juni 30, 2008

Op bezoek

Gisteren waren we bij Lenie, Aad en Lotje op bezoek.
Hartstikke mooie dag hebben we gehad.
Eerst hebben we koffie gedronken met een lekker stukje taart erbij.
Later een kop soep met een broodje en natuurlijk hebben we heerlijk zitten babbelen met zijn vieren.
.

Na het eten hebben ze ons meegenomen voor een bootstochtje.
Heel leuk, je ziet de wereld eens vanaf het water.
.

Ik heb er best leuke plaatjes geschoten.
.

Kijk, mijn weekend huisje.
.

En mijn bootje.
Het was heel gezellig Lenie en Aad.
Bedankt.
Daar kan ik weer een paar dagen op teren.
Morgen nog meer foto's.

.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

als ik het zo terug kijk ziet het er rustiger uit als dat het was .... hoor nu de sterke verhalen van onze kapitein niet meer ;)))) ben inmiddels al wezen schoonspoelen met Lotje .... nu het nog stil is op het strand ....
want dat het druk wordt deze week weet ik zeker met die warmte die eraan komt ;))

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk zo'n dagje op het water. Om over het gebak nog maar te zwijgen.

Love As Always
Di Mario

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Een boottochtje is altijd leuk en
met het weer van gisteren was het heel lekker op het water. Mooie omgeving daar dus je zult foto's genoeg gemaakt hebben. Mooie serie heb je hier al neergezet, dus ik ben benieuwd naar de volgende.

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke wat fijn voor jullie dat de dag zo leuk is geweest..
En nu nog ff na genieten zeker, ik reageer weing deze week.
De voorbereidingen voor de vakantie he, zaterdag gaan we ...
Fijne dag vandaag en tot gauw..

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lang leve het webloggen! 't Is toch geweldig om te zien hoeveel leuke contacten hierdoor ontstaan.
Fijn dat het zo leuk is geweest Mieke!

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

jullie bootje? poehhh leuk ding zeg
novelle

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuke plaatjes zeg maar gerust goeie foto's hoor. Ben blij dat jij en je man het zo leuk hebben gehad bij Lenie maar dat kan toch haast niet anders in huize Vivaldi, zie zelfs het koppie van Lotje achter de boom verschijnen terwijl je zelf aan het fliepsen bent. Ben erg benieuwd naar het vervolg.
Bep

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijn, dat jullie zo genoten hebben, Mieke.
En de temperatuur was ook goed, begrijp ik.
Heerlijk hè, om met een bootje over het water te kabbelen en intussen lekker te babbelen, haha...
Je kunt er weer even tegen, meis ;-))
Groetjesss...Ria.
OT: Ik heb spierpijn in m'n billen van al dat geklauter!!!

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja ik heb uit het verslag van Lenie begrepen dat jullie een mooie en gezellige dag hebben gehad.
Dat word in je eigen log nog eens extra bevestigd.

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zit ik maar in het water te turen....wat is daar te zien??? Oh- natuurlijk de beweging...;-)))
Leuk huisje en bootje hebben jullie..;-))
Was gezellie zo te lezen + te zien..:-)

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Super meid!
Dat zijn de dagen die je moet absorberen voor dagen dat het minder gaat!! Zo te lezen is het een super dag geweest en je hebt inderdaad prachtige foto's gemaakt!

En nu ff piano piano????
Groetjessss,
beuzeblaadje

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

da's leuk mieke dan hebben jullie het heerlijk gehad als ik zo naar de foto's kijk zeg,

geniet er maar lekker van na
groetjes
aan chris

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou kijk......dat is nog een leuk Mieke.
Zo`n dagje is je van harte gegund!!!

maandag, juni 30, 2008  
Blogger Els said...

leuk joh. Was je niet zeeziek????

maandag, juni 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

we hadden weer landje wissel
ik was in duitsland, hi hi
ben zo'n beetje langs lenie haar woon plaats gereden
grappig
had ik het geweten maar ja

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

O zalig zeg op het water
heerlijk
wat zullen jullie genoten hebben.

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Blij dat jij zo'n fijne tijd had (en hebt)! Geniet er van Miekelief!

dinsdag, juli 01, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijn, zo'n mooie dag. Het lijkt me een heerlijke omgeving om te varen met al dat geboomte aan de oever. zo'n buitenhuisje lijkt mij ook wel wat. Zal wel erg duur zijn.

dinsdag, juli 01, 2008  

Een reactie posten

<< Home