augustus 03, 2008

Thuis

Goeiemorgen lieve webbies.
Als eerste heel erg bedankt voor de lieve woorden, telefoontjes en post.
Ik heb het al vaker gezegd, maar doe het nog een keer, er is niets mooiers te weten als je in het ziekenhuis ligt, te weten dat er mensen zijn die aan je denken en meeleven.
Het doet zo goed deze ervaring, iedere keer weer.
En het meest wil ik Chris en schoonmoeder bedanken.
Als ik deze twee mensen niet had, dan zag het er niet zo goed uit als nu.

Ja, ik ben weer thuis. Heerlijk gevoel is dat.
Gistermiddag heb ik nog veel geslapen, ik was kapot.
Echt bloggen doe ik ook eerst over een paar dagen en bij jullie blogjes kijken en reageren zal ook nog even duren, maar ik kom terug hoor, nee ik ben al terug.

Er zijn twee dingen anders als anders bij mijn thuiskomst.
Ten eerste heb ik nog een katheter in mijn blaas, die komt er het einde van de week uit.
Normaal komt de katheter er na deze operatie in het ziekenhuis na 4 dagen al uit, maar de dokter moest deze keer heel diep snijden, daarom was hij een beetje voorzichtig.
En ten tweede, mijn suiker is door de asthma aanval en door de prednison heel erg gestegen. En nu moet ik spuiten. De eerste keer dat ik het zelf moest doen vond ik heel erg eng, maar het valt allemaal reuze mee.

Nou, dat was het zo'n beetje van hier.
Ik zou zeggen tot over een paar dagen.
Doeiiiiiiiiii

.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

welkom thuis meissie !!
je bent er weer na weken van ziekenhuisellende ...nu rustig aan doen en genieten van alle dingen die alleen thuis maar zijn ;)
heel veel liefs ...

zondag, augustus 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat je weer thuis bent Mieke!
Doe 't nog lekker even rustig aan. Loggen komt later wel, nu eerst aan jezelf denken.

zondag, augustus 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Rust maar goed uit, ga daarna eerst maar zelf af en toe eens een logje maken voordat je bij iemand anders gaat reageren, alles op zijn tijd hoor. Denk maar lekker aan jezelf en je lichaam.

Love As Always
Di Mario

zondag, augustus 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het is heerlijk dat je er weer bent, maar nu dus ook spuiten voor de suiker. Mijn moeder vind het idd ook erg mee vallen.
Hoop dat je suiker gauw goed ingesteld is. Kom maar lekker bij en laat je lekker verwennen.

Liefs
Bianca

zondag, augustus 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Mieke,
Doe maar voorzichtig aan het bloggen is niet belangrijk maar je thuiskomst des te meer.
Ja ik denk dat je aangaande Chris en je schoonmoeder de ware woorden hebt geschreven en een compliment voor hun is dan ook op z'n plaats.
Als je weer bent opgeknapt komen we bij je langs om bij te praten.

Jan en Ria.

zondag, augustus 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk weer thuis in je eigen bed!!!!!!!
Vond je het bed bij de zusterkes niet leuk.
Jeetje Mieke wat een ziekenhuis haha!
Doe heerlijk kalm aan, laat je lekker vertroetelen.
Chris en je schoonmoeder verdienen een lintje
en jij een hele grote strik!
bighughvanmeij

zondag, augustus 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Welkom thuis Mieke.
Leuk dat je al weer even de moed hebt gevonden om een logje te plaatsen.
Doe het maar wel even rustig hoor.
gr. van Muzzz

zondag, augustus 03, 2008  
Blogger Els said...

We wachten geduldig tot je weer zover bent dat je weer elke dag een logje neerzet hoor.
Pompompom
pompom
pompompom
pommerdepompom
pompom

maandag, augustus 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

En Mieke, worden je suikerwaardes weer beetje stabieler?
Het zal niet meevallen allemaal, heel veel sterkte voor jullie!
bighughvanmeij

maandag, augustus 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge jij bent een echte doorzetter Mieke veel sterkte met nu weer nieuwe situaties zoals de suiker en de katheter....rust en veel rusten thuis kan dat het beste.Ik was bkij weer iets van je te lezen hier daaaag Novelle

maandag, augustus 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Welkom thuis Mieke. Er komt een heleboel bij kijken. Maar die catheter mag er dus weer uit. Dat scheelt.

Hopelijk ben je snel weer de oude.

Groetjes

Willem

maandag, augustus 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke, welkom thuis en geniet maar lekker van al die aandacht.. We heben zo hard aan je gedacht en je gemist..
Dikke zoen voor lieve Chris en zijn goede zorgen.. Geweldig

maandag, augustus 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

lief tantetje. Fijn te horen dat je weer thuis bent! Geef Chris en tante Jantje maar een hele dikke kus en vooral jezelf ook. Liefs Tineke en co

dinsdag, augustus 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Mieke als nog welkom thuis.
Doe het maar lekker rustig aan en knap eerst maar weer helemaal op.
Dat is niet leuk dat je suiker zo gestegen is dat je zelf moet spuiten. Vind het knap dat je dat zelf doet. Ga bij de griepprik al bijna van m'n stokje, dus denk niet dat ik het zou kunnen.
Wil je je man hartelijk bedanken voor de logjes die hij plaatste en ons daarmee op de hoogte hield.
Je adres wou hij niet prijs geven logisch hoor. Ik wilde je nl. een kaart sturen.
Sterk maar lekker aan de komende tijd.
Hartelijke groeten voor jou en je man.
Bep

donderdag, augustus 07, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als ik je stukje nog eens goed overlees, vind ik het eigenlijk een wonder dat je al weer zo snel thuis bent en zowaar nog eens stukje schrijft. Dan moet je toch wel heel sterk zijn en veel doorzettingsvermogen hebben. Ik vind het knap.

En wat ik ook zo mooi vind: dat jij en Chris zo'n prachtige twee-eenheid vormen. Dan denk ik: dat is echte liefde. En dan moet je ook wel sterk zijn.

Wat moet het heerlijk zijn om zo'n band samen te hebben.

donderdag, augustus 07, 2008  
Anonymous Anoniem said...

hallo gewoon even een zwaaiertje voor jou van mij....goede moed houden hoor
Novelle

vrijdag, augustus 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijn dat je weer thuis bent, Mieke!
En veel sterkte met alle na- sores!

vrijdag, augustus 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Welkom thuis, lieve Mieke! Blij dat je er weer bent... en ik hoop dat dit niét voor herhaling vatbaar is en jij welgemoed aan een nieuwe toekomst kan beginnen!

dinsdag, augustus 12, 2008  

Een reactie posten

<< Home