augustus 16, 2008

NOMINATIE


Ik ben genomineerd.
Op het blog van Els en van JeeBee, is mijn blog genomineerd tot èèn van de leukste blogs.
Dat betekend, dat ik nu 7 blogs moet/mag opzoeken die ik het leukste vind om te lezen en te bekijken.
En nu beginnen voor mij de moeilijkheden.
Ik reageer dagelijks op zo'n 30 blogs die ik allemaal hartstikke leuk vind.
Natuurlijk heb ik er mijn favorieten bij, dat is logisch.
Dus, wie neem ik als eerste, tweede en ga maar verder zo.
Ik zou het niet weten.
Ieder schrijft op zijn/haar eigen manier, ieder maakt zijn/haar blog op zijn eigen manier.
De èèn met foto's en de ander alleen met verhalen.
Ik lees ze allemaal graag.
En dan komt er ook nog bij, dat ik 9 blog bezitters persoonlijk ken.
Wie stoot ik voor het hoofd en wie niet.
Toen nam ik een besluit, om blogs uit te zoeken van de mensen die ik niet persoonlijk ken.
Heb een lijstje gemaakt, 25 keer doorgenomen en kwam er nog niet uit.
De blogs zijn allemaal zo persoonlijk, ieder geeft in zijn blog een beetje waar, hoe hij/zij in elkaar zit als je tussen de regels leest.
Dus lieve Els en JeeBee, ik doe hier maar niet aan mee.
Ik bedank jullie heel hartelijk voor de nominatie, maar zelf lukt het niet.
Ik hoop dat ik jullie niet vooor het hoofd stoot, maar ik had het gevoel dat ik andere mensen voor het hoofd zou stoten als ik wel genomineerd zou hebben.
Allemaal een heel prettig weekend
.
Allemaal een prettig weekend.

.




19 Comments:

Anonymous Anoniem said...

dus jij ook vroeg op vandaag?
of heb je de hele nacht wakker gelegen om de keuze te maken?
je hebt helemaal gelijk volgens mij mar jou nominatie is toch wel leuk en verdient ik geniet ook van jou log!
ik wens jou en de jouen ook een prettig weekend toe!
liefs hartje

zaterdag, augustus 16, 2008  
Blogger amy said...

vergeet ik nog te vragen (slimme ik) weet jij hoe ik de tijd kan aanpassen op blogspot?
kus y

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat is het nadeel van nominaties, je ligt er wakker van om een ander te nomineren. Daarom doe ik er nooit aan mee.

Love As Always
Di Mario

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nomineren, nominaties, wedstrijdjes, wie is de beste? Daar doe ik niet aan mee, en jij hebt overschot van gelijk, lief Mieke, om dat ook niet te doen. Want wie is de beste, en wàt is de beste? Iedereen beroemd, zou ik zo zeggen!
Want als ik hier op bezoek ben, ben jij de beste. Op een ander zijn blog vind ik die weer interessant en... etc.
Geniet van je weekend meid! En van het bloggen en surfen...

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ergens kan ik het me voorstellen dat je niet weet wie je dan nomineren moet, maar we zijn ook allemaal volwassen mensen die moeten begrijpen dat je ergens een keuze maakt, ik zou me zeker niet gepasseerd voelen. Maar omdat we allemaal keuzes maken begrijp ik ook heel goed de jouwe om te bedanken voor de eer maar het stokje niet door te willen geven.

Ik geniet elke dag weer van je log lieve miek, ga zo door

Liefs
Bianca

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik had al niet o`n kleine pet op van je Mieke....maar nu neem ik mijn petje echt voor je af hoor.
Een wijs besluit meisje.
Zelf heb ik ook besloten niks te doen met mijn nominatie...
ik heb het niet oz op doorgeeft dingetjes...alhoewel ik het geweldig leuk vind dat Els mij genomineerd heeft...dat dan weer wel.

fijn weekend Mieke!!!!

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met je nominatie.
En weet je mijn blog hoef je niet te noemen,d at scheelt alweer.

Wat reageer jij veel zeg, ik ga niet verder dan hooguit tien per dag.

Fijn weekend!
gr eva

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Volkomen verdiend hoor de nominatie voor je log.
Zelf houd ik niet zo van dat stokjes gedoe ben blij dat ik gestopt ben?????
En je moet doen wat je hart je ingeeft, dus als je besluit om er niet aan mee te doen moet men daar respect voor hebben. Als je wel meegedaan had moet men ook jou eigen keuze respecteren bekende of niet jij hebt je eigen favorieten.
Dag Bep

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Eigenlijk zou ik hier nu zo mijn reactie kunnen plakken die ik bij Chris heb neergezet! Ik kan je goed begrijpen Mieke en zou helemaal hetzelfde als jou hebben gedaan!!!

Jij ook een heel fijn weekend!!
En uh....morgen ben ik er ook weer!
beuzeblaadje

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig dit besluit.
Nel

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik kom natuurlijk ook even hier kijken. Ha, net als jij heb ik dus geen idee wie ik zou moeten nomineren en de spoeling wordt steeds dunner omdat die award al enige tijd rondzwerft op het weeweewee. Dus ik doe het ook maar niet! Mooie blog hier. Mooie uitstraling ook.

zaterdag, augustus 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Prettige zondag Mieke, geniet er van!

zondag, augustus 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

je blog is leuk genoeg hoor...

zondag, augustus 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd met je nominaties!
Maar je hebt helemaal gelijk hoor, dat je de 'prijs' niet verder uitdeelt. Nog even en bijna elk weblog heeft deze award :-)

zondag, augustus 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijne zondag!!!!

Groetjessss,
beuzeblaadje

zondag, augustus 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Vreemd ik heb een zelfde soort reaktie gegeven.

zondag, augustus 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik doe daar ook nooit aan mee.niet dat ik niet durf te kiezen maar ik heb gewoon te weinig verstand van wat nu echt goed is op taalgebied en fotobloggers vind ik vaak allemaal even mooi.wel ond ik jouw dierenlogjes erg leuk en die waterfonteinfoto`s bekoorden mij ook wel.zzeg Mieke gefeliciteerd met je award en een prettige zondag wens ik je verder toe
Novelle

zondag, augustus 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Een heel verstandige keuze Mieke! ;-)

maandag, augustus 18, 2008  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk als je blog zo gewaardeerd word
gefeliciteerd met je nominatie :)

donderdag, augustus 21, 2008  

Een reactie posten

<< Home