augustus 29, 2008

Einde Olympiade.

De Olympiade is nu al een paar dagen voorbij,
maar ik heb nog een paar leuke plaatjes binnnen gekregen.
Geniet met me mee en als je hier niet van geniet,
nou ja.........pech gehad.!!!
.
( De citaten heb ik er zelf bij gezocht )
.
Ga nooit met een vrouw naar bed die meer problemen heeft als jij !!!!
.
De mens.
Het enige dier dat zijn kont afveegt !!!
.
Een man die voor een vrouw geen dwaasheden begaan kan,
is geen man !!!
.
Afzweren en overboord gooien,
rand verschijnselen van de volwassenheid !!!
.
Een fatsoenlijk man,
laat zich bij de maaltijd niet storen !!!
.
Als een man niets kan opbouwen of afbreken,
is hij erg ongelukkig.
.
Wat je ook doet,
je raakt jezelf niet kwijt !!!
.
Vertrouw nooit een man die zegt dat hij thuis de baas is.
Hij zal vermoedelijk ook over andere dingen liegen !!!
.

Al struikelend komen wij tot ons zelf !!!
.
De vrouw is de kameel die ons helpt,
de woestijn van het leven te doorkruisen !!!!

.

12 Comments:

Blogger Chris said...

De foto's zijn op zich al uniek...maar de citaten erbij ronden de zaak helemaal af!

vrijdag, augustus 29, 2008  
Blogger Els said...

hahahahaha, leuk

vrijdag, augustus 29, 2008  
Blogger amy said...

leuke foto's grappige momenten
en jij maakt het helemaal af met waarheden!
(met hartje gaat het wel hoor, alleen rust nodig alles werd wat teveel)
liefs

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi gevonden! ;-)

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahaha, je hebt er mooie dingen onder gezet.

Love As Always
Di Mario

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Moet nog even bij komen van het lachen hoor, waar haal je in godsnaam die foto's en de tekst vandaan. Ga op vakantie hartelijke groeten en tot ziens.
Bep

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een grappig log, Mieke! Dank je wel om mijn humeur even wat op te krikken, want de perikelen bij weblog en skynet werken me danig op de zenuwen!
Maar door hier binnen te geraken voel ik me ineens stukken beter!
Prettige vrijdag meid!

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie teksten heb
je bij die bijzondere foto's
bedacht.
Goed gedaan!
gr eva

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat zijn wel hele speciale foto's, Mieke.
Die teksten????....schud jij die zo uit je mouw???
Geweldig goed gevonden, zeg!!!
Fijne dag nog samen.
Groetjes, Ria.

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

hihi wat een geweldige foto's

zaterdag, augustus 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge, die teksten heb je er goed bijgezocht. Dat worstelen zou niks voor mij zijn, getver.

zondag, augustus 31, 2008  
Anonymous Anoniem said...

A: Mijn naam staat op de voordeur.
B: Ik ben de baas
C: Ik lieg nooit.
En wie je die onzin van die kamelen heeft verteld weet ik niet maar die moet beslist bezopen zijn geweest toen hij dit vertelde.

maandag, september 01, 2008  

Een reactie posten

<< Home