juni 05, 2008

Oefenen

Even een beetje oefenen met macro.







.

15 Comments:

Blogger Els said...

haha, blijven oefenen miek, gewoon blijven oefenen. Het houd ons van de straat.

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Haha...Mieke...ik ben net zo bezig als jij. Oefenen in de tuin.
Steeds hetzelfde plantje fotograferen...telkens met een andere instelling en dan maar kijken naar het resultaat.
Ehh...maar wat was nou welke stand???
Een gepuzzel hoor!!! Zit je daar naar 16 dezelfde plaatjes te kijken :((
Ik denk trouwens, dat jij hier geoefend hebt met je "tele" en niet met je "macro", of heb ik dat mis.
Succes verder met oefenen.
Hoe zeggen ze dat ook weer: Oefening baart kunst.
We kunnen dus binnenkort kunst van jou verwachten???
Groetjes, Ria.

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

macro of inzoomen ??
en toch een duif gescoord ...de serie is leuk ik bleef kijken ...wat ziet ze dan ???
whahahahahahahahahahahahahaha

donderdag, juni 05, 2008  
Blogger mieke said...

Ja hoor, ik weer.
Ik haal alles dichterbij en denk gelijk aan macro.
Neeeee Mieke, dit is geen macro, maar zoals Lenie en Ria al zeiden, tele.
Kun je zien wat ik veel verstand heb van fotograferen-))))))))

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gewoon doorgaan Mieke. Oefening baart kunst. En het levert altijd wel leuke plaatjes op! ;-)

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

(...)
een boom met elfenbankjes
licht door de knieën gezakt
en mijn spiegelreflexcamera
met macro lens stevig gepakt

dichter nog dichterbij
een paar foto s van zoveel schoon
op verschillende manieren
gefotografeerd ongewoon (...)
© remie
Maar oeps... het was een telelens!
*wink, big smile*

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha, blijven oefenen, dan wordt het misschien vanzelf macro.

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Laat ze maar lachen Mieke, ze zouden ook eens normale Nederlandse woorden moeten geven voor die fototechnieken he?

Maar zo bedreven ben ik er ook niet in hoor! En dan moeten ze al helemaal niet beginnen over iso-waarden en sluitertijd en diafragma.....

Volgende week gaan we samen oefenen en dan flieps jij met de macro de prachtigste bloemen daar in het Vrienzeveense veld!!!!

Groetjessss,
beuzeblaadje

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Macro of telelens wat maakt het nou uit als je de foto's bekijkt zie je toch wat je bedoeld en de duif op het dak heb je toch mooi dichtbij gehaald en net wat beuzeblaadje zei je word gek van al die termen. Succes met oefenen.
Bep

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nog ff en ze vragen je voor de krant, ja als je zulke mooie foto,s maakt...
Maar lekker doorgaan met fhotoshoppen hoor, als je het lang genoeg doet komt het van zelf goed..

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Belangrijkste is natuurlijk dat je plezier hebt in je foto's. En tja, Iedereen kan wel lachen, maar jij kan er toch ook niets aan doen dat je een klein spelfoutje maakt. Die duif heet Marco, dat weet toch iedereen.

Love As Always
Di Mario

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

O jee de klimop eet alles op :)
Je moet soms wel 100 fotos maken om 2 goeien te hebben.
Vooral doorgaan en ons mee laten genieten.

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dus nu kan je de hele wereld naar je toe halen :))
Dat is nog eens gemakkelijk :))
Kan je ook het z-westen dichterbij halen ?
Dag, Marjolein

donderdag, juni 05, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Haa.... ha Je bezit dus een ver weg macro!

vrijdag, juni 06, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hebben jullie niet veel insecten etc. van die klimop. Ik heb alles weggehaald om die reden.

Is dat moeilijk, dat Macro? Ik heb er niet zo veel verstand van. Voor mij zijn de foto's al snel geslaagd.

vrijdag, juni 06, 2008  

Een reactie posten

<< Home