juli 13, 2008

Hallo

Als eerste wil ik jullie, in de naam
van Mieke, heel hartelijk bedanken
voor de ondersteunende woorden
en wensen. Het heeft geholpen want
het gaat al ietsjes beter met Mieke.
De operatie heeft helaas nog niet
plaats gevonden. Nadat Mieke woensdag
in het ziekenhuis gegaan is, kreeg
zij van woensdag- op dondersdagnacht
een zware astma-aanval.
Daarom werd ze overgeplaatst naar
intensive-care, waar ze nu nog
verblijft. Maar zo langzaam aan
gaat het beetje bij beetje berg op.

Het apparatuur voor de infusen
en dergelijke is intussen uitgeschakeld.


Ook de machine voor de beademing wordt
nog maar af en toe gebruikt.



En de waarden van hart,bloeddruk
en het ademritme zijn weer op
normale pijl.


En een vriendlijke grijns voor
jullie kan er ook alweer af.
Het zal niet lang meer duren dat
ze weer naar de "normale" afdeling
mag.
Wanneer de operatie plaats vindt
weet zij nog niet. Eerst weer op
krachten komen!
Tot gauw!!!!

©Chris

19 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke en Chris,

Gelukkig dat het met Mieke weer een beetje beter gaat!
Maar wat een tegenslag weer keer op keer, het moet nu eindelijk maar eens afgelopen zijn .
Het is niet eerlijk.
Mijn bewondering dat jullie toch altijd zo positief blijven.
Heel Heel veel sterkte en beterschap.
Ik denk aan jullie!
Dikke knuffel speciaal voor Mieke
Liefs Marij en een koppie van Joris en Nikki

zondag, juli 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ach lieve, sterke Mieke. Heel erg veel steun weer van deze kant, ik leef met je mee hier. Hopelijk zal de operatie snel achter de rug zijn. Je hand moet bijna een zeef lijken, aan de foto vol infusen te zien. ;) Succes, sterkte, alle kracht en gezondheid gewenst.

zondag, juli 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ach arme lieve Mieke!
Hoe kan het toch altijd zo ellendig lopen voor jou :(
Ik wens je alle sterkte toe, dat je maar snel weer naar huis mag!
Liefs Natasja

ps. we missen je op krabbels hoor!

zondag, juli 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Pfff, wat een apparaten zeg, maar wel goed dat ze nog kan glimlachen. Sterkte.

Love As Always
Di Mario

zondag, juli 13, 2008  
Blogger Els said...

O,o , hoe blauw is je hand deze keer van de prikken? Hopelijk kan ik morgen weer bellen,xxxxxxxxxxxxdoeidaagkusroos- totgauw

zondag, juli 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek, je hebt ons wel weer laten schrikken hoor. Hoop dat je herstel nou lekker door zet

Veel liefs en een dikke kus voor jou en Chris

Bianca

zondag, juli 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat is heerlijk om te lezen en goed om te zien Chris!!! Jeetje wat een snoeren daar in die hand!
Jij bent ook een "lekkere" hoor om dat allemaal te fotograferen!
Ik kan me voorstellen dat Mieke daar van moet grijnzen! Maaaar.....
het feit dat ze grijnst zegt genoeg!! Gelukkig dat het weer berg op gaat!

Heel veel liefs voor Mieke
en jou van
beuzeblaadje

zondag, juli 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

mieke wat een pracht van een lach....van harte beterschap meid.
Novelle

zondag, juli 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een tegenslag....en toch zit het koppie er al weer behoorlijk opgewekt uit....hoe is het mogelijk.
Ik neem mijn pet...wat zeg ik...al mijn petten voor jullie af.
En nu maar hopen dat de operatie snel kan plaatsvinden en je heel vlug weer opknapt Mieke.

Hartelijke groet van Muzzz

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jeetje zeg wat een lieve glimlach heeft ze.. Ik wens jullie beide ontzettend veel kracht en liefde toe.
Zet hem op Mieke, en succes.

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oh wat vervelend allemaal voor jou.
Maar gelukkig blijf je lachen!

Hou je taai en veel sterte gewenst!
gr eva

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Beste dappere Mieke.. wat hebben ze je weer te pakken gehad:( Gelukkig een lach weer. Heel heel veel sterkte en beterschap en dat je snel aangesterkt mag zijn!!!

Liefs Gea

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig weer een glimlach Miek.... Heel veel sterkte en beterschap. Hopelijk mag je snel weer naar huis, daar voelt een mens zich toch altijd het beste, samen met Chris en je katjes.

Liefs Nadine.

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve lieve Mieke
Meid wat een tegenslag en dan lach je ons op de foto nog toe!!! Chris jij ook sterkte en bedankt voor deze log! Liefs Betty
En Mieke voor jou een extra dikke knuffel.

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke,
Wat een tegenslagen voor je en voor Chris natuurlijk.
Gelukkig zie ik je nog een beetje lachen.

Heeel veel sterke toegewenst en ik denk aan jullie.

Liefs Lisenka

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke, ik lach even terug naar jou.
Hopenlijk nu snel de operatie.

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Miekemeid, veel sterkte!!!

maandag, juli 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke,

Heel veel sterkte in het ziekenhuis! Hou je haaks,

Liefs Astrid

dinsdag, juli 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hallo, lieve Mieke, dapper glimlachend tussen al die apparatuur. Veel sterkte en beterschap gewenst.

Chris ook veel sterkte gewenst, want ook voor jou is het zwaar. Het is klasse van je dat je ons zo op de hoogte houdt.

Groetjes

Willem

dinsdag, juli 15, 2008  

Een reactie posten

<< Home