augustus 14, 2008

Bezoek


En toen..........., toen ik weer op de gewone afdeling lag in het ziekenhuis,
keek er op een gegeven moment een hoofd om de deur.
Ooooh wat leuk zeg, Beuzeblaadje stond daar.
Dat was een verassing zeg.
Ze kwam de kamer binnen gelopen en toen kwam er nog een hoofd.
Vanmeij stond er ook.
Jeetje wat leuk.
Deze prachtige bloemen brachten ze voor me mee.
Het was hartstikke gezellig, een beetje afleiding in het ziekenhuis wereldje.
We hebben heerlijk gekletst.
.


Een paar dagen later kreeg ik nog een brief van Beuzeblaadje met deze sleutelaanhanger eraan.
Samen met het geluks engeltje die ik vorig jaar van Edith kreeg, liggen die nu in mijn tas, die ik altijd en overal bij me heb.
.


Dit engeltje kreeg ik van een hele lieve vriendin, die een paar keer bij me was.
Die staat nu in de boekenkast in de kamer.
En nu moet me nog eens iemand vertellen dat de mensen het niet goed met me voor hebben:-))
.
Omdat er vragen komen hoe het met me gaat, eventjes een tussendoortje.
Als je bedenkt, dat ik de eerste dagen na de aanval nog niet eens zelf in bed kon omdraaien en als je nu ziet hoe het gaat, is er een klein/groot wonder gebeurt.
Natuurlijk word het niet meer zoals het vroeger was, mijn longen zijn nu eenmaal kapot.
Maar als het blijft zoals het nu is, ben ik al heel tevreden.
Ik loop alweer rond, ik kook weer zelf, doe weer samen met Chris de boodschappen en ga zo maar verder.
Ik heb zeker 60/70 % meer lucht als toen ik in het ziekenhuis kwam.
Ik hoop dat de kanker ook weer voor een paar maanden verdwijnt, maar dat is natuurlijk afwachten.
Ik probeer daar niet te veel aan te denken.
Het gaat me zo goed, dat Els vorige week vroeg of Jomanda bij mij geweest was.
Hahahahahah ik heb me rot gelachen.
En zoon Alex vroeg me waar ik die goeie Duracel batterijen vandaan heb.
Zo, dit was het thema ziekenhuis.
Daar stop ik nu mee, het was eerst genoeg zo.


.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een berg liefde komt er op je af zeg, hartverwarmend. En wat een mooie kleinigheden, geluksbrengers, steuntjes in de rug.

Goed te horen dat je alweer rondloopt en zelfs kookt Mieke. Heel veel succes en beterschap en nog veel meer warme bezoeken voor jou gewenst.

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En nou hoop ik voor jezelf dat je voorlopig niet meer een ziekenhuis van dichtbij hoef te zien.
Leuk dat ze even langskwamen zeg.

Love As Always
Di Mario

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zoooo Mieke....
Krijg écht kippevel van jouw tussendoortje!! Klinkt idd als een wonder....Wat een voorruitgang!
Heel mooi....
Liefs
E.

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat het zo goed met je gaat en je weer van alles samen met Chris kunt ondernemen.

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk hè al die lieve mensen om je heen. Fantastisch gewoon.
En die Jolanda (vroeg het me op krabbels net ook al af) bedoel je daar Jomanda mee, dat medium?
En goeie batterijtjes zijn hartstikke handig hè, hahaha
Hoop voor jou dat je weer voor heel lange tijd het ziekenhuis gedag kan zeggen hoor!

Liefs
Bianca

donderdag, augustus 14, 2008  
Blogger mieke said...

Bedankt Bianca, ik heb het verandert.

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk dat Beus en Vanmeij bij je zijn geweest.
Die hebben die gluiperts helemaal niet verteld.

Koop alvast een pak nieuwe batterijen Mieke....of neem oplaadbare.
Denk dat ik dat zelf ook een doe...whahahahahaha

Wat fijn dat je zoveel meer lucht hebt meid.
Geen wonder dat je je veel beter voeld.

liefs van Muzzzz

donderdag, augustus 14, 2008  
Blogger Els said...

Om dan maar gelijk naar een ander thema te gaan....kijk je even op mijn log xx

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja bezoekjes zijn dan altijd bijzonder en gelukkig blijven ze komen zie ik...

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja dan ben je goed opgeknapt geniet ervan Mieke.
Novelle

donderdag, augustus 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Liefde verzet bergen, lief Mieke. En jij kan daar gewoonweg nooit te veel van hebben...
Gelukkig heb jij zo'n positieve ingesteldheid, want dat helpt toch een beetje om ondanks alles, toch nog een beetje te genieten. Sterkte meid!

vrijdag, augustus 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou ja zeg......
Ja nu weet ik even niet wat ik zeggen moet Mieke, hier overval je me mee!
Ik vond het bezoekje heel erg gezellig maar hoop wel je de volgende keer thuis op te kunnen zoeken!!!

SUPER dat het zo goed gaat, houwen zo!!!!

Dikke knuffel,
beuzeblaadje

vrijdag, augustus 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het geeft duidelijk aan dat er veel mensen zijn die om je geven.

Maar ik sta wel verwonderd dat ze die twee Twentenaren zomaar in Duitsland hebben toegelaten.
Ze zullen wel vermomd als Drentenaren de grens zijn gepasseerd.

Het is fijn om te horen dat het stap voor stap een beetje beter gaat en je nu al weer gedeeltelijk aan het normale leven deelneemt.

zondag, augustus 17, 2008  

Een reactie posten

<< Home