juli 01, 2008

Water en land


Het Groninger land is prachtig
.

Veel groen en veel water.
.

Waterlelies, een heleboel waterlelies.
.




Hier zouden wij een ijsvogeltje kunnen zien.
Maar er werd zoveel gesnaterd in de boot,
Geen vogel te zien.
.

En dan de spiegels.
.

Prachtig deze water spiegels
.

Het was een heel leuk boot tochtje in het mooie Groningen.
Vandaag zijn we met Els en Egbert naar de dierentuin in Osnabrück.
En ik heb me verslapen, kan dus vanavond eerst bij jullie reageren.
Als ik niet te moe ben natuurlijk.
Dus...............tot vanavond of morgen.

.

14 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat heb je een mooi log geplaatst, prachtig hoor, en Grinigen is mooi heel mooi..
Wij komen er vaak met de caravan, en gaan dat zeker dit jaar ook nog doen.
Mieke volgende week ben ik op vakantie, maar een kaarsje voor jou neem ik mee... en dat gaat branden voor jou hoor..

Liefs Coby

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige foto's miek, wat is het mooi daar.
Veel plezier vandaag!

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Veel plezier vandaag! En doe maar gewoon op je eigen tempo, we zien het wel als je terug verschijnt, Mieke!

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

een keertje overslaan is helemaal niet erg hoor Mieke !
ik zit ook meer buiten als binnen met dit weer dus van reageren komt ook niet veel ;)) hele fijne dag ben benieuwd naar de foto's van de dierentuin ....groetjesssss
(en geef effe de groetjes terug van die tekkel)

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt van dit boottochtje, Mieke.
Ik heb ze stuk voor stuk in de vergroting bekeken en dan lijkt het net of ik zelf ook in dat bootje zit...heerlijk!!!!
En vandaag al weer op stap!!!!!
Dat doet maar...*lol*
Geniet er maar weer van, maar pas wel een beetje op jezelf hè????
Groetjes, Ria.

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Vertel mij wat, ik wist al jaaaren
dat het zo mooi is in Groningen.
Vandaag weer een leuk dagje voor jullie, ik zie je morgen wel weer of zo. In elk geval veel plezier!

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ziet er prachtig uit Mieke..
Hoop dat je heel erg geniet vandaag..
Er is zon genoeg..

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hoi MIeke,

Weer eens een bezoekje van mij ook.
Mooie foto's heb je gemaakt hoor,

Liefs Astrid
x

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahahaha....jij je verslapen??????? Super dat dat mogelijk is Mieke! Goed teken lijkt me zo!!

Heerijk deze foto's van het Groningse water, hoop dat je ook nog waterfoto's kunt nemen deze zomer vanaf de Zomp bij Enter!

Vandag naar Osnabrück.....
Jij krijgt straks hetzelfde "luxeprobleem" als ons: niet weten welke foto's eerst of laatst te plaatsen!!!!

Hele fijne dag,
beuzeblaadje

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zalig dat boottochtje heb even met je meegevaren jammer dat er geen ijsvogels waren. Je hebt er zulke mooie foto's van gemaakt dat het idd net is of je er bij bent.
Lekker uitrusten hoor na vandaag dan maar geen reacties als je maar een leuke dag hebt. Het is hier nogal warm dus lijkt het me erg warm in de dierentuin.
Bep

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zie mijn vorige reactie. Prachtig. Bij Groningen zie ik in gedachten altijd grote brokken bruinachtig akkerland zonder bomen en bebouwing. Waarom ik dat in mijn hoofd heb, weet ik niet. Maar als ik deze foto's zie, moet ik mijn gedachten maar snel eens updaten.

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oké Groningen is mooi!!!
Zo nu is Lenie ook tevreden.
Maar ze hebben daar wel vreemde spiegels want, dat geven je foto's duidelijk aan, als je er in kijkt blijkt dat je allemaal rimpels in je gezicht hebt gekregen.
En daarnaast blijkt uit je log dat één dag op bezoek in Groningen het ontwaken al bemoeilijkt.
Erger je besluit dan ook nog eens na zo'n bezoek om met je familie apies te gaan kijken.
Nee hoor van mij zul je geen slecht woord over Groningen horen.
Maar als je het niet erg vind dan blijf ik voorlopig in Drenthe wonen.

dinsdag, juli 01, 2008  
Blogger Els said...

He he , we zijn weer thuis. Het was hartstikke fijn vandaag en bedankt dat ik Chris mocht lenen.hihi
Volgens mij heeft Egbert zich goed vermaakt met jou. hihi
zou haast vergeten te vertellen dat je foto s hartstikke mooi zijn.

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik kwam vroeger met mijn toenmalige vriendinnetje vaak in Groningen, vaak genoten van de omgeving.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, juli 01, 2008  

Een reactie posten

<< Home