, september 10, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig bij elkaar gebracht die tekst en die foto's.

Je wensen spreken er duidelijk uit. Begrijpelijk, alhoewel jij me niet iemand lijkt die graag voor langere tijd helemaal alleen zou willen zijn.

donderdag, september 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

toch nog even reageren hoewel het hier nu stil is,een mooi aansprekende logje.vogels fasinerende wezens

novelle

maandag, september 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Vogels hebben iets sierlijks over zich heen. Schitterend.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, september 16, 2008  

Een reactie posten

<< Home