augustus 27, 2008

Op tafel.

Als de "blikopeners" niet kijken,
gaan we samen op de tafel.
.
Zeg eens Momo,
wat kunnen we nu eens uitvreten?
.
Nou eigenlijk niet veel hoor vandaag.
ik ben zo heerlijk lui.
.
Ik voel me best een beetje zielig vandaag.
Heb jij daar ook last van?
.
Weet je Pucky, als jij zielg bent,
ga je maar naar de baasjes.
Mischien hebben die meer power als ik vandaag.
.
Ik blijf liggen waar ik lig
en verroer me niet.
.
Heerlijk hier joh.
Laten we het genieten zolang we niet vande tafel afgestuurd worden.
.
Nou ja, als jij het zegt.
Dan ga ik ook maar een tukkie doen.
.
Zo, die hebben we ook rustig.
.
Welterusten Pucky.

.

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dit zouden gewoon foto's van hier kunnen ziijn!
onze tom net iets zwarter en onze t.c. net iets minder rood.
als ik een blauw kleedje had...
maakte ik deze serie gewoon na...
hi hi
ik wens jullie een fijne dag met kattekwaad op z'n tijd
liefs hartje

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hoezo katten eigenwijs, ze weten toch dat ze niet op tafel mogen.

Love As Always
Di Mario

woensdag, augustus 27, 2008  
Blogger Els said...

Die laatste foto, zo liefff

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik bekijk en lees je mooie log met het kleine katje op mijn schouders, en die loert mee!
Maak jij er nu maar ook een luilekkerdagje van, Mieke!

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een kattenleven, hè? Op tijd je natje en je droogje en dan zo heerlijk buiten liggen luieren op de plek, die je zelf uitgekozen hebt.
On die baasjes vinden het goed...die staan er nota bene foto's van te maken!!!!
Geniet maar lekker van ze, Mieke.
Groetjes, Ria.

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ziet er bekend uit ja...

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

aaah lekkere schatten zijn het toch
lieve mooie meissies (ook al mogen ze niet op tafel hihihi)

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jij bent dus ook al zo"n kattenfreek.
Leuke foto's van die schatten van jou.
Mijne hebben reeds lang geleden de geest gegeven. Ik heb er van genoten. (Toen we er nog waren natuurlijk hihihi)

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zo de lieve schatjes maken van de gelegenheid gebruik en nemen de tafel in bezit. Je zou jaloers op ze worden de luiaards. Niet dat ik op de tafel wil liggen hoor of op de foto wil, maar een dagje zo lui zijn lijkt me wel wat.
Bep

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een super lieve serie!
Heerlijk hoe lui die beesten
kunnen zijn, ik begin zelf spontaan te gapen als ik deze foto's zie!

Groetjessss,
beuzeblaadje

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk he die poezenbeesten.. Ik geniet er elke dag van..
Hele gesprekken..Dikke knuffel voor beide..

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wij hadden ook twee poezen. Puck en Muck. Puck hebben we helaas anderhalf jaar geleden in moeten laten slapen. En Muck wordt ook zo oud ...
Onze Muck is trouwens net zo'n rode kat als die van jullie.

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zie je wel, ze zijn allemaal hetzelfde. De luie vlooienbalen. Ik zeg wel eens: ga werken voor je centen. Maar nee hoor....werken..ho maar.

woensdag, augustus 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat er verschil kan zijn dat dat is me bekend.
Ik weet dan ook zeker dat wanneer ik zo bij ons op tafel zou gaan liggen ...................
Kijk dat bedoel ik nou met verschillen.

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ze kun zo heerlijk liggen, die schobbejakken :-)

zondag, augustus 31, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ach wat een lekker stelletje Mieke.
hmmm ja...erg actief zijn ze niet.....maar zo ontspan je vanzelf als je naar het stelletje kijk.

Je log over je Opa vind ik prachtig.......zelf denk ik ook nog met liefde terug aan mijn Opa.
Dus ik voel wat je bedoelt

maandag, september 01, 2008  

Een reactie posten

<< Home