juni 17, 2008

de Bisam- of Muskusrat

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

mooie foto zeg ...zijn toch eigenlijk prachtdieren hoor !!
en dat het handige klimmertjes zijn is wel te zien ;))
groetjes Lenie

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

die zitten daar hoog en droog, meestal zie je ze in het water.

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat zouden ze elkaar vertellen of gewoon ...opzij, ik moet er langs...
Dag, marjolein

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuke foto. Mooie compositie
Nel.

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ze steken de poot op naar elkaar :-)

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het is een mooie foto zo wie zo, maar wat ik me afvraag zijn ze echt of opgezet. Zo'n geintje hebben ze me nl. al een keer met vogels geflikt.
Bep

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuke beessies hoor, maar niet hier in huis hoor bbbbbbbbbbbrrrrr..

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik durf het bijna niet te vragen Mieke maar zijn ze ECHT?
Ze zouden daar ook zo "opgezet" kunnen staan. Grote beesten trouwens deze ratten, kwam er niet graag een tegen!

Groetjesss,
beuzeblaadje

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De meeste mensen zijn bang als de naam rat wordt genoemd.
Naast dat het erg vervelend is om ze rond je huis te hebben zijn het ook prachtige dieren om te zien.
Maar ik ben er wel gelukkig mee dat ze niet rond ons huis rondlopen

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wat een leuke foto miek
allebei met het pootje omhoog
gingen ze ruzie maken of langs elkaar heen?

dinsdag, juni 17, 2008  
Blogger Els said...

Dat zijn leuke beesies he.

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zijn toch niet helemaal mijn lievelingsdieren. Ik ben blij dat we dat soort dieren niet in de winkel hebben.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, juni 17, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Goh, zien ze er zo uit. Nooit geweten. Leuk om te zien.

vrijdag, juni 20, 2008  

Een reactie posten

<< Home